Miksi kaupasta on laillista ostaa 24 olutta kerralla?
Kukaan ei tarvitse noin paljoa olutta yhdelle illalle tai viikonlopulle. Koko viikollekin tuo on korkean riskin raja.
Kommentit (32)
Kuule. Kun ne ajattelee hallituksessa että eipä mitään. Kuhan kansa on tarpeeksi päissään. Ja kyllä sieltä voi ostaa kerralla sen sata packin.
Itse en jaksa 24 juoda 2 riittää. 8 tonttunen ja 5 pinttinen.
Kaikki eivät syö tai juo koko ostoksiaan kerralla
Ostan tuommoisen päkin ja siinä on minlla muutaman kuukauden sauna oluet. Se että ostaa paljon kerralla ei tarkoita että ne käytetään kerralla.
Kerran yhdet ukkt osti jotain 500 tölkkiä
Toin joskus Tallinnasta 21x24 tölkkiä yhdellä kerralla.Mitäs siihen sanot?
Ihan mielenkiinnosta mitä se sinulle kuuluu tai litä se sinua liikuaatta mitä muut tekee?
Pidän kesäisin saunaillan aina kavereille. Ostan sinne 4 laatikkoa Sandelsia. Minunko pitäisi sixpack kerrallaan käydä ne ostamassa kuukauden aikana sen takia, että sinulla on alkoholiongelma??
Sä et taida oikeasti olla kovinkaan älykäs.
Minulla taitaa olla tuolla alakerrassa ehkä 5-6 laatikkoa siidereitä ja lonkkuja. Toin vajaa vuosi sitten ulkomailta kymmenkunta laatikkoa kerralla Suomen sekopäisen hintatason takia. Kukaan ei ole toistaiseksi pakottanut minua juomaan niitä kerralla. Ai niin ja en minä niitä kuluneita edes suinkaan yksin ole juonut vaan noista on kyllä tarjottukin vieraille.
Vierailija kirjoitti:
Toin joskus Tallinnasta 21x24 tölkkiä yhdellä kerralla.Mitäs siihen sanot?
Mikset 2424 tölkkiä? Olisi ollut tyylikkäämpi luku!
Ei olut ole mitään tuoretuote jotka menee huonoksi muutamassa päivässä. Siitä laatikosta riittää saunaoluet moneksi lauantaiksi eikä sitten ole sitä ikävyyttä, että la-aamuna on ruokaostoksilla kasin aikaan ja kappas, illaksi ei voikaan samalla kertaa ostaa sitä paria saunakaljaa vaan ne pitäisi lähteä myöhemmin ostamaan erikseen.
Saa sitä ostaa vaikka säiliöautollisen kerralla.
Se on ihan sama juoda paljon alkoholia koska se on ainoa laillinen päihde.
Koska vuorokaudessa on 24 tuntia. Tölkki jokaiselle tunnille.
Olen nyt tissutellut 2 vuotta menemään. Kaikki arvot ok ihme kyllä, t. N 37v. 48kg ja 170cm.
Vierailija kirjoitti:
Kuule. Kun ne ajattelee hallituksessa että eipä mitään. Kuhan kansa on tarpeeksi päissään. Ja kyllä sieltä voi ostaa kerralla sen sata packin.
Itse en jaksa 24 juoda 2 riittää. 8 tonttunen ja 5 pinttinen.
Mikäs kansa se tämä kuhan kansa on?
Toisinaan tulee ostettua enemmänkin, kun juhlia pitää. Syksyllä meni talkoisiin 6 lavaa, siiderii ja alkon tuotteet. Meillä vetetään hyviä bileitä
Itse en käytä enää alkoholia niin en tiedä onko vielä miten tarjouksia kaljalaatikoissa, mutta tyhmähän se on ostaa jotain yksittäisiä irtohylsyjä jos siinä 24-packissa saa halvemmalla ja varsin näppärässä muodossakin noin kotiin kantamisen kuin säilyttämisen kannalta.
Ihan samalla tavalla limua/vissyäkin on helpompi (ja halvempi) ostaa tarjouksesta se 18/24-pack kuin niitä pikkupulloja irtona. Isossa pullossa voisi litrahinta tietysti olla edullisempi, mutta se 1,5 litraa on ihan liian iso kerta-annos ja vaikka sen kuinka vääntää tiukkaan niin kyllä se vaan väljähtyy jos siitä kuukauden ajan ottaa sen lasillisen kerrallaan.
Kuule, saa osta vaikka 48 tölkkiä olutta kerralla, ei ole mitään rajoituksia. Ei missään sanota, että ne oluet pitää ostaa vain omaan käyttöön, saa ostaa kaverille kans, kunhan kaveri on täysi-ikäinen.