Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siellä Epsteinin saarella on kaikki käyny paneskelemassa

Vierailija
17.02.2026 |

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/08849d0d-6bf6-4a26-95d0-a5dff8…
Fidel Castrosta Anthony Blinkeniin😅 Ainhan eliittimiehet ovat teinejä panneet. Ruotsin kunikaallakin oli 400v sitten 15 vuotias nainen.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka tapauksessa olen vilpittömästi  vahingoniloinen  että Kuningashuoneitten häpeällinen elämä revittiin auki koko maailman ripoteltavaksi.  Loiset iänpäivän sikailleet kansojen verorahoilla.  Hyi mikä populaatio.  🤮🤮🤮🤮🤮🤮

Vierailija
42/47 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että Anrev on käynyt myös Petrer Nyykordin saarella tyttöjä jututtamassa 😬😬😬😬 

Eikö se moukka löytänyt kotipuolessa pantavia.

Löysihän se, Fergien, mutta halusi nostaa tasoa.

Eräänkin naistodistajan mukaan JE:n penis oli "sitruunan muotoinen", mikä saattaa asettaa tiettyjä vaatimuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen tässä hieman tätä kohua ja jeesustelua myös. Kun puoli maapalloa panee kehitysmaissa ja niihin rinnastettavissa maissa alaikäisiä, jopa 9 vuotiaita. Miksei siitä meuhkata? Kuuluisi meuhkata yhtä paljon.

Vierailija
44/47 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kaikki. 
Minä en ole.

Vierailija
45/47 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole käynyt. Onko se joku nähtävyys?

Vierailija
46/47 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkään ihmetellyt miten tällainen iso lapsia raiskaava pedofiilirinki sai toimi rauhassa niinkin pitkään. Näiden kommenttien perusteella ymmärrän miten se on mahdollistettu.

Vierailija
47/47 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karl kahdestoista oli kyl 15 astuessaan kuninkaan rooliin Ruotsissa. Sinänsä en ihmettelisi, vaikka kuningatar olisi ollut myös 15. 

Mutta vääryydet historiassa eivät oikeuta hirveyksiin nykyisyydessä. Mikähän siinä onkin, että rikkaat eivät keksi jotain kivaa ja vaaratonta tekemistä? Miksi sen pitää olla alaikäisten raippaamista, kannibalismia tai peltipurkissa sukeltamista merenpohjaan? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan