Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhempani halveksuivat eronneita, vuokra-asujia ja työttömiä

Vierailija
15.02.2026 |

Ja heidän tyttärestään tuli juuri tuollainen. Ihan oikein heille.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä myös isä haukkui ja nimitteli kaikki. Myös minun kavereitani. Myös minua joskus ja esim. suunnitelmiani tai haaveitani. Alkoholisti.

Sama kohtalo täällä. Äiti taas esitti kaikille niin mukavaa ja iloista mutta kotona huusi ja rääkyi isän juopottelulle.

Vierailija
22/25 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokoomukselaisia, persuja vai muuten fassareita ? Vaiko toinen hallintoylilääkäri, toinen ammattikorkeakoulun lehtori ?

No meillä olivat kyllä niin akateemisia, niin akateemisia. T. Aiemmin vastannut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karseat vanhemmat sulla. Omat vanhempani puhuivat aina positiivisesti muista ihmisistä. 

Mun vanhemmat haukkuivat kaikkia. Naapureita, sukulaisia, tuttuja, tuntemattomia ja jopa mun kavereita.

Ap

He ovat katkeroituneita ihmisiä. Eihän tuo normaalia ole. 

Hirveää on, että sitä luulee, että kaikkien muidenkin vanhemmat ovat sellaisia. T. Aiemmin vastannut

Vierailija
24/25 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostavat laadukkaalle henkilöstölle!

Juuri noita kuuluukin vihata. pskasakkia ovat.

Vierailija
25/25 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ihan älyttömän yleistä. Kotoolta se kaikki lähtee. Muistan aikoinaan kun yksi uusi tuttu ( oltiin lapsia) kyseli heti ekoilta metreiltä lähtien missä minun vanhempani ovat töissä, siis oikein ivasi tietoa ulos väkisin . Tämä tyyppi myös kiusasi yhtä lestadiolais perheessä asuvaa aika rajusti. Tajusin vasta aikuisena, että hänen vanhempansa luultavasti käskivät ivaamaan kaikki tiedot meistä. Heidän perhe oli aika tiukka, ateistinen ja suvaitsematon. Kotoolta ne aina lähtee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän