Ymmärtävätkö kauniit ihmiset miten etuoikeutettuja he ovat?
Kaunis ihminen pääsee kaikkialla helpommalla, valkkaavat työpaikat ja parisuhteet.
Kommentit (104)
Ei kaunis ihminen saa parisuhteita helpommalla, ainoastaan pintakiinnostusta ja sitä usein aivan liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kaunis ihminen saa parisuhteita helpommalla, ainoastaan pintakiinnostusta ja sitä usein aivan liikaa.
Tämä on totta. Olin nuorena hoikka ja kaunis. Sain paljon huomioita, mutta lähinnä pinnallisilta pelimiehiltä. Tavalliset kaverit sai kivat parisuhteet tavallisten miesten kanssa ja ovat edelleen onnellisia. Itse olen katkera sinkku, enkä enää niin hoikka ja kauniskaan. Ja päinvastoin, ulkonäkö on jarruttanut urakehitystä.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni totta, että kauniilta vaaditaan enemmän taitoa ja kypsyyttä, että hän pystyy erottelemaan joukosta hyvät miehet. Minulla on useita kauniita kavereita, he eivät oikeastaan kukaan pariutuneet onnellisesti, vaikka kaikkien miehet eivät olleetkaan mitään outoja tyyppejä. Yksi heistä teki lapsen yksin sinkkuna myöhäisessä keski-iässä, yksikään miessuhde ei onnistunut. Työelämä kyllä on sujunut loistavasti. Tietty jokaisen kohdalla tilanteeseen on vähän erilaiset syyt, mutta silti. Kauneus ei todellakaan takaa, että pariutuminen onnistuisi hyvin.
Siis mies on tyytynyt pelkkään kuoreen. Kaksi tyhjäpäätä, mikäpäs siinä.