Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pari, jonka tapaamiseen liittyy joku hauska/outo tms. tarina? Mina tapasin nykyisen avomieheni aika oudolla tavalla, nimittain seuraavasti.

Vierailija
01.05.2007 |

Olin päätynyt baari-illan päätteeksi eräille jatkoille ja siellä samaan sänkyyn erään kundin kanssa - sanottakoon häntä tässä vaikka Mikko Mallikkaaksi - jonka tunsin joidenkin ystävien kautta. Emme siis varsinaisesti olleet ystäviä tämän Mikon kanssa, mutta liikuimme samassa porukassa ulkona ollessamme. Noh, päädyin sitten harrastamaan seksiä hänen kanssaan...Aamulla lähdin " voi ei mitä tuli tehtyä" -fiiliksellä luikkimaan kotiin, sillä emme todellakaan olleet mitenkään ihastuneita toisiimme tai suunnitelleet yhteistä tulevaisuutta, enkä todellakaan halunnut että sana yhteisestä seksiyöstämme alkaisi kiertää kaveripiirissä.

Kotona tulin sitten ajatelleeksi, että eihän tämä Mikko nyt sitten mene levittelemään tuota asiaa yhteisille ystävillemme (joista yksi oli esim. ihastunut minuun, ja asia olisi voinut loukata häntä). Ajattelin soittaa mikolle ja pyytää, että pidämme asian sitten omana tietonamme. Soitin numerotiedusteluun saadakseni mikon numeron, jota minulla ei ollut. Numerotiedustelusta sain kuulla, että " Mikko Mallikkaita" on Helsingissä kolme, joten otin kaikki numerot ylos ja aloin soittamaan.

Ensimmäisen " mikko mallikkaan" vastatessa sanoin äänestä päätellen, että " anteeksi, et taida olla se mikko mallikas, jonka luona olin viime yönä" . Herttainen nuoren miehen ääni vastasi, että " En joo, mutta olisinpa ollut" . Jotenkin tämä kundi langan toisessa päässä sai minut jäämään linjalle juttelemaan hänen kanssaan (hänelläkin oli baari-ilta takana, krapula ja " tylsää" ). Meillä synkkasi, juttelimme pitkään, ja hän kysyi lopuksi lupaa saada soittaa uudestaankin. Ja tänä päivänä olen siis hänen kanssaan avoliitossa; takana reilu kolme yhteistä vuotta. Hän on jopa tavannut sen " mikko mallikkaan" , jonka luona olin silloin aikoinaan yötä, ja jota siis olin yrittänyt tavoittaa soittaessani umpimähkään nykyiselle miehelleni...=D

Muita tarinoita?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ja mun miehellä on takana 5 yhteistä vuotta ja yksi lapsi aika epätodennnäköisistä lähtökohdista:

Olin ajamassa vkl lomalla Oulusta kaverilleni Helsinkiin,pysähdyin tankkaamaan noin 100km ennen Hki huoltsikalle. Siellä oli eräs mies joka oli kyllä niin ulkonäöllisesti mun makuun ja eiköhän mies tullut juttelemaankin kun join kahvia siinä vielä.

Jutellessamme mies yhtäkkiä kysyi,että oliko mulla kiire vai lähtisinkö hänen kanssaan eräisiin juhliin? Minä yleensä olen aika yllytyshullu ja nytkin sitten sanoin,et mikäs siinä,kunhan ei mene muutamaa tuntia kauempaa,laitoin äkkiä txt kaverille,et mulla meneekin vähän kauemmin,tulen 2-3h päästä. Ulos mennessämme kysyin et mitkäs juhlat on kyseessä ja mites mun vaatteet (miehellä oli puku),käykös ne nyt sit " juhliin" (mulla oli mustat suorat housut,kävelykengät ja vaaleansininen toppi). Mies vaan jotain,että joo,ei siellä muutkaan niin hienosti oo tmv.

Ne juhlat oli miehen äidin 50v juhlat :D tulipa tavattua koko suku samalla,kaikki olivat siis NIIIIN viimeisen päälle ja kartano vuokrattu ja hienot ruoat yms yms.

Jäinkin sitten yöksi miehelle eikä oo erottu senkään jälkeen ;)

Vierailija
2/11 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli karkausvuosi ja ko. nainen halusi kosia umpimähkäistä miestä saadakseen hamekankaan (?!). Päätti sitten kosia jotain työn kautta juuri ja juuri tuntemaansa saksalaismiestä. Nykyään ne on naimisssa. Eikä tämä sattunut edes missään 1920-luvulla, vaan ihan nykyaikaa oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hotellin vastaan ottoon. Kirjauduin ulos hotellista ja kyselin samalla rahan vaihto paikkaa. Virkailija neuvoi erään pankin ja lähdin kävelemään kaato sateessa kohti sitä. Kohta joku kosketti olkapäätäni ja meinasin pyörtyä siihen paikkaan. Niin komeaa miestä en ollut eläissäni nähnyt! HÄn sanoi kuulleensa, että etsin rahanvaihto paikkaa ja tarjoutui oppaaksi. Aikamme käveltyämme hän ehdotti, että menisimmekö yhdessä kahville odottamaan kunnes ilma olisi hiukan parempi...

Hän kertoi, että oli nähnyt minut jo aikaisemmin, mutta uskaltautui nyt vasta tulla juttusille ja ne ensimmäiset treffit kestivätkin seuraavat 10pv. Palasin hotelliin, mutta en omaan huoneeseen ja tällä hetkellä tilanne on se, että menemme naimisiin.

Vierailija
4/11 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja romanttista, ihania kertomuksia!!

Vierailija
5/11 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkonen miehineen muutti ensin miehen kotipaikkakunnalle ja nyt vasta takaisin tänne mun seuduille josta silloin aikoinaan lähdin. Me menimme naimisiin 3kk tuosta anopin 50v päivästä :)

t. 2

Vierailija
6/11 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä aikaa 6kk ja minä valmistun pian koulustani :)

Kertokaahan muutkin kuinka olette tavanneet. Ykkönen ja kakkonen, tarinanne olivat niin ihanat!!

Vierailija
7/11 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut me tavattiin näin :) Vai oeltko kade? :D

t. 2

Vierailija
8/11 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä vaan soittaja soitti väärään numeroon, mutta sieltä löytyikin se oikea.

Vierailija
9/11 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin kerrostalossa toisessa kerroksessa yksin. Oltiin suunniteltu, että lähdetään kaverin kanssa illalla viihteelle. Kaverin piti tulla ensin minun luo ja sieltä sitten lähdettäisi. Valmistelin itseäni iltaa varten, olin juuri tullut suihkusta kun ovikello soi. Menin avaamaan pelkässä pyyhkeessä kun olin ihan varma, että se olisi kaverini.

Olinkin varmaan aika hölmistyneen näköinen kun oven takana olikin ihan tuntematon mies. Mieskin takelteli puheessaan ja selvisi, että hän oli menossa kaverinsa luo juhlimaan, mutta olikin väärän oven takana oikea ovi oli kerrosta ylempänä. Mies lähti yläkertaan ja minä jatkoin valmistautumista. n 10 min kuluttua soi ovikello uudestaan ja oven takana oli taas se sama mies. Pyysi tulla sisään halusi kuulema tutustua minuun paremmin ja juhlisi mielummin minun kanssa kuin kavereidensa :) Nyt tuota tutustumista on kestänyt jo 8v ja 3 lastakin meillä on.

Vierailija
10/11 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti oli muuttanut Tukholmaan töihin 60-luvun lopussa ja samassa kerroksessa asui äidin serkku,siinä talossa oli yhdessä kerroksessa vain yks vessa ja viis asuntoa. No avaimia sinne vessaan oli vaan neljä ja äiti ja serkku piti samaa avainta.

Yks kerta äiti oli kuulema tullut yövuorosta ja sillä oli ollut veskihätä niin oli mennyt hakkaan hulluna serkkunsa ovea ja kun ovi oli auennut vähän ajan päästä,oli vaan huutanut et " AVAIN,AVAIN!"

No se ovi oli tietty ollut väärä :) mut mies siellä oli osannut suomea jonkinverran ja siitä se sit oli lähtenyt :)

Vierailija
11/11 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen aikaan ei Suomessa ollut vielä nettideittipalstoja. Meille oli työpaikalle juuri tullut netti, ja surffailin töiden jälkeen amerikkalaisilla naistensivuilla. Siellä oli linkki " luotettavaan anonyymideittipalveluun" . Olin utelias ja kirjauduin sisään, kun siellä oli ensimmäiset 7 päivää ilmaisia. Laitoin itsestäni ilmoituksen suomenkielisellä nimimerkillä. Samalla tein haun, joka kertoi, että yhtään suomalaista miestä ei ollut tarjolla.

Kuusi päivää kului. Sain viestejä kaikkialta Euroopasta ja Yhdysvalloista. Kun seitsemäntenä päivänä menin töihin, oli ilmaista aikaa jäljellä enää 2 tuntia. Ja postilaatikossani oli lyhyt englanninkielinen viesti mieheltä, joka vastoin palvelun sääntöjä ilmoitti oikean sähköpostiosoitteensa. Se johti suomalaiseen yliopistoon. Hän saattoi siis olla suomalainen! Päätin vastata ihan siitä ilosta. En todellakaan olisi ehtinyt vastata hänelle seuraavien 2 tunnin kuluessa, sillä oli viikon kiireisin aamu töissä. Niin että oli hieno juttu, että hän päätti paljastaa osoitteensa.

Mies oli samana (tai siis edellisenä) päivänä saanut postissa ilmoituksen, että hänen vaimonsa hakee hänestä avioeroa. Hän oli lepuuttanut hermojaan tietokoneella ja eksynyt tuohon samaiseen deittipalveluun. Ja ajatteli kokeilla, kun hänestä nyt kerran oli tullut vapaa mies.

Asun nyt tuossa samaisessa yliopistokaupungissa ja seuraava hääpäivämme on kymmenes.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän