Käytkö yön aikana vessassa?
Kommentit (36)
Käyn joka ikinen yö kerran. Yleensä klo 2-4 välissä. Siihen menee alle 5min ja nukahdan heti uudelleen. Saan samalla otettua kilpirauhaslääkkeen. Näppärä
En käy. En itse asiassa käy, vaikka kusettaisikin.
Vierailija kirjoitti:
Käyn joka ikinen yö kerran. Yleensä klo 2-4 välissä. Siihen menee alle 5min ja nukahdan heti uudelleen. Saan samalla otettua kilpirauhaslääkkeen. Näppärä
Tyroksiini ainakin kuuluu ottaa aamulla, ei yöllä.
Mä en saa unta, jos on yhtään tunne, että kusettaa. En herää vessahätään, enkä ole ikinä kussut sänkuun, mutta saatan ravata 4 kertaa kusella ennenkun nukahdan.. tää pahenee etenkin, jos pms.
Tosimiehet paskantaa housuun. Vessat ovat heikoille.
Käyn kerran. En haluaisi, mutta herään joka yö ja sitten on mentävä vessaan tai muuten en nukahda uudelleen.
Ollessani lääkärin tarkastuksessa lääkäri kysyi minulta että miten nuo virtsaus asiat on. Kerroin virtsaavani melko säännöllisesti ennen aamu viittä. Lääkäri kysyi sitten että miten ulostus asiat. Johon vastasin myös melko säännöllisesti ennen aamu viittä. Lääkäri sanoi että nuohan kuulostaa ihan normaalilta. Johon vastasin että ei minusta koska en herää koskaan ennen aamu kuutta.
Käyn nyt raskauden aikana lähes joka yö.
Herään jos on hätä. Käyn.
Miten ihmeessä sinua kiinnostaa ventovieraan kusemiset. Eikö ole tekemistä?
Vierailija kirjoitti:
En enää. 45vee ikään pärjäsin hyvin. Valot jos laitan päälle, niin enää nuku kunnolla. Kaaduin kerran pimeässä ja mursin käteni. Sitten vähensin veden juomista, mutta sairastuin divertikuliteettiin muutaman kerran. Makasin sit kovassa kuumeessa sairaalassa vaipoissa ja sairaanhoitaja sanoi että sun on pakko huolehtia nesteytyksestä jatkossa tai sä voit kuolla tähän. Nielin ylpeyteni. Suojat yöksi ja aamulla alapesulle.
Kannattaa syödä illalla, jos juo, niin ei tule välttämättä pissahätää niin helposti.
M68, ei pissavaivaa. Tarkoitus käydä noin kello 22 aikoihin lorottamassa ja ottaa kipulääke Temgesic. Aiemmin illan mittaan en juo suuria nestemääriä, tai kahvia. Tällä lailla toimien voin nukkua 8-10 tuntia yhtä soittoa.
Aiemmin joo. Tuntui ettei pysty nukkumaan muuten. Opettelin nukkumaan hädästä välittämättä. Hyvä taito.
Minä herään joka aamu kuudelta, vittumaisempi homma on, että pissa tulee jo viideltä aamulla