Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko 50e polttarikuluja paljon?

Vierailija
01.05.2007 |

Eli sillä kustannetaan polttarikalun kaikki päivän kulut.

Osallistuvia n. 10 joten 500e:llä järkätään polttarit yhdelle.

Lisäksi tulee omat kulut vielä osallistuville, eli matkakuluja/ruokakuluja/baarikuluja jne..Eli aika suolainen on mielestäni hinta...

Ajattelin, että joudun jäämään näistä bileistä pois koska en yksinkertaisesti pysty kulujen takia osallistumaan noihin:(

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja tiedän mistä kirjoitan, koska mieheni tekee työkseen sellaista, jossa usein järjestään polttariporukoille ohjelmanumero. Hän sanoi, että aina jos rahasta jotai kyräillään, kyseessä on naisten polttarit. Hirveä haloo rahan jakamisesta tms.

Musta tuntuu tosi kurjalta, ettei naiset yleensä osa ajatella polttareiat yhteisenä kivana kuten miehet. Kaason hommakin nähdään " vaivana" . Tosiystävyyttä vissiin.

Vierailija
22/26 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan kun se ei edes riitä kaikkeen menoon mikä siihen päivään sitten liittyy.

Mun mielestä on tosi ajattelematonta kaasolta, kun tuollasta hintaa pyytää. Kun kaikilla sitä rahaa ei kamalan paljon ole!

Mä voisin maksaa tuon vaan jonku tosi läheisen ihmisen polttareista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Musta tuntuu tosi kurjalta, ettei naiset yleensä osa ajatella polttareiat yhteisenä kivana kuten miehet. Kaason hommakin nähdään " vaivana" . Tosiystävyyttä vissiin.

Miesten polttariohjelma on sellaista, että koko porukka pääsee osallistumaan! (splättäys, carting yms. actionia) ja naiset puolestaan järjestävät enemmän hemmottelua vain morsiamelle! Toki poikkeuksiakin on, en sitä sano.

Itse voisin maksaa tuon verran polttareista, jos itsekin pääsisin osallistumaan ja kokemaan uusia elämyksiä. Mutta sitten miettisin, jos ohjelma on sellaista, että morsian " suorittaa" ja muu porukka seisoo vieressä katsomassa.

Vierailija
24/26 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa polttareista, joissa olen ollut, ovat maksaneet siinä 40-50 euroa hengeltä. Ja sillä on saanut kaikkea mukavaa puuhaa aamusta iltaan, päälle ovat tulleet omat ruoat ravintolasta + mahdolliset juomat.

Vierailija
25/26 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun täytyisi pikkuhiljaa alkaa järjestämään ystäväni polttareita ja meitä tulee noin kymmenen henkeä. Omat polttarini viime vuonna eivät onneksi tulleet kavereille paljon maksamaan koska suurin osa asioista oli ilmaisia huveja (suhteilla hankittu) polttarit vietimme mökillä ja juomat oli hankittu sinne sekä syömiset. Toki ennen mökillemenoa kävimme ravintolassa syömässä ja sitten oli kaikenlaista aktiviteettia. Kuulin kerran kuitenkin vahingossa että minun polttarit olivat maksaneet 20¿/per nenä ja siinä oli mukana kaikki kulut myös mökin syömiset ja juomiset. Yksi kaverini oli pitänyt sitäkin liian suurena summana:(

Jotkut eivät ole valmiita yhtään sijoittamaan yhteiseen päivään:)

Itse olen ajatellut että ystäväni polttarit tulevat maksamaan 20-25/hlö

Vierailija
26/26 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni oli taannoin best manina ja tosiaan jäi osa porukasta esim. osallistumatta cartingiin kun se oli heistä liian kallista.

Musta polttareissa hauskinta on ollut juuri yhdessä tekeminen ja oleminen, ei kaiken tarvitse maksaa niin maltaita voi vaikka mennä piknikille tai viedä morsian kalastamaan (moni nainen ei oo ikinä kalastanut!).

Nykyisin tuntuuvaan ettei mikään vähä riitä, aina pitäisi olla jotain erikoista vaikka tärkeintä kai on viettää aikaa kavereiden kanssa?