Jaha, nyt on sitten huutonetin aika ja vuoro uudistua
Mitä mieltä uudistuksista? Takuulla menee taas käyttäjien kannalta huonompaan ja sekavampaan suuntaan. Maanantaita odotellessa...
Kommentit (229)
Vierailija kirjoitti:
Mitenkä sujuu teillä uuden Huudon käyttö? Onko ruvennut ropisemaan kauppoja?
Hiljaista on kuin huopatossutehtaalla...zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Vierailija kirjoitti:
Muutama euron kauppa, siinäpä ne. Eikä ole katselumäärätkään lisääntynyt yhtään. Surullisen hiljaista. Suurimman osan olen siirtänyt vintediin. Tästä tulikin kysely tehomyyjille ja kysyivät olenko siirtynyt myymään muualle. Vastasin rehellisesti myöntävästi. Tosin nyt on ollut hiljaisempaa sielläkin vaikka uusia ilmoituksia laitan päivittäin.
Joka hiton kirjautumiskerta tai kun yrittää uusia ilmoituksia tms. tulee joku uusi kysely, ilmoita se ja se , puuttuu se ja se. Koska tämä utelu ja kysely LOPPUU?!?!
Vierailija kirjoitti:
Samat huutajat huutaa samoja tuotteita, joita viimeksikin kun laitoin tuotteita myyntiin.
Sisäänpäinlämpiävä paikkahan se on, eikä uudistukset takuulla lisää ainakaan uusia ostajien / myyjien kiinnostusta palveluun.
Tehomyyjillä ja yrittäjillä voi kauppa käydäkin, mutta entäs ilman huuto turvaa myyvät.
Jos ei käytä huuto turvaa, niin kaupankäynti taitaa vaikeutua aika lailla.
Tosin on jo viimeisen vuoden aikana tullut suurta muutosta myyntien suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Tehomyyjillä ja yrittäjillä voi kauppa käydäkin, mutta entäs ilman huuto turvaa myyvät.
Jos ei käytä huuto turvaa, niin kaupankäynti taitaa vaikeutua aika lailla.
Tosin on jo viimeisen vuoden aikana tullut suurta muutosta myyntien suhteen.
Minä luulen, että on paljon ostajiakin, jotka eivät ole suinkaan riemuissaan huuto turvasta. Itse en ainakaan halua ostaa välittäjäpalvelun kautta. Maksan mielummin myyjälle suoraan.
Kyllä itsekin maksan suoraan myyjän tilille. Katoaa myös ostajia kuten myyjiä.
Käteiskaupatkin on tehty hankalaksi.
Tehomyyjät saavat myydä entiseen tapaan, joten heille ei uudistus ole niin merkittävä.
Olen nyt reilun viikon odottanut vastausta kahteen viestiini miksi ei voi enää valita pikkupaketti postilaatikkoon vaihtoehtoa kun tekee ilmoitusta. Sitä ei ole korjattu/lisätty eikä viesteihin vastata. Aika siirtää loputkin ilmoitukset muualle? Jos tehomyyjät on niin tärkeitä huutonetille, kuten väittävät, miksi meidän viesteihin ei vastata?
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt reilun viikon odottanut vastausta kahteen viestiini miksi ei voi enää valita pikkupaketti postilaatikkoon vaihtoehtoa kun tekee ilmoitusta. Sitä ei ole korjattu/lisätty eikä viesteihin vastata. Aika siirtää loputkin ilmoitukset muualle? Jos tehomyyjät on niin tärkeitä huutonetille, kuten väittävät, miksi meidän viesteihin ei vastata?
Aika sekaisin vaikuttaa olevan koko saitti. Postinumerolla esim. ei tule enää samaa paikkakuntatietoa kuin ennen ja aina saa jännäkakka housussa jännittää kirjautuessaan että miten menee kirjautuminen ja asiointi tällä kertaa....
Tehomyyjiä uusi systeemi suosii, joten muut ei ehkä iloitse uudistuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Tehomyyjiä uusi systeemi suosii, joten muut ei ehkä iloitse uudistuksesta.
Totta, olen tehomyyjä ja voin valita käytänkö huutoturvaa. Mutta eiköhän se tule pakolliseksi kaikille. Saattaa kyllä käydä niin että en myykään nyt vuoden aikana sitä 50 tuotetta jolloin tuo status poistuu ja joutuisin käyttämään huutoturvaa joten myyminen loppuu siihen, kuten en käytä Toridiiliäkään. 100% satoja positiivisia palautteita ja kohta niillä ei enää tee yhtään mitään.
Mulle kävi just niin, että en ole enää tehomyyjä, mutta positiivisia palautteita löytyy tuhansia. Elikkä palautteista ei taida enää olla juuri hyötyä. Loppua kohti tässä varmaan mennään.
Uudelleenjulkaistavien ilmoitusten oletusvoimassaolokin vaihtelee koko ajan. Ensin oletus heitti sen 60 päivän voimassaolon ja nyt tuli oletuksena kaksi viikkoa. Koittaisi nyt jo päättää mikä on oletus ja koska joutuu laittamaan voimassaolon itse käsin. Erittäin rasittava kytätä koko ajan joka nippeliä kun mikään ei pysy samana päivästä toiseen.
Huutonetissä luki.
"Asiakaspalvelussamme on ruuhkaa"
"Pyrimme vastaamaan kaikkiin viesteihin mahdollisimman pian, mutta vastausviive voi olla tavanomaista pidempi."
Tää on ihan paskaa. Loppuu huuto.netin käyttö tähän
Nyt huutonet ilmoitti että huutoturva ei ole enää pakollinen huutoplus käyttäjille. Mikä maksaa 3€/kk tai 12€ vuosi
Vierailija kirjoitti:
Nyt huutonet ilmoitti että huutoturva ei ole enää pakollinen huutoplus käyttäjille. Mikä maksaa 3€/kk tai 12€ vuosi
En ole valmis todellakaan pulittamaan mitään kuukausimaksua, kun ei tule myyntejäkään.
Vierailija kirjoitti:
Mitä iloa tuo nyt on antavinaan tavalliselle ei-tehomyyjälle? Ei yhtään mitään.
Nostan taas. Mites on kauppa käynyt vai onko?