En ole koskaan seurustellu tai edes deittaillut.
Ikisinkku 45 v nainen täällä hei.
Näin sosiaalisesti kömpelönä otuksena ja erinäisen määrän potentiaalisia suhteen alkuja aikanaan täydellisesti tyrineenä sitä joutui myöntämään itselleen, että "en vaan osaa". Ja myöhemmin kun on tullut kaikki Tinderit ja muut nettideittijutut joissa ihmisillä tuntuu lähinnä olevan aivan tolkuton määrä kaikenlaisia kirjoittamattomia sääntöjä ja vaatimuksia toisilleen, niin ei tee mieli enää edes yrittää.
Kommentit (46)
Ihan yliarvostettua homma. Nauti elämästäsi.
Olen aloittajaa vähän nuorempi mies ja ymmärrän häntä. Olen sosiaalisesti kömpelö ja löysin pitkän parisuhteen harrastustapahtumasta. Onnistuin tyrimään kaikki aikaisemmat lähestymisyritykset, mutta tämän naisen kohdalla kaikki meni nappiin ja lopputuloksena oli 5 vuoden parisuhde. Olen tällä hetkellä sinkku, mutta parisuhde nosti itseluottamusta ja nykyisin uskallan lähestyä naisia paljon paremmin.
Ei kannata luovuttaa, riittää että tapaat yhden sopivan miehen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa aina olla rehellinen itselleen. Itse olen samassa tilanteessa. En ole koskaan edes suudellut toista ihmistä ja en muista olenko edes halannut muita kuin perhettä ja sukulaisia. En käytä alkoholia, joten baareissa ei ole koskaan tullut juostua ja sitä kautta jäi varmaan kokematta myös yliopiston verkostoitumiset. Nettideittailuun ei minulla ole omilla arvoilla ja omalla naamalla mitään annettavaa, joten sen kortin jätin pois kanssa kokonaan ja harrastukset sattuu olemaan sellaisia, että ei niissäkään oikein toisen sukupuolen kanssa ole tekemisissä. Nykyään ei varmaan edes seurustelulle rehellisesti jäisi aikaa harrastuksilta ja töiltä.
Oppii vaan olemaan sinut sen henkilön kanssa, jonka kanssa keskustelet 24/7 pääsi sisällä niin eipä tämä enää tässä iässä edes haittaa.
M30
Oletko sosiaalisesti kanssa kömpelö ja mitä harrastuksia sinulla on?
No varmaan, jos joku koittaisi hienostuneesti flirttailla niin se varmasti lentäisi ohi oman tajunnan. Muuten olen kyllä ihan tavallinen, jolla on tiivis kaveripiiri, hyvät työkaverit ja alaiset enkä nyt ole niiltä huonoa palautetta sosiaalisuudesta saanut muuta kuin pitäisi antaa palautetta useammin. Tiedä sitten mitä puhuvat selän takana, mutta se ei minua kauheasti edes kiinnosta, kunhan projektit pysyvät aikataulussa ja budjetissa.
Harrastuksina tulee käytyä kolmesti viikossa kuntosalilla. Välipäivinä sitten uimista, kävelyä tai juoksemista. Pianoa tulee sitten opeteltua siinä sivussa ja kesäisin tulee käytyä vaelluksilla.
Säälittäviä incel luusereita ja autisteja.
Oletko sosiaalisesti kanssa kömpelö ja mitä harrastuksia sinulla on?