Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ymmärtävätkö kauniit ihmiset miten etuoikeutettuja he ovat?

Vierailija
15.02.2026 |

Kaunis ihminen pääsee kaikkialla helpommalla, valkkaavat työpaikat ja parisuhteet.

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän hyvin ja olen tämän jo tajunnut teini-iässä . Töissä ei ole tarvinnut käydä kun mieheni on varakas ja myös toki komea . Asutaan luxus asunnoissa Suomessa / Espanjassa . Luxus matkoja tehty . Olen saanut kaiken haluamani ulkonäkö vuoksi . Kaikkeen toki tottuu ja vanheneminen pelottaa koska kauneus on katoavaista . 

N41

Siis mies on tyytynyt pelkkään kuoreen. Kaksi tyhjäpäätä, mikäpäs siinä.

Vierailija
102/104 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaunis ihminen saa parisuhteita helpommalla, ainoastaan pintakiinnostusta ja sitä usein aivan liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaunis ihminen saa parisuhteita helpommalla, ainoastaan pintakiinnostusta ja sitä usein aivan liikaa.

Tämä on totta. Olin nuorena hoikka ja kaunis. Sain paljon huomioita, mutta lähinnä pinnallisilta pelimiehiltä. Tavalliset kaverit sai kivat parisuhteet tavallisten miesten kanssa ja ovat edelleen onnellisia. Itse olen katkera sinkku, enkä enää niin hoikka ja kauniskaan. Ja päinvastoin, ulkonäkö on jarruttanut urakehitystä. 

Vierailija
104/104 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni totta, että kauniilta vaaditaan enemmän taitoa ja kypsyyttä, että hän pystyy erottelemaan joukosta hyvät miehet. Minulla on useita kauniita kavereita, he eivät oikeastaan kukaan pariutuneet onnellisesti, vaikka kaikkien miehet eivät olleetkaan mitään outoja tyyppejä. Yksi heistä teki lapsen yksin sinkkuna myöhäisessä keski-iässä, yksikään miessuhde ei onnistunut. Työelämä kyllä on sujunut loistavasti. Tietty jokaisen kohdalla tilanteeseen on vähän erilaiset syyt, mutta silti. Kauneus ei todellakaan takaa, että pariutuminen onnistuisi hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän