Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset. Miten tiukka vartalo on miehellä seksikäs?

Vierailija
15.02.2026 |

Suurin osa miehistä syttyy hoikista naisista eli vatsamakkaroita ei ole. Vatsalihakset eivät kuitenkaan tarvitse näkyä.

Miten on naisten miesmaku?

Saako mies olla niin kireä, että vatsalihakset näkyvät vai onko suotavaa olla mahaa? 

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyllä vatsalihakset on ihanat. Ajattelen sen niin, että nainen näyttää parhaalta hoikkana mutta pehmeänä ja mies hoikkana mutta lihaksikkaana. 

Vierailija
2/22 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan sellaista "kireyttä", että hirveät verisuonet näkyy ihon pinnalla, ja jalat ym. ovat pelkkää kovaa lihasta ja luuta. Ihan normaali hoikka on hyvä, ei haittaa vaikka lihakset eivät juuri erotu. Isosta mahasta en tykkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mahaa. Lihaksia sopivasti, jotta näyttää miehekkäältä eikä laiheliinilta. Timmiys on valttia.

Vierailija
4/22 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena seurustelin  urheilijan kanssa, jolla oli vartalo kuin antiikin patsaalla. Aika nopeasti siihen tottui eikä se sen kummemmalta tuntunut. Nykyisin vähän pehmeämpikin vartalo on ok ja nahalumpukaan ei haittaa mutta, jos on selkeästi lihava, alkaa mielenkiinto lopahtaa.

Itse olen hoikka.

Vierailija
5/22 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehet, siis suhteissa, olleet kaikki ns hiukan bodimpia, ei bodareita yöks, mutta leveharteisia ja pitkiä ja urheilullisia. Mun mies on sellainen, kun urheilutaustainenm ei yhtään "paskamahaa" ja muutenkin upea, yhä tumma tukka ja pitkä; ponnarilla.

Ei sen tarvii enää mitään bodailla, mutta suoriutuu hyvin erinomaisesti tehtävistään päivittäin sessioistamme. Minulle tärkeitä!

Vierailija
6/22 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla lihasmassaa jnkn verran, jottei näytä liian tikulta. Ei maratoonarikropoa. Liian revitty kunto on luontaantyöntävä. Pitää olla erottivat hartiat. Vatsalihakset voi piirtyä esiin osittain tai häivähdyksenä. Ei isoa mahaa, normaali pehmeys alavatsalla ok.

Vierailija
7/22 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla ihan tiukka tai vähän massaa. Olennaista on leveähköt hartiat ja kapeat lanteet. Leveät lanteet ja iso maha ei ole seksikästä. Mutta miehessä on muutakin kuin vartalo.

Vierailija
8/22 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen riittää 

Vierailija
9/22 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin väliä, kunhan ei isoa mahaa ole. Oma on tavallinen ja hyvä niin. Miesten ulkonäkö ei ole mikään tärkeä asia minulle, enkä kiinnitä siihen juuri huomiota. 

Vierailija
10/22 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niin väliä, kunhan ei isoa mahaa ole. Oma on tavallinen ja hyvä niin. Miesten ulkonäkö ei ole mikään tärkeä asia minulle, enkä kiinnitä siihen juuri huomiota. 

Miksei mahaa saa olla?

Eikö mahamies saisi seksiä?

Meillä mahamiehillä on myös tarve tehdä spermanlento tussuun!

Vierailija
11/22 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyttiin millainen vartalo on seksikäs naisten mielestä tiukkuudeltaan.  Saimme rehellisiä vastauksia. Hoikka ja tiukka mies tuntuvat olevan yllättävän haluttuja huolimatta kyllä miehellä täytyy vähän mahaa olla kommenteista. 

Nykyaikana näyttää olevan harvinaista olla edes normaalipainoinen. Niin naiset, kuin miehetkin kantavat kilotolkulla ylimääräistä rasvaa vyötäröllään.

Voi olla, että tukevassa kunnossa olevat naiset haluavat myös tukevamman miehen tunteakseen olonsa kotoisammaksi. 

Vierailija
12/22 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyttiin millainen vartalo on seksikäs naisten mielestä tiukkuudeltaan.  Saimme rehellisiä vastauksia. Hoikka ja tiukka mies tuntuvat olevan yllättävän haluttuja huolimatta kyllä miehellä täytyy vähän mahaa olla kommenteista. 

Nykyaikana näyttää olevan harvinaista olla edes normaalipainoinen. Niin naiset, kuin miehetkin kantavat kilotolkulla ylimääräistä rasvaa vyötäröllään.

Voi olla, että tukevassa kunnossa olevat naiset haluavat myös tukevamman miehen tunteakseen olonsa kotoisammaksi. 

No tää on suurimmaksi osaksi Suomi ongelma.

Ihmiset ei huolehdi itsestään.

Vuosia vieraillut venäjällä ja käynyt siellä eri kaupungeissa, niin ai että naiset on hyvässä kunnossa, siis sillälailla ainakin kunnossa, että ei ole lihavia.

Ärsyttää tämä suomalaisten laiminlyönti omasta kehosta!

Vierailija
13/22 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veroprosentti rasvaprosentin mukaa 👍

Vierailija
14/22 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään siitä kuuluisasta normaalivartalosta. Muutama lievä "ehto" silti. Tykkään että mies on pitkä, yli 180 cm. Kroppa sellainen vahva ja kestävä jolla voi tehdä töitä. Ei tarvita näkyviä vatsalihaksia, pieni pömppökään ei haittaa. Pieni laiha tikkumainen olemus ei viehätä. Hyvä ryhti ja siisti olemus vetoaa.

Vierailija
15/22 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään että miehellä on mahaa, mutta en silti ole läskimiesten pelastus sinänsä, koska tykkään että se maha on eläköityneellä bodarilla, jollain hitokseen fyysisiä töitä paiskineella korstolla tai voimanostajaa komistamassa. Eli lihasta pitää myös olla ihan kunnolla. Ja joo olen vähemmistössä, onpahan enemmän minulle mistä valita 💅💕

Vierailija
16/22 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ryhti, skrode, isot käsivarret ja hartiat. Saa olla vähän mahaa, eikä tarvitse vatsalihasten erottua. Ei liian laiha!

Vierailija
17/22 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mahaa! 

Mutta ei tarvitse vatsalihastenkaan näkyä. Ryhdikäs, matalarasvainen pyykkilautavatsainen on eniten minun makuun. Sopivasti lihasta, mutta ei niin paljoa, että ne erottuisivat hirveästi. Lähinnä sen verran, että on hieman jäntevä ja säilyy sellainen nuorille tyypillinen vitaalinen olemus.

Itsekin liikun ja syön siihen tyyliin, että säilyy sellainen vartalo kuin on nuorena ollutkin, eikä muutu tätimäiseksi.

Toki ikäkin vaikuttaa, eli myöhemmässä vaiheessa elämää voi olla, että pitää hyväksyä omassa kehossa jotain muutoksia, ja myös miehellä hieman vatsaa. Mutta vain hieman, ei mitään pallomahaa tai vaatteiden läpi erottuvaa läskiä.

Vierailija
18/22 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa olla ihan tiukka tai vähän massaa. Olennaista on leveähköt hartiat ja kapeat lanteet. Leveät lanteet ja iso maha ei ole seksikästä. Mutta miehessä on muutakin kuin vartalo.

Juuri näin. Hyvät pakarat ja ruista ranteessa pitää olla kanssa. Onhan se ihana hinkata itseään sitä miehen pyykkilautaa vasten. Ja seksissähän ne naisen kilot lähtee, että siitäkin ongelmasta päästään hyväkroppaisen miehen avulla ihan itsestään.

Vierailija
19/22 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi nähdä esimerkkejä, mitä tarkoittaa kun naiset sanovat "sopivasti lihasta", "lihasmassaa jonkin verran" yms. 

Vierailija
20/22 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi nähdä esimerkkejä, mitä tarkoittaa kun naiset sanovat "sopivasti lihasta", "lihasmassaa jonkin verran" yms. 

Itse tarkoitan sillä sitä, että pysyisi sellainen timmi ryhdikäs olemus. Miehillä näkee sitä, että jos ei olla lihottu, niin sitten ollaan pienennytty nuoruudesta. Eli ilmeisesti lihasmassaa vain kadonnut? 

Naisillahan taas useammin vain tuo lihominen/pönäköityminen. Miehillä taas näkee molempia, eli lihomista tai sitten jos on pysytty hoikkina, niin lihasmassa kadonnut ja olemus pienentynyt nuoruudesta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä