Miksi hyväksytte nykyisten valmisvaatteiden tason?
Laadultaan käynnössä kaikki vaatteet on ala-arvoisia.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
En osta huonoa laatua. Ostan hyvää laatua ja loput teen itse.
Mistä ostat laadukkaita vaatteita?
Alastiko pitäisi sitten kulkea vai?
Ei ole varaa valita, sillä ruhonsa verhoaa mihin rahat riittää.
En hyväksy. Olen opetellut ompelemaan. Mutta myös kankaiden kohdalla pitää olla tarkkana.
Vierailija kirjoitti:
No lohdutukseksi, eivät ne kalliitkaan merkkivaatteet vaatteet ole enää laadukkaita.
Pakko se johonkin on pukeutua. Toisaalta mun vaatevalikoima on melko pieni, johtuu kyllä enempi siitä että mua miellyttäviä ja päälle _istuvia_ vaatteita on hankala löytää, edes huonolaatuisena.
Vierailija kirjoitti:
En hyväksy. Olen opetellut ompelemaan. Mutta myös kankaiden kohdalla pitää olla tarkkana.
Mistä ostat kankaita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No lohdutukseksi, eivät ne kalliitkaan merkkivaatteet vaatteet ole enää laadukkaita.
Lisäsin eteen merkki niin vaatteet tuli ajatuksissani kahdesti kun en poistanut toista. Damn.
Sheinistä olen saanut hyvälaatuisia vaatteita. Saumat ei ratkea, kestää jatkuvaa käyttöä, kankaat ei veny eikä nyppyynny, värit pysyy pesuista huolimatta hyvinä yms
Öööööh ihmisjoukot pukeutuvat ööh
Reimakin on jo ihan pohjanoteeraus. Vinkiksi lasten vanhemmille.
Viime aikoina muistan ostaneeni luhdan takin, bypiakselta pari neuletta ja mekkoa, ja pololta paitoja. Ihan hyvää laatua kaikki.
En käytä vaatteita yli kymmentä vuotta, enkä käytä samaa vaatetta jatkuvasti. Laatu riittää tähän ja saumat pysyvät suorassa.
Mistä te niitä huonolaatuisia löydätte?
Vierailija kirjoitti:
Alastiko pitäisi sitten kulkea vai?
Niin, mikä siis on se ap:n ratkaisu tähän? En minäkään kaikkia vaatteita ala itselleni ompelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Mistä te niitä huonolaatuisia löydätte?
Kaikista liikkeistä.
Yritän ostaa niin hyvää kuin voin. Katson materiaalin tarkkaan. Ja saumat. Hyvä materiaali tuntuu sormissakin hyvälle.
Jännä kun löytää jonkun 80-luvun vaatteen tai sitäkin vanhemman. On ihan käyttökelpoisessa kunnossa huolimatta vuosikymmenistä..
Vierailija kirjoitti:
Yritän ostaa niin hyvää kuin voin. Katson materiaalin tarkkaan. Ja saumat. Hyvä materiaali tuntuu sormissakin hyvälle.
Mitä materiaalia suosit?
Vierailija kirjoitti:
Sama. Työtä pitää tehdä, että löytää hyvän. Omien havaintojeni mukaan on ihan sattumankauppaa mistä se hyvä löytyy.
En osta huonoa laatua. Ostan hyvää laatua ja loput teen itse.