Jaha, nyt on sitten huutonetin aika ja vuoro uudistua
Mitä mieltä uudistuksista? Takuulla menee taas käyttäjien kannalta huonompaan ja sekavampaan suuntaan. Maanantaita odotellessa...
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huuto turvan pakotus kuulostaa hyvin epäilyttävältä. Tulee ToriDiili mieleen. Samaa paskaa?
NIin ja mitenkäs noudot? Mites huuto pääsee siihen väliin? Pitääkö siinäkin käyttää huuto turvaa? Hah hah... mitenkä voivat puuttua ihmisten väliseen käteiskauppaan?
Sota on rauhaa. Kohta tarjotaan tosiaan "turvaa" käteiskauppaankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä HuutoNet voittaa huuto turvalla? Onko tarkoitus kerätä itse rahaa välistä siten, että myyjälle muka annetaan ymmärtää, että tuotteessa on joku vika ja ostajalle keksitään joku muu tekosyy, että rahoja ei voida palauttaa ja Huuto saa pitää rahat? Tämä vaikuttaa tosi hämärältä systeemiltä. Ei näihin kauppoihin tarvita välistävetäjää.
Joku rahastus tässä on taustalla. Ei kukaan ilmaiseksi tämmöisiä palveluja pyöritä. Kunpa pyörittäisikin!
Siellä joku käärii huuto turvan asiakasvaratililtä sitten kätevästi kivoja summia plakkariin ihan "huomaamatta".
Vierailija kirjoitti:
Miksi hyvin toimivaa systeemiä pitää muuttaa? Ja miksi huutoturva pitää pakottaa kaikille?
Ei käsittääkseni tule huutoturva pakolliseksi. Huutonet lähetti syksyllä kyselyn tehomyyjille, ja itsekin vastasin, että älkää nyt pilatko tätä niinkuin toria. On tullut nyt mainoksia, että myyjät voivat jatkaa myös vanhalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi hyvin toimivaa systeemiä pitää muuttaa? Ja miksi huutoturva pitää pakottaa kaikille?
Ei käsittääkseni tule huutoturva pakolliseksi. Huutonet lähetti syksyllä kyselyn tehomyyjille, ja itsekin vastasin, että älkää nyt pilatko tätä niinkuin toria. On tullut nyt mainoksia, että myyjät voivat jatkaa myös vanhalla tavalla.
Toivottavasti näin. Itse sain sähköpostiviestistä käsityksen, että huuto turva olisi pakollinen jatkossa ja en tykkää siitä. Tietty yrittävät sitä nyt mainostaa, mutta toivon, että valittavissa on myös kaupankäynti ilman huuto turvaa kuten torissain voi myydä ilman diiliä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä HuutoNet voittaa huuto turvalla? Onko tarkoitus kerätä itse rahaa välistä siten, että myyjälle muka annetaan ymmärtää, että tuotteessa on joku vika ja ostajalle keksitään joku muu tekosyy, että rahoja ei voida palauttaa ja Huuto saa pitää rahat? Tämä vaikuttaa tosi hämärältä systeemiltä. Ei näihin kauppoihin tarvita välistävetäjää.
Ostajat joutuvat maksamaan jonkun lisähinnan. Hyvät palautteet saaneelle myyjälle ihan tarpeeton tuollainen huutoturva.
Hienoa.
Toivon, että onnistuu.
Tulisi tuolle torille haastaja.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa.
Toivon, että onnistuu.
Huuto on nykyisellään jo täysin toimiva ja osittain parempi kuin Tori. Oletko edes kokeillut? Miksi haluat uudistusta?
Jännitystä elämään, ettei olisi liian mukavaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti muutkin ovat vastanneet kuten sinä.
Meneekö teillä huudossa mikään kaupaksi? On ollut melko rauhaisaa siellä. Samat ilmoitukset pyörivät.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kaikessa toiminut hyvin mutta nyt tulee parannuksia kun kyselivät meiltä tehomyyjiltä vinkkejä. Huutoturva ei ole pakko ottaa käyttöön jos on vanha myyjä. Uusille se taisi olla ainoa vaihtoehto. Minä en siihen vielä siirry koska on niin paljon positiivista palautetta että jos ei sen perusteella uskalla ostaa, voi jättää ostamatta. Onhan nuo toridiilit, vintedit ja muut täysin ostajan puolella mutta kun on itse tarkkana miten kuvailee myymänsä tavarat ja vaatteet niin hyvin ne sujuu. Huijarit voi aina estää niin ei toista kertaa tule ostamaan. Itse ainakin odotan innolla uudistuksia, menee aikansa ennen kuin toimii täydellä teholla mutta olen kärsivällinen. Toivottavasti tulee paljon lisää uusia ostajia.
Vierailija kirjoitti:
Meneekö teillä huudossa mikään kaupaksi? On ollut melko rauhaisaa siellä. Samat ilmoitukset pyörivät.
eipä ole mennyt kun viimeisen parin vuoden aikana muutaman kerran yrittänyt myydä. Tän uudistuksen myötä ei tarvitse sitten myydä enää ollenkaan siellä eli pitää olla ekstra tarkka omista hankinnoista ja ylimääräiset vain johonkin kierrätyskeskukseen. Huutonet oli todella hyvä kauppapaikka 2000-2010, toki ihmisetkin oli ehkä keskimäärin rehellisempiä silloin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa.
Toivon, että onnistuu.
Huuto on nykyisellään jo täysin toimiva ja osittain parempi kuin Tori. Oletko edes kokeillut? Miksi haluat uudistusta?
Eri. Minäkin olen tykännyt enemmän tuosta huutonetin tavasta myydä mutta kyllä se uudistusta kaipaa kun ostajat on vallan kaikonneet vintediin ja torista myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meni jo perseelleen siinä vaiheessa kun Tori ilmoittelijat siirtyi sinne "osta heti" ilmoituksineen. En ole aikoihin edes avannut ja tiedän monta muutakin entistä aktiivista käyttäjää jotka lopettivat käytön.
Tori/kirpputori ja huutokauppa ovat kaksi eri asiaa.
Avaisitko miksi et halua ostaa osta heti-toiminnolla? Miksi haluaisit odottaa esim. 14 päivää meneekö tarjouksesi läpi? En ymmärrä. Itse jos haluan jonkun tuotteen ostaa, niin haluan sen heti enkä jää odottelemaan.
Koska en halua ostaa ylihintaista tavaraa. Selvä peli kun lähdetään korottamaan ja siihenkin saa halutessaan korotusautomaatin minkä on max halukas maksamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti muutkin ovat vastanneet kuten sinä.
Kyllä tämä ajatus oli minunkin kommenteissa kun kyselyn lähettivät.
Vierailija kirjoitti:
Hiljaista on ollut jo pitkään. Tutut vakkarit ostelee mutta uusia ostajia harvoin tulee enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meni jo perseelleen siinä vaiheessa kun Tori ilmoittelijat siirtyi sinne "osta heti" ilmoituksineen. En ole aikoihin edes avannut ja tiedän monta muutakin entistä aktiivista käyttäjää jotka lopettivat käytön.
Avaisitko miksi et halua ostaa osta heti-toiminnolla? Miksi haluaisit odottaa esim. 14 päivää meneekö tarjouksesi läpi? En ymmärrä. Itse jos haluan jonkun tuotteen ostaa, niin haluan sen heti enkä jää odottelemaan.
Koska en halua ostaa ylihintaista tavaraa. Selvä peli kun lähdetään korottamaan ja siihenkin saa halutessaan korotusautomaatin minkä on max halukas maksamaan.
En vieläkään ymmärrä. Eiväthän ne huutokaupatkaan nollasta lähde ja myyjät laittavat alkuhinnaksi hinnan, jonka vähintään tahtovat tuotteesta niin ei kai ole eroa ostatko heti alkuhinnalla vai odotatko mielummin 14 päivää että jos joku muu tarjoaa enemmän ja sitten maksat myös itse enemmän? Minä ostan aina "osta heti" -toiminnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä estää laittamasta hintaehdotusta myyjälle? Tai joillekin saa myös yksityisviestin jossa voi ehdottaa itselle sopivaa hintaa.
Huutonetti pitäisi saada puskaradion kautta taas nosteeseen. Tori meni vähän pilalle diilin myötä eikä se typerä TV-mainoskampanja yhtään auta asiaa. Paljonkohan "toridiilirahoja" siihenkin mainokseen on tuhlattu?
Joku rahastus tässä on taustalla. Ei kukaan ilmaiseksi tämmöisiä palveluja pyöritä. Kunpa pyörittäisikin!