Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaha, nyt on sitten huutonetin aika ja vuoro uudistua

Vierailija
15.02.2026 |

Mitä mieltä uudistuksista? Takuulla menee taas käyttäjien kannalta huonompaan ja sekavampaan suuntaan. Maanantaita odotellessa...

Kommentit (229)

Vierailija
81/229 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin ilmoituksen tekoa. Huutoturva ei ole pakollinen. 

Ja nyt sama kuin Torissa, puhelimessa näkyy ainoastaan 4 kohdetta kerralla. Ei tarvitsee enää hirveästi selailla. Ärsyttää

Vierailija
82/229 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tämä nyt sitten on?

"Tarkistusta ei voitu ladata. Tarkista, ettei selainlaajennus estä sitä, ja päivitä sivu."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/229 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama paskaa herjaa täällä 🤣🤣🤣

Vierailija
84/229 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meneekö teillä huudossa mikään kaupaksi? On ollut melko rauhaisaa siellä. Samat ilmoitukset pyörivät.

Menee kun hinta on kohdillaan.

Ylihinnoiteltu ei tietysti mene kaupaksi.

No itse myyn huomattavasti halvemmalla kuin moni muu eikä kauppa käy.

Vierailija
85/229 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi hyvin toimivaa systeemiä pitää muuttaa? Ja miksi huutoturva pitää pakottaa kaikille?

Näinkö kävi? Siihen loppui sitten minulta huuto.netinkin käyttö. Ikinä ei ole ollut ongelmia myyjänä, eikä ostajana, palautteet 100-prosenttisesti positiivisia, mutten taatusti ala lähettää yhtään mitään tavaraa kenellekään ennen kuin maksu näkyy tililläni. 

Olen vanha käyttäjä ja yritin julkaista täysin uutta ilmoitusta, niin tuli stoppi kun olisi pitänyt päivittää tilinumero tietoihin. Pidän siis vanhat ilmoitukset voimassa ja kun niistä aika jättää niin goodbye huutonet! 

Klikkaat vaan pois sen Turva-napin niin ei tarvitse tilinroa laittaa. Antaa oletuksena sen Turvan aina nyt.

Vierailija
86/229 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli nyt sähköpostiin muutamat uudelleen julkaisua kaipaavat ilmoitukset ja en saakaan näitä enää julkaistua. Ilmoitus ei ole kunnolla sulkeutunut enkä saa sitä myöskään itse suljettua ja avattua uudelleen. Eli jumissa ovat. Mites teillä muilla?

Vierailija
87/229 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt sama kuin Torissa, puhelimessa näkyy ainoastaan 4 kohdetta kerralla. Ei tarvitsee enää hirveästi selailla. Ärsyttää

Kerropa miten onnistui ilmoituksen tekeminen, kun itsellä tulee heti se tilinumeron kysely enkä pääse yhtään eteen päin?!?!?

Vierailija
88/229 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole enää yhtään järkevää alustaa missä myydä vanhoja tavaroitaan.

Kaikki kolme (tori, vinted,huuto) on ihan järkeviä alustoja myydä. Ei ole pakko ottaa käyttöön diiliä tai turvaa. Vintedkin toimii ihan hyvin kun vaan noudattaa pelisääntöjä eikä pullikoi vastaan ja keksi omia sääntöjä.

Vierailija
89/229 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi hyvin toimivaa systeemiä pitää muuttaa? Ja miksi huutoturva pitää pakottaa kaikille?

Näinkö kävi? Siihen loppui sitten minulta huuto.netinkin käyttö. Ikinä ei ole ollut ongelmia myyjänä, eikä ostajana, palautteet 100-prosenttisesti positiivisia, mutten taatusti ala lähettää yhtään mitään tavaraa kenellekään ennen kuin maksu näkyy tililläni. 

Olen vanha käyttäjä ja yritin julkaista täysin uutta ilmoitusta, niin tuli stoppi kun olisi pitänyt päivittää tilinumero tietoihin. Pidän siis vanhat ilmoitukset voimassa ja kun niistä aika jättää niin goodbye huutonet! 

Klikkaat vaan pois sen Turva-napin niin ei tarvitse tilinroa laittaa. Antaa oletuksena sen Turvan aina nyt.

MIkä ihmeen "turva-nappi"? Ei löydy sellaista. Teen ilmoitukset läppärillä - en puhelimella. 

Vierailija
90/229 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ilmoittanut tilinumerosi? Tai oletko tehomyyjä? Näin "tavis" myyjänä ei ole missään vaihtoehtoa että saisi deaktivoida huuto turva -vaihtoehdon. Näin siis nettiselaimen kautta. En pääse edes alkuun ilmoituksen teossa kun pitäisi jo antaa tilinumero.

Vierailija
91/229 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi tuli sentään sähköpostiin ilmoitus. Olisin muuten ihmetellyt että mitä h*lvettiä nyt taas...

Saattaa silti tulla monelle yllätyksenä muutokset. 

Varmasti tulee kun uudistukset on tähänkin asti tehty aivan persiilleen.

Vierailija
92/229 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerropa miten onnistui ilmoituksen tekeminen, kun itsellä tulee heti se tilinumeron kysely enkä pääse yhtään eteen päin?!?!?

Olet ilmeisesti sitten valinnut myydä Turvan kautta? Minä myyn ilman turvaa joten numeroa ei kysytä. Aina voi laittaa kysymystä ylläpitoon jos on ongelmia.

Vierailija
93/229 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaiseva juttu on siis oletko tehomyyjä vai ei. Minä olen tehomyyjä ja voin valita Turvan tai ilman. Jos et ole tehomyyjä, joudut myymään Turvalla.

Vierailija
94/229 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta kun yritti laittaa viestiä asiakaspalveluun niin tuli vaan herja "jokin meni pieleen, yritä uudelleen" - voi jeesus sentään!! Jos ei muuta niin ruuhkautetaan nyt edes heidän asiakaspalvelunsa koska ovat päättäneet kiusata vanhoja käyttäjiä oikein olan takaa..

Vierailija
95/229 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudistunut Huuto.net myös kerää ihmisiltä ammattitaustatietoa, vaikka se onkin merkitty valinnaiseksi. Ihan älyttömäksi on mennyt. 

Vierailija
96/229 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudistaminen, yhdenvertaistaminen, mitä näitä nykyajan kirosanoja nyt onkaan palveluihin liittyen jotka tarkoittaa käytännössä paskomista ja kaikenlaisten hintojen nostoa.

Vierailija
97/229 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ilmeisesti sitten valinnut myydä Turvan kautta? Minä myyn ilman turvaa joten numeroa ei kysytä. Aina voi laittaa kysymystä ylläpitoon jos on ongelmia.

En todellakaan ole valinnut Turvaa. En ole sitä ikinä käyttänyt eikä ole aikomus käyttää jatkossakaan. Ei vain ole missään semmoista valikkoa tai täppää näytöllä mistä saisi mahdollisen turvapakon aktivoitua pois käytöstä. Yritin silmäillä  äsken. Hermohan tässä menee...

Vierailija
98/229 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ratkaiseva juttu on siis oletko tehomyyjä vai ei. Minä olen tehomyyjä ja voin valita Turvan tai ilman. Jos et ole tehomyyjä, joudut myymään Turvalla.

No sepä kiva, kun tehomyyjäksi ei voi itse noin vain hakeutua. Joku paino pitäisi olla lähes 20 vuoden asiakkuudella ja hyvillä palautteilla. Näkee taas, että kun joku turha konsultti on saanut "kätevät uudiestukset" päähänsä, niin ne ajetaan läpi vaikka firma menisi konkkaan ja käyttäjät katoaisivat. 

Vierailija
99/229 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin ja myin huuto.netissä koko nollarin, mutta sitten tuli joku "uudistus" ja meni niin vaikeaksi, että lopetin siihen. Muutaman kaupan tein viellä -10-luvulla. Mutta nollarilla tuolla oli tosi paljon kivoja esim lastenvaatepaketteja. 

Vierailija
100/229 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uudistunut Huuto.net myös kerää ihmisiltä ammattitaustatietoa, vaikka se onkin merkitty valinnaiseksi. Ihan älyttömäksi on mennyt. 

Tätä ihmettelin myös! En todellakaan tule päivittämään tälläistä jonninjoutavaa tietoa itsestäni Huutoon. Voivat pitää tunkkinsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme