Leggingsejä ja uggseja kamalampi vaate on löytynyt: tuollainen pitkä collegetakki
Näin äsken Lidlin mainoksessa ja halusin pois tästä maasta.
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Tota ei saa mitenkään yhdistettyä genitaalilegginseiden ideaan eli hävyn esittelyyn.
Voi siihen leikata aukon keskelle.
Mä itse asiassa oon 50+ maalaisakka!
En oo tajunnut, että siinä on jotain negatiivista jonkun mielestä. Tuotamme ruokaa suomalaisille.
Mua piristäisi kyllä tuollainen pinkki pitkä huppari, kotona vois pitää, tai kesällä jos käy äkkiä jossain kanalassa tai tallissa, ois just hyvä lämmike, saappaat vaan jalkaan ja menoks.
Eihän leggingsit ole edes paha jos niihin on laittaa hyvä perse ja leggareiden malli on semmoinen persettä korostava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tota ei saa mitenkään yhdistettyä genitaalilegginseiden ideaan eli hävyn esittelyyn.
Hyi sentään kun ne vittujensa esittelijät ovat kuvottavia, tahallaan vedetty housut korviin niin, että vittusoi ja läski kumpu paistaa kilometrin päähän, läskit lonkat lötkää näkyvästi kunhuorat esittelevät reikiään ja soliaan julksilla paikoilla 🤮
miksi tuijotat toisten ihmisten jakoväliin? tai läskejään? Opettele kiinnittämään katseesi vaikka katukiviin, tosin sinä ehkä sielläkin näkisit vttuja
Ihan samasta syystä. miksi sinä kyyläät mihin muut kyylää.
Katsele sinne katukiviin, että saamme mittailla solasi ja reikäsi rauhassa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä aion huomenna käydä ostamassa sellaisen.
En yhtään epäile, olethan palstan kantis eli 50+ maalaisakka.
Ja sinä selvästi 60+ maalaisukko.
T. Kaupunkilainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienimunainen kaappihomo, ole hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuon vaatteen kohderyhmä ole vähän eri.
Vähän ohi aiheen, mutta minulla on uggit ja makuupussitakki, jotta pysyisin lämpimänä. Ei sen takia, että ne olisi jotenkin hienot. Kun on tällainen super-palelija, ei täällä Suomen talvessa voi voittaa. Joko palelee tai sitten pukeutuu Michelin-ukoksi.
Aloituksen pitkä huppari on kyllä ihan kamala.
Mitä kauheaa tuossa nyt on? Itsellä ollut samantyylinen, vähän lyhyempi käytössä jo vuosia, hyvä kesätakki. No makuja on monia.
Vierailija kirjoitti:
Eihän leggingsit ole edes paha jos niihin on laittaa hyvä perse ja leggareiden malli on semmoinen persettä korostava.
Kyllä ne on pahat, jos ei ole urheilemassa tai kotona. Ja ihan ok muuallakin silloin, jos se perse on peitetty, oli hyvä tai ei. Muuten näyttää siltä, kuin olisi unohtanut pukea päällyshousut jalkaan.
Mullakin on pitkä makuupussitakki ja sen alla liehuvaa viskoosia ja värikkäät pitkät helmat. Käytän häpeämättä myös kelkkahaalaria, kun mittarissa on -25 tai enemmän. Tänne Tampereelle mahtuu kaikentyylisiä ja -tyylittömiä.
Miksi ketjun aloittaja kuvittelee, että joku valitsisi vaatteensa muita miellyttääkseen? En mä ainakaan mieti hetkeäkään, mitä joku av-palstan Pena on mieltä mun vaatteista, kun kaupassa niitä valitsen.
Suomalaiset naisethan haluvat kätkeä uhkeat vartalonsa erilaisiin telttoihin ja täkkeihin ja tuo gollegetakki tarpeeksi väljänä kätkee myös paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmittaako se nyt sinua.
Vain jos ilmestyt näkökenttääni esim Tokmannilla.
Mitä Tokmannilla tekee sellainen ihminen, jota häiritsee pitkähelmaiset golitstakit?
Itse olen aina tykännyt pitkistä collegetakeista ihan arkivaatteenakin :D
Mulla on useampikin collegetakki. Omituinen palsta tämä. Mitä palstailijat pitää päällä kun kaikki on nou nou 🤷
Ukko saa tavaraa huomenna tuon alta.