Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pokemon Platinum ei ansaitse vihaa jota se parhaillaan saa osakseen

Vierailija
16.02.2026 |

Olen havainnut tai oikeastaan herännyt siihen, että Platinumia kohtaan kohdistuu tällä hetkellä kasvavaa vihaa, ja minä puolestaan olen yksi niistä, jotka ajattelevat, ettei Platinum ansaitse sitä vihaa, jota se nyt saa osakseen. Monet sanovat, että he olisivat mieluummin nähneet sen DLC:nä tai Expansion Passina kuin kolmantena pelinä, ja tyypillisen uuskritiikin mukaan Platinum on "yliarvostettu ja hypetetty cash grab, kuten kaikki muutkin Pokémon-pelien kolmannet versiot", eikä se olisi yhtä hyvä kuin esimerkiksi muutama vuosi sitten julkaistu BDSP, jota kehutaan esimerkiksi nopeammaksi ja suoraviivaisemmaksi kuin Platinum, sekä HM:n poistamisesta ja korvaamisesta, ja vahvemmasta ja competitive-tason Pokémon-liigasta. Ja tavallaan tämä voi olla vastareaktio sille, että ihmiset ovat valittaneet Platinum-sisällön puutteesta BDSP:ssä ja Platinumiin tuoduista elämänlaadun parannuksista ja muutoksista, ja jotkut uudemmat pelaajat kokevat, että vanhemmat pelaajat mainostavat Platinumia liikaa uudempien ja tuoreempien pelien sijaan, mikä on osittain ymmärrettävää. Mutta se ei silti muuta sitä tosiasiaa, että Platinum oli aikanaan hieno ja mieleenpainuva peli ja on edelleen parhaiden joukossa.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi