Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mies olla hetero, jos tykkää transmiehistä?

Vierailija
17.02.2026 |

Siis sellaisista, joilla ei ole leikkauksia tehty jalkoväliin vaan on pimppi.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on transmies?

Joko ehdit googlata?

Vierailija
22/23 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on tykätty romanttisesti ja seksuaalisesti heteromiesten toimesta välillä ihan testoilla ollessakin. Nyt kun olen ollut off T niinsanotusti pidemmän hetken niin menen ihan tavallisesta naisesta niin halutessani ainakin vaatteet päällä jos en mitään juttele. 

Sehän ei tunnu mitenkään hyvältä sukupuoliristiriidan osalta, mutta minkäs teet. Ei voi eikä kiinnosta kontrolloida muiden suuntautumisia. Heteromiehiä tulee tavattua koska helppoa jos haluaa seuraa, vaikka varmaan välttäisin monet rasittavat tilanteet jos etsisin seuraa sateenkaaripiireistä. 

Mielenkiintoista. Mistä syystä olet "off T"?

Sepäs olisi pitkä jaaritus. Mutta lyhyesti terveyssyyt yhdistettynä siihen, etteivät hormonihoidon tai muunkaan sukupuolenkorjauksen tulokset saa minua menemään vuosienkaan jälkeen miehestä kokonaisuudessaan. Eli monilla elämän alueilla olin ahdistavassa välitilassa tai minut luettiin hyvin nuoreksi, jopa alaikäiseksi pojaksi vaikken ole mitään nuorisoa. Ehkä olisin noin viihtynytkin kuitenkin tarpeeksi hyvin jos omalla kohdallani myös terveys ei olisi vaivannut. Voin hyvinkin jatkaa vielä prosessia joku päivä, mutta toistaiseksi nyt näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on tykätty romanttisesti ja seksuaalisesti heteromiesten toimesta välillä ihan testoilla ollessakin. Nyt kun olen ollut off T niinsanotusti pidemmän hetken niin menen ihan tavallisesta naisesta niin halutessani ainakin vaatteet päällä jos en mitään juttele. 

Sehän ei tunnu mitenkään hyvältä sukupuoliristiriidan osalta, mutta minkäs teet. Ei voi eikä kiinnosta kontrolloida muiden suuntautumisia. Heteromiehiä tulee tavattua koska helppoa jos haluaa seuraa, vaikka varmaan välttäisin monet rasittavat tilanteet jos etsisin seuraa sateenkaaripiireistä. 

Mielenkiintoista. Mistä syystä olet "off T"?

Sepäs olisi pitkä jaaritus. Mutta lyhyesti terveyssyyt yhdistettynä siihen, etteivät hormonihoidon tai muunkaan sukupuolenkorjauksen tulokset saa minua menem

Ymmärrän. Miltä sinusta tuntuu kun miehet kohtelevat sinua seksissä niin kuin naista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan