Siellä Epsteinin saarella on kaikki käyny paneskelemassa
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/08849d0d-6bf6-4a26-95d0-a5dff8…
Fidel Castrosta Anthony Blinkeniin😅 Ainhan eliittimiehet ovat teinejä panneet. Ruotsin kunikaallakin oli 400v sitten 15 vuotias nainen.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että Anrev on käynyt myös Petrer Nyykordin saarella tyttöjä jututtamassa 😬😬😬😬
Eikö se moukka löytänyt kotipuolessa pantavia.
Löysihän se, Fergien, mutta halusi nostaa tasoa.
Eräänkin naistodistajan mukaan JE:n penis oli "sitruunan muotoinen", mikä saattaa asettaa tiettyjä vaatimuksia.
Ihmettelen tässä hieman tätä kohua ja jeesustelua myös. Kun puoli maapalloa panee kehitysmaissa ja niihin rinnastettavissa maissa alaikäisiä, jopa 9 vuotiaita. Miksei siitä meuhkata? Kuuluisi meuhkata yhtä paljon.
Mä en ole käynyt. Onko se joku nähtävyys?
Olen pitkään ihmetellyt miten tällainen iso lapsia raiskaava pedofiilirinki sai toimi rauhassa niinkin pitkään. Näiden kommenttien perusteella ymmärrän miten se on mahdollistettu.
Karl kahdestoista oli kyl 15 astuessaan kuninkaan rooliin Ruotsissa. Sinänsä en ihmettelisi, vaikka kuningatar olisi ollut myös 15.
Mutta vääryydet historiassa eivät oikeuta hirveyksiin nykyisyydessä. Mikähän siinä onkin, että rikkaat eivät keksi jotain kivaa ja vaaratonta tekemistä? Miksi sen pitää olla alaikäisten raippaamista, kannibalismia tai peltipurkissa sukeltamista merenpohjaan?
Joka tapauksessa olen vilpittömästi vahingoniloinen että Kuningashuoneitten häpeällinen elämä revittiin auki koko maailman ripoteltavaksi. Loiset iänpäivän sikailleet kansojen verorahoilla. Hyi mikä populaatio. 🤮🤮🤮🤮🤮🤮