Kokoomusnuoret: myös suomalaiset työttömät pitää laittaa pakkotyöhön tukia vastaan.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/44f2d355-78fe-4360-8fae-e12d37f05…
Sellaista nämä kultalusikka hanurissa syntyneet haluavat. Ja näistä tulee tulevaisuudessa kokoomuksen kansanedustajia. Muistakaa se.
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Voi niistä sekokokoomusnuorista tulla myös persujen edustajia ja ministereitä
Jopa tuplaministeri, joka pitää lapsista.
Vierailija kirjoitti:
Kokoomusnuorten retket pohjois-koreaan? Vaikutteet tulevat sieltä.
Trumpin kautta kierrätettynä vaan.
Vierailija kirjoitti:
On tarpeeksi paha että suomalaiset poliitikot ovat kansan kimpussa jatkuvasti mutta se että joku kiinalainenkin jo sanelee miten suomalaisia työttömiä kohdellaan on jo vähän liikaa. Mitä seuraavaksi, joku somali??
Taidat olla etnonatıonalisti, jos kaksivuotiaana Suomeen adoptoitu on sinusta joku muu kuin suomalainen. Sinähän väität silloin, että geenit määrittelevät, kuka on suomalainen, vaikka suomalaisuus perustuu kulttuuriin ja kieleen.
Sinimustille on lusikalla annettu. Ei voi kauhalla vaatia.
on aika ajaa alas tällaiset radikaalit vaaralliset ryhmittymät, välittömästi
Suomalaiset ovat geneettisesti sekalainen ryhmä, jonka eri ääripäät ovat yhtä kaukana toisistaan kuin eri maiden väestöt Euroopassa.
Ei ole mitään geneettistä suomalaisuutta. On vain suomen kieli ja jonkin verran yhteistä kulttuuria. Muuten kulttuurikin on erilaista Länsi-, Itä-, Etelä- ja Pohjois-Suomessa.
Ap. mulle on ihan sama. Muutan ulkomaille viimeistään vuonna 2028 jossa aikuiset lapseni asuvat.
Tilaapa sinimusta DNA-testi, niin huomaat, että sinussakin on ripaus kiinalaista!
Vierailija kirjoitti:
Ap. mulle on ihan sama. Muutan ulkomaille viimeistään vuonna 2028 jossa aikuiset lapseni asuvat.
Itse kukin on täältä muuttamassa heti, kun pystyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt meillä on pätevä ministeri joka tekee likaisen työn SOTE alueilla!
Vierailija kirjoitti:
Orpo Jugend
Jung Orpo, Riikka Gegend
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt meillä on pätevä ministeri joka tekee likaisen työn SOTE alueilla!
Painotus sanalla likainen.
Vierailija kirjoitti:
Kokoomusnuoret pitäisi laittaa kanssa pakkotyöhön. Ainakin jotain oikeaa työtä olisi hyvä tehdä ennen politiikkaan menemistä.
Ilman palkkaa, tukea vastaan tietenkin, eikö niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tarpeeksi paha että suomalaiset poliitikot ovat kansan kimpussa jatkuvasti mutta se että joku kiinalainenkin jo sanelee miten suomalaisia työttömiä kohdellaan on jo vähän liikaa. Mitä seuraavaksi, joku somali??
Taidat olla etnonatıonalisti, jos kaksivuotiaana Suomeen adoptoitu on sinusta joku muu kuin suomalainen. Sinähän väität silloin, että geenit määrittelevät, kuka on suomalainen, vaikka suomalaisuus perustuu kulttuuriin ja kieleen.
Eh, tuon toinen vanhempikaan ei siis ole suomalainen?? Joo, se TODELLAKIN on kiinalainen. Sillä ei ole MITÄÄN linkkiä Suomeen tai suomalaisiin. Se näyttääkin täysin kiinalaiselle hiuksiaan myöten. Luuletko että tämä on joku siirtolaisvaltio jenkkilä? Hän on tämän maan kansalainen, ei suomalainen eli kantis. Luuletko että ugrisuomalaiseksi tullaan sillä että adoptoidaan toiselta puolelta maapalloa. Ei suomalainenkaan muutu KIINALAISEKSI vaikka sattuisi syntymään Kiinassa.
Suomalaisuus ei perustu pelkkään kieleen ja kulttuuriin. Tuo pönttö ei edusta yhdenkään suomalaisen heimon tahi alueen kulttuuria. Kielen voi opiskella kuka vaan, se ei tee henkilöstä kantista.
Jos lopetetaan tämä suomalaisten (ugri)suomalaisten häivyttäminen näillä siirroilla okei? Suomalaiset kansana ovat kuitenkin yksi maailman uniikeimmista kansoista jolla on oma geeniklusteri ja olemme todellista vähemmistökansaa.
OT mutta piti vähän valistaa..
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään geneettistä suomalaisuutta. On vain suomen kieli ja jonkin verran yhteistä kulttuuria. Muuten kulttuurikin on erilaista Länsi-, Itä-, Etelä- ja Pohjois-Suomessa.
Älä jauha haskaa. Suomen asukkaat ovat suomen eri heimolaisia joilla on toisistaan poikkeavat geeniperimät ja juurikin meidän perimää on tutkittu ulkomaita myöten. Kaikki tieto löytyy netistä jos kiinnostaa. Jännää on se että juurikin suomalaiset kantavat vanhinta perimää Euroopassa ;) Näinkö vähän te tiedätte omasta kansastanne vai oletteko kenties svensson/kaalimaan trolleja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on hyvä että voi lähteä Suomesta. Olen jo vuoden verran kirjoitellut toisten maiden keskusteluryhmissä ja kertonut ettei Suomeen kannata tulla, ja pyytänyt heitä jakamaan viestejäni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on hyvä että voi lähteä Suomesta. Olen jo vuoden verran kirjoitellut toisten maiden keskusteluryhmissä ja kertonut ettei Suomeen kannata tulla, ja pyytänyt heitä jakamaan viestejäni
Teen samaa, kerron rehellisesti minkälaista täällä nykyään on varsinkin kantiksille. Ulkkikset ovat olleet järkyttyneitä. Kaikilla oli kuva jostain maailman onnellisemmasta kansasta haha kun saavat tietoja vain perusmediasta. Jopa jenkit ovat olleet hämmentyneitä kun kerron minkälaista täällä on.
"Markkinavoimat ovat ottaneet niskalenkin demokratiasta."
-Jyrki Käteinen