Olet tajunnut ettei jumalaa ole..
Mun elämä on ollut niin heikkolaatuinen että olen sitäkautta tajunnut ettei mitään huolenpitävää jumalaa ole. Pakotettuja muuttoja parin vuoden välein, terveyden menetys jo parikymppisenä. Aina ikäluokkani heikoimmassa tuloluokassa ja muutenkin..
Kommentit (27)
En usko mihinkään pyhään Jumalaan tai kuolemanjälkeiseen elämään, mutta perustelusi miksei Jumalaa ole, on narsistinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas olen, että on. Mutta ei se mikään yksinkertainen prosessi ole ollut, ja olen ihan aidosti kyseenalaistanut kaiken.
Oletko pyytänyt Jumalalta oikeasti apua tai vastuksia? Apu tulee vasta kun sille antaa luvan...
Eikö tuo ole itsensä huijaamista, kun ainoastaan joku rukous voi sattumalta käydä toteen mitä toivoo elämälleen, mutta kaikki muut epäonnistuneet kerrat ei merkitse mitään ja niitä ei edes muisteta. Jos jumala välittäisi ne kaikki kerrat kävisi toteen.
Se on juurikin sitä. Luulevaiset ovat pahimpia itsensä kusettajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumalaa tuskin on olemassa
Sellaista miehen näköistä hahmoa ei toki ole olemassa oikeasti vaan enkelit sekä muut auttajat toimittavat tätä virkaa yhdessä.
Enkeleitä ei myöskään ole olemassa.
Hahmoja ei ole mutta energia on.
Vierailija kirjoitti:
Onhan sinusta pidetty huolta. Et ole yksin, kanssasi on koko ajan omat auttajasi. Hyväksy elämäsi ja sitä kautta voit paremmin. Tsemppiä sinulle.
Hyvin sanottu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas olen, että on. Mutta ei se mikään yksinkertainen prosessi ole ollut, ja olen ihan aidosti kyseenalaistanut kaiken.
Oletko pyytänyt Jumalalta oikeasti apua tai vastuksia? Apu tulee vasta kun sille antaa luvan...
Eikö tuo ole itsensä huijaamista, kun ainoastaan joku rukous voi sattumalta käydä toteen mitä toivoo elämälleen, mutta kaikki muut epäonnistuneet kerrat ei merkitse mitään ja niitä ei edes muisteta. Jos jumala välittäisi ne kaikki kerrat kävisi toteen.
Esimerkiksi ymmärrys on se, mitä olen pyytänyt. Että ymmärtäisi myös ne vastoinkäymiset. Että siksi minulla on vaikka tämä vamma, jotta alan tekemään jotain muuta, missä lahjani ovat...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinua koetellaan
Miksi toisia taas ei koetella? Saavat syntyä ns. kultalusikka suussa ja viettää lokoisaa elämää. Eikä nämä ole välttämättä mitään hurskaita ihmisvalioita.
Rikkaat penskat kuolee huumeisiin joukoittain kuin raatokärpäset. En kadehdi.
Montakohan hihhulia tämä posti summonaa xD