En ole koskaan seurustellu tai edes deittaillut.
Ikisinkku 45 v nainen täällä hei.
Näin sosiaalisesti kömpelönä otuksena ja erinäisen määrän potentiaalisia suhteen alkuja aikanaan täydellisesti tyrineenä sitä joutui myöntämään itselleen, että "en vaan osaa". Ja myöhemmin kun on tullut kaikki Tinderit ja muut nettideittijutut joissa ihmisillä tuntuu lähinnä olevan aivan tolkuton määrä kaikenlaisia kirjoittamattomia sääntöjä ja vaatimuksia toisilleen, niin ei tee mieli enää edes yrittää.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Käsittämätöntä miten te ne suhteen alut onnistutte tyrimään kun täysi seinahullu exäkin vetelee suht pitkiä suhteita vaikka maks. Pariin vuoteen jääkin kunnes ukkeli vaihtuu.
Miehillä näyttää olevan korkea sietokynnys naisten perseilylle.
Vähän samoja tunteita täällä 32v miehenä. Ei vaan tule tosielämässä mistään mitään ja deittiäpit on olleet ajanhukkaa tähän asti. Ei vaan jaksa enää pettyä.
Kai sitä vinoutuneesti voi ajatella, että on ehkä säilynyt pettämiseltä tai joltain aivan kahjolta kumppanilta (pätee myös päinvastoin naisen tapauksessa), mutta eipä se poista halua antaa ja saada (romanttista) rakkautta.
"... käveli pitkin hautausmaata huomaten yhden kiven jossa oli kaksi nimeä. Kuolinpäivissä hän huomasi, että niissä oli vain kaksi päivää eroa."
"Te onnekkaat" - hän sanoi huokaisten ja jatkoi matkaansa.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Sama, ja oon jo 50+ 😄
Ikä on vain numero!
Kannattaa AP koittaa löytää niitä suhteita harrastuksien tai kaveripiirien kautta. Deittisovelluksista saat kyllä yhden yön juttuja, jos sellaisia kaipaat.
Hyviä miehiä on sinkkuina pilvin pimein. Helposti löydät kumppanin, kun vaan höllennät ulkonäkökriteereistäsi.
Vierailija kirjoitti:
Hyviä miehiä on sinkkuina pilvin pimein. Helposti löydät kumppanin, kun vaan höllennät ulkonäkökriteereistäsi.
En ole ap, mutta entäs jos ei ole ulkonäkökriteereitä, muuten kuin sen verran että ulkoasu on siisti ja hygienia kunnossa? Mä tykkään sitä paitsi persoonallisen näköisistä miehistä, sellaiset ns. stereotyyppisen komeat ovat mielestäni lähinnä tylsiä. Hyvän näköisiä joo, muttei mitään persoonallisuutta. Voisivathan nämä kriteerien höllentämistä vaativat tehdä myös itse niin, kyllä se lähiöpubin Purjo-Liisa on ihan hyvä nainen ja vastaavia on sinkkuina pilvin pimein 😏
Täällä ikisinkku N33.
Itselläni isoin ongelma lienee se, etten kaipaa parisuhteelta sitä mitä suurin osa muista ihmisistä etsii. Haluaisin rakkaussuhteen - ilman seksiä. Yhdessä asuminen olisi vähän siinä ja siinä, ja arvatenkaan en haluaisi myöskään naimisiin, tai lapsia. Haluaisin vain olla kumppanini kanssa "me kaksi vastaan maailma", ilman mitään sukujen yhdistämistä tai tarvetta tavata kumppanin vanhempia, sisaruksia ym., tai varsinkaan mitään juhlapyhäsukulointeja. Myöskin kaveripiirimme saisivat mieluiten olla erilliset.
Kaiken kukkuraksi minun on "ihan hyvä näinkin" näin sinkkuna. :D Joten en ole koskaan oikeasti etsimällä etsinyt mitään. Pari epäonnistunutta väkerrystä on takana, toinen nuorena parikymppisenä ja yksi "vakavampi juttu" lähempänä kolmeakymmentä, mutta niistäkin on tosiaan lähinnä huonoja muistoja.
Joskus vain harmittaa, ettei ole ketään "omaa ihmistä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten oot tyrinyt suhteen alkuja, jos et ole deittaillut?
No, en oikein pidä deittailuna sitä, että tapaan jonkun täsmälleen kerran, ja onnistuin ilmeisesti joka kerta huomaamattani sanomaan jotain niin ääliömäistä, että minua ei todellakaan haluttu tavata uudellaan.
AP.
Ootko varma, että johtuu juuri sanomisista? Itse oon aina ollut aika ruma ja kyllä mä oon aina aatellu, että mun ulkonäkö ei oo vain viehättänyt treffikumppania ja siksi ei ole tullut toisia treffejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikissa näissä tapauksissa on kyse siitä että nainen ei yhtään yritä eikä ole yhtään esillä tai on tolkuttomat mieskriteerit.
Lataa nyt tinder/bumble/hinge/facebook dating/okcupid/badoo ja sitten vain lähdet käymään treffeillä.
Tekosyyt pois.
No, kyllä sitä varmaan seuraa löytäisi, jos ei ole minkäänlaisia kriteerejä sille kumppanille, mutta en vaan näe tällaistakaan millään tavalla järkevänä tapana etsiä sitä mahdollista parisuhdetta.
(ja uskonpa, että tämä koskee myös miehiä; jos kuka tahansa nainen, ulkonäöstä, luonteesta, iästä ja käytöksestä huolimatta kelpaa, niin taatusti löytyy seuraa).
AP.
Ei todellakaan koske miehiä.
Minulla oli jonkun aikaa ilmoitus deittisivustolla, aikana ennen tinderiä sun muita, ja mm. seuraavanlaisia vastauksia sain:
-seksiseuran/sivusuhteen hakijat
-isäni ikäiset miehet, jotka yleensä aloittivat viestin haukkumalla koko naissukupuolen maanrakoon (nirsoja, liian vaativia, ylpeitä, nönnönnönnöö)
-mielenterveysongelmaiset, joiden mielestä olin pilannut heidän elämänsä -eli joku oli käynyt katsomassa profiiliani, katsoin että millainen kaveri, eikä ollut sitä mitä hain. Hetikohta tulee perään viesti, että miksen vastannut mitään kun kerran olin käynyt heidän profiilissaan ja viesti jatkui katkerana vuodatuksena & päättyi yleensä siihen, että olen vastuussa heidän elämänsä pilaamisesta.
-pelkkä "Moi", eikä mitään muuta
Suurin osa ei edes vaivautunut lukemaan profiilitekstiä, ja sitten nillitettiin taas nirsoudesta. Tai profiiliiin oli ladattu kuvia autoista, kesämökeistä ja kalansaaliista. Kaveri itse oli just ja just näkyvillä jossain taustalla. Tai sitten profiilikuva oli jostain viime vuosituhannelta. Mutta joo, ehkä olen sitten vain nirso ja vaadin liikaa, kun en halua jollekin eläkeukolle ilmaiseksi yleiskoneeksi, jolta saa myös seksiä, tai kakkosäidiksi mielenterveysongelmaiselle.