Tiedätkö tapauksia joissa narsisti on ottanut yhteyttä uhrinsa kouluun/työpaikalle/terveysasemalle tai muuhun,
ja manipuloinut ihmiset siellä uhriaan vastaan? Aika sairaan kuulosta ja tuhoisaa uhrin elämälle.
Kommentit (28)
Tiedän. Yks sai potkut, puolet ei muistanut edes soittajan nimeä.
Narskut tekevät sen kenelle tahansa, joka voisi paljastaa heidät. Uhrilta viedään uskottavuus ja ihmiset ympäriltä, jotta omat kulissit säilyisivät kiiltävinä.
Miksi ap kysellee tällaista. Onko sinulle käynyt näin?
En tiedä toisten ihmisten diagnooseja.
Työn puolesta lasten terveydenhuollossa on tullut vastaan.
En tiedä, mutta yhtä kaveriani petti hänen poikaystävänsä työkaverinsa kanssa. Kaverini sen jälkeen päätti kostaa, ja soitti kyseisen firman jokaiseen työpisteeseen ja kertoi kaikille, mitä oli tapahtunut ja että poikaystävänsä x ja työkaveri y paneskelevat. Hän ylpeänä kertoi tämän minulle.
En vaan tuon jälkeen enää pystynyt tapaamaan tätä kaveria, aikaa on kulunut jo yli 20 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap kysellee tällaista. Onko sinulle käynyt näin?
Pidän omana tietonani vaikka onkin anonyymi palsta. Sanotaan että ehkä.
Psykiatrit ja psyk. sairaanhoitajat ovat usein kuvatun kaltaisia.
Tiedän tapauksen jossa narsisti on mennyt toisen työpaikalle henkilökohtaisesti.
Tiedän. Minulle on soittanut työkaverini mies. Ei aavistanut minun jo tietävän mikä se tilanne heillä siellä kotona on.
Narsisti usein jauhaa paskaa ja täysin päinvastaista kaasuvalottaessaan kuin mitä oikeasti tekee. Nykyään saa tukea vielä tekoälyltä joka vaan ylistelee vaikka sille laittaisi millaisen narsistidiagnoosin itsestään.
Tiedän. Olen myös todistanut vierestä, miten narsku mustamaalasi toista ihan samalla kaavalla. Tällöin kaikki, jotka voivat pettää tai paljastaa narskun, ovat narsisteja hänen sijastaan. Tulilinjalle voi joutua puoliso, omat lapset, entiset puolisot, sukulaiset, vihamiehet tai -naiset tai hoviapinat, jotka eivät enää halua osallistua narskun temppuihin.
Avauduin lapsena äidilleni kuinka minulla ei ollut kavereita koulussa ja unelmani oli saada kaveripiiri. Hän sitten meni ja kertoi siitä yhdelle tutulleen, joka kirjoittaa työkseen artikkeleita paikalliseen lehteen ja sitten seuraavalla viikolla monet koulussa tuli minulta kyselee onko tämä artikkeli minusta.
Se sitten vain luonnollisesti pahensi tilannettani ja pahensi myös kiusaamista koulussa, mutta äiti vaan hehkutti sitä kuinka pari muuta koulua on ottanut yhteyttä kyseiseen lehteen ja kysellyt onko artikkeli heidän koulusta ja kuinka paljon nyt tarinani auttaa muita lapsia jne.
Viimeinen tärkeä asia minkä menin äidilleni sanomaan, jonka halusin pitää salassa.
Lasketaanko se kun menee autokouluun sanomaan että eräs heidän oppilaistaan voi hyvinkin ta**aa jonkun jos saa kortin. No alle puoli vuotta inssin jälkeen kaveri oli jo toista kertaa oikeudessa liikenneturvallisuuden vaarantamisesta.
Ajattelen et aloituksessa mainituissa ammateissa olevat eivät tuosta vaan lähde soittelijoita uskomaan tai muutoin heidän ohjeistuksen mukaan toimimaan.
Narskut usein käyttävät hoviapinoitaan mustamaalaamiseen. Eivät likaa omia käsiään. Eli kääntävät uhrin kaverit tätä vastaan levittämällä pskapuheita, esim. että uhri on alkanut käyttää huumeita ja puhuu aina pahaa kaikista, pettää poikaystäviään ja että tällä on huôran maine, joka on täysin ansaittua. Onneksi kaikki kaverit eivät näitä puheita uskoneet vaan käräyttivät uhrille pskapuheita levittävän narsistin hoviapinan.
Tiedän. Narsistit tuntevat usein paljon ihmisiä, he tavoittelevat valtaa ja hakeutuvat mukaan politiikkaan ym.. Jos et toimi kuten he haluavat, he mustamaalaavat sinua kostoksi, levittävät pskapuheita ja eristävät sinut kavereistasi, lapsistasi tai perheestäsi ja usein väittävät, että sinä olet heidän sijastaan narsisti/hullu/huôra/rikollinen/mustamaalaaja.