Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhempani halveksuivat eronneita, vuokra-asujia ja työttömiä

Vierailija
15.02.2026 |

Ja heidän tyttärestään tuli juuri tuollainen. Ihan oikein heille.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karma. Eräs äiti oman äitinsä kanssa halveksii ja pilkkanauraa mielenterveysongelmaisille ja niin vaan omasta tyttärestään tuli masentunut ja mielenterveysongelmainen. Näin se elämä opettaa ymmärtämään erilaisuutta.

Vierailija
2/25 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset välit heihin nykyään? Halveksuvatko yhä, kun sellainen löytyy omasta perheestä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vuokralla asuminen on jotenkin halveksittavaa niin olisivat ostaneet asunnon sille lapselleen.

Vierailija
4/25 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaiset välit heihin nykyään? Halveksuvatko yhä, kun sellainen löytyy omasta perheestä?

Eivät ainakaan avoimesti halveksu.

Ap

Vierailija
5/25 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karseat vanhemmat sulla. Omat vanhempani puhuivat aina positiivisesti muista ihmisistä. 

Vierailija
6/25 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karseat vanhemmat sulla. Omat vanhempani puhuivat aina positiivisesti muista ihmisistä. 

Mun vanhemmat haukkuivat kaikkia. Naapureita, sukulaisia, tuttuja, tuntemattomia ja jopa mun kavereita.

Ap

Vierailija
7/25 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, "kiva" kuulla, että jollain muullakin on ollut halveksuvat vanhemmat. Minun vanhempani halveksuivat kaikkia muita paitsi meidän perhettämme. Se oli ihan uskomatonta. Lisäksi erityishaukkumiset (selän takana) saivat lihavat, alkoholistit, eronneet sekä lyhythiuksiset naiset.

Vierailija
8/25 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun vanhemmat haukkuivat kaikkia. Naapureita, sukulaisia, tuttuja, tuntemattomia ja jopa mun kavereita.

Ap

Apua, onko meillä ollut samat vanhemmat? Tismalleen sama tilanne. T. Äsken vastannut

Vierailija
9/25 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomukselaisia, persuja vai muuten fassareita ? Vaiko toinen hallintoylilääkäri, toinen ammattikorkeakoulun lehtori ?

Vierailija
10/25 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Voi ei. Oikeasti kauheaa. Usein lapsista tulee samanlaisia. Hyvä että susta ei.

Vierailija
11/25 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Musta tuli pelokas ja stressaantunut. Oli oikeasti ihan kauheaa yrittää puolustaa kavereitaan. Itse vältän puhumasta negatiivisesti kenestäkään.

Ap

Vierailija
12/25 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Apua, onko meillä ollut samat vanhemmat? Tismalleen sama tilanne. T. Äsken vastannut

Voi olla :D

Ap

Vierailija
13/25 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Musta tuli pelokas ja stressaantunut. Oli oikeasti ihan kauheaa yrittää puolustaa kavereitaan. Itse vältän puhumasta negatiivisesti kenestäkään.

Ap

Mä toivon sulle kaikkea hyvää!

Vierailija
14/25 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halveksiminen kertoo mm. peloista ja hauraasta itsetunnosta. 

Vierailija
15/25 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä lyhyitä miehiä?

Vierailija
16/25 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

He ovat katkeroituneita ihmisiä. Eihän tuo normaalia ole. 

Vierailija
17/25 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös isä haukkui ja nimitteli kaikki. Myös minun kavereitani. Myös minua joskus ja esim. suunnitelmiani tai haaveitani. Alkoholisti.

Vierailija
18/25 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Nykyään vaikea löytää sopivaa uraa. Ei firmat ota sisälle noin vaan. On myös tarkat kriteerit. Ellei itse valmista jotain.

Vierailija
19/25 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vuokralla asuminen on jotenkin halveksittavaa niin olisivat ostaneet asunnon sille lapselleen.

Miksi vanhempien pitäisi ostaa asunto lapselle? Lapsi ostaa ihan itse tai asuu sitten vuokralla.

Vierailija
20/25 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karma. Eräs äiti oman äitinsä kanssa halveksii ja pilkkanauraa mielenterveysongelmaisille ja niin vaan omasta tyttärestään tuli masentunut ja mielenterveysongelmainen. Näin se elämä opettaa ymmärtämään erilaisuutta.

Eikö todelline kärsijä ole se eronnut, vuokralla asuva työtön? Aika törkeää karmalta kiduttaa häntä kostaakseen sukulaisille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä