Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ymmärtävätkö kauniit ihmiset miten etuoikeutettuja he ovat?

Vierailija
15.02.2026 |

Kaunis ihminen pääsee kaikkialla helpommalla, valkkaavat työpaikat ja parisuhteet.

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet väärässä. Nainen on kaunis vaan nuorena muutaman vuoden 16-25 vuotiaana. Siinä iässä opiskellaan ja kauneudella ei saa mitään tenttejä lävitse. 30-40 vuotias nainen ei nyt ulkonäöllä mitään etuja saa, pelkästään osaamisella ja asenteella. Lapsellinen aloitus. 

Vierailija
22/65 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa töitä. Laitoin kuvan cv:seen ja pääsin kyllä haastatteluun, mutta töitä en saanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet väärässä. Nainen on kaunis vaan nuorena muutaman vuoden 16-25 vuotiaana. Siinä iässä opiskellaan ja kauneudella ei saa mitään tenttejä lävitse. 30-40 vuotias nainen ei nyt ulkonäöllä mitään etuja saa, pelkästään osaamisella ja asenteella. Lapsellinen aloitus. 

Mulla kauneuden huippu vasta 26v. Nyt olen 33v ja näytän ikäistäni nuoremmalta. Pyöreät kasvot.

Vierailija
24/65 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän kaveriporukassa huonoimmin koulutettu ja myös huonoiten asioista perilläoleva tyyppi saa isointa palkkaa ja on edennyt korkeimmalle esimiestasolle. On erittäin kaunis. 

Tuskin on pelkällä kauneudella päässyt noin pitkälle. Jos päästä ei löydy mitään, niin ennen pitkää sellainen ihminen putoaa korkealta. Jos hän taas onnistuu pysymään siellä korkealla, niin hän ei ole tyhmä, eikä siis ole päässyt asemaansa vain kauneudella.

Vierailija
25/65 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Njaa, kyllä jotkut milf-ikäiset naiset, eli 25-35 v, voivat vielä olla kypsemmällä tavalla kauniita. Toki itsekin suosin nuorempia tosin. M40

Vierailija
26/65 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu naisesta. Moni on vielä nelikymppisenäkin melkoinen pakkaus.

Vierailija
27/65 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit naiset saavat  paljon kateutta osakseen !    Toisilta  naisilta  esim. työelämässä  ,  niin  eipä heillä ole helppoa! 

Vierailija
28/65 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kaunis ja tyhmä niin pääsee lähinnä panop*tjaksi🙃

Vierailija
29/65 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä kiva kun mies on ihan hulluna, mutta en usko että on kyse ainoastaan kauneudesta. Mulla on myös hyvä luonne, vaikka olen kauniskin. Lisäksi olen jo reilusti päälle 30v ei se kauneus ole mihinkään kadonnut. Toinen kiva asia on että vaatteet näyttää hyvältä päällä ja ei liho vaikka syö. En näe kauneudessa haittoja, koska myös kaunis voi olla hyvä ihminen. Itse olen sellainen kotihiiri kyllä ja en yritä saada kauneudellani mitään "etuja". Ainoa mitä aina halusin oli tuo parisuhde.

Vierailija
30/65 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eipä tarvinnut muuta lukeakaan tietääkseni, että olet täynnä paskaa."

Osuiko noin pahasti arkaan paikkaan?

Vierailija
31/65 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauneus ja järki eivät sovi samaan päähän.

Päinvastoin. Hyvä ulkonäkö ja älykkyys, eli ylipäätään hyvät geenit, menevät tavallisesti käsi kädessä, vaikka kuinka vähemmän kauniit ja älykkäät haluavat itselleen muuta uskotella.

Ulkonäöstä on tiedä, mutta älykkyydellä on huomattu korrelaatio korkeamman lihasmassan ja suuremman fyysisen voiman välillä.

Vierailija
32/65 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmänkin siitä alkaa olla haittaa, koska muut eivät ota vakavasti, halveksuvat kateellisina, ahdistelevat tai antavat ansiottomasti asioita, joiden hoitamiseen ei sitten kompetenssi riitä.

Mieluummin kaunis kuin ruma, mutta ei se hyvä ulkomuoto kanna loputtomiin.

-Tässä puhutaan kun kauniilla ei olisi mitään muuta.. :D eiköhän kauniilla ole ihan samallalailla potentiaalia erilaisiin asioihin ja kykyjä, mitä kaikilla on jossain määrin. Vaikka toki tutkimusten mukaan kauniit onkin kyvykkäämpiä.

Vierailija
33/65 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla kauneuden huippu vasta 26v. Nyt olen 33v ja näytän ikäistäni nuoremmalta. Pyöreät kasvot.

Ei sitä itse näe kun vanhenee. 33 vuotias on jo vanha, kun olet yökerhossa 18 vuotiaiden rinnalla. Olet 15 vuotta vanhempi, mitä nuo 18 vuotiaat kaunottaret. 

Vierailija
34/65 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmänkin siitä alkaa olla haittaa, koska muut eivät ota vakavasti, halveksuvat kateellisina, ahdistelevat tai antavat ansiottomasti asioita, joiden hoitamiseen ei sitten kompetenssi riitä.

Mieluummin kaunis kuin ruma, mutta ei se hyvä ulkomuoto kanna loputtomiin.

-Tässä puhutaan kun kauniilla ei olisi mitään muuta.. :D eiköhän kauniilla ole ihan samallalailla potentiaalia erilaisiin asioihin ja kykyjä, mitä kaikilla on jossain määrin. Vaikka toki tutkimusten mukaan kauniit onkin kyvykkäämpiä.

Ei kyllä haittaa jos joku ei ota vakavasti sen takia, että olen kaunis. Näen vain sellaisen ihmisen lapsellisena joka heti tuomitsee ulkonäön puolesta. 

Vierailija
35/65 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on kaunis ja tyhmä niin pääsee lähinnä panop*tjaksi🙃

Epsteinin saaliiksi...no ei ne olivat lapsia vielä. Ei voi tyhmäksi syyttää.

Vierailija
36/65 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauniit naiset saavat  paljon kateutta osakseen !    Toisilta  naisilta  esim. työelämässä  ,  niin  eipä heillä ole helppoa! 

Silti tykkään olla kaunis

Vierailija
37/65 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä kiva kun mies on ihan hulluna, mutta en usko että on kyse ainoastaan kauneudesta. Mulla on myös hyvä luonne, vaikka olen kauniskin. Lisäksi olen jo reilusti päälle 30v ei se kauneus ole mihinkään kadonnut. Toinen kiva asia on että vaatteet näyttää hyvältä päällä ja ei liho vaikka syö. En näe kauneudessa haittoja, koska myös kaunis voi olla hyvä ihminen. Itse olen sellainen kotihiiri kyllä ja en yritä saada kauneudellani mitään "etuja". Ainoa mitä aina halusin oli tuo parisuhde.

Ja lisään vielä jos mulla ois paska luonne, mieheni on sellainen ettei todellakaan kattelisi sellaista. Hän ei ole mikään ovimatto.

Vierailija
38/65 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauneus ja järki eivät sovi samaan päähän.

Päinvastoin. Hyvä ulkonäkö ja älykkyys, eli ylipäätään hyvät geenit, menevät tavallisesti käsi kädessä, vaikka kuinka vähemmän kauniit ja älykkäät haluavat itselleen muuta uskotella.

Ei ihan näinkään. Mutta toki kehitysvammaisuus näkyy usein jo ulkonäöstä. Mutta huippuälykkäissä hyvin harva on missi/mallikaunis tai komea. Hyvä ulkonäkö toki on suhteellunen käsite. Siistin ja huolitellun näköiseksi voi opetella joten se ei sinänsä ole geeniasia.

Vierailija
39/65 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että työelämässä on kateutta kauniita ihmisiä kohtaan. Ja yleensä nämä ilkeät kateelliset ovat kyllä kaikkea muuta kuin kauniita (henkisesti ja fyysisesti) itse. Kauniit ovat myös usein hyväntahtoisia ja kohteliaita, mikä entisestään lisää heidän viehättävyyttään. 

Vierailija
40/65 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että työelämässä on kateutta kauniita ihmisiä kohtaan. Ja yleensä nämä ilkeät kateelliset ovat kyllä kaikkea muuta kuin kauniita (henkisesti ja fyysisesti) itse. Kauniit ovat myös usein hyväntahtoisia ja kohteliaita, mikä entisestään lisää heidän viehättävyyttään. 

Tää on niin totta !!!