Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haittaako, jos mies valehtelee pituutensa?

Vierailija
15.02.2026 |

Itselleni on tullut aika huijattu olo.

Pääsistkö asian yli vai olisiko juttu siinä?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaa. Minua on hämännyt mies, joka kertoi vain yleisesti, ettei hän ole kovin pitkä. Kerroin, että olen itsekin vain noin 164 cm. Kun sitten tapasimme hän oli todella lyhyt, minua lyhyempi. Olen sitten pinnallinen tai ei, mutta en halunnut alkaa olemaan miehen kanssa jonka pää ulottui tissien väliin. 

Ymmärrän, ettei pituus kaikille merkitse, mutta minulle merkitsee varsinkin kun tuo kyseinen mies ei ollut mitenkään muutenkaan vetoava. Ensimmäinen tapaaminen riitti, en halunnut antaa toivoa turhaan. 

Vierailija
42/49 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus ei haittaa, jos ei ole monta kymmentä senttiä lyhyempi. Valehtelu haittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaa, se valehtelu!

Vierailija
44/49 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelu haittaa, olisi aihe mikä tahansa. En tajua miksi pituudesta edes pitää valehdella. Tulisi tunne että mies kärsii huonosta itsetunnosta, joka taas luultavasti johtuu liiallisesta netissä pyörimisestä, ja siis nimenomaan jossain incelfoorumilla tai Ulilaudalla. Joka taas on totaalinen turn off.

Terveellä itsetunnolla varustettu mies = hot. Pituus on sivuseikka.

Vierailija
45/49 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kauheeta. Tinderissä kysyin pituutta niin sanoi 18cm. Kun pöksyt sitten riisuttiin löytyi pöksyistä alle 10cm katkisrapuli. Ei jatkoon . Red flag red flag red flag !!!

Vierailija
46/49 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua elämääni valehtelijoita, kaikista vähiten mihinkään läheiseen rooliin.

Vierailija
47/49 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä tarkoitetaan varmaan jotain deittiappia. 

En koskaan ole ollut sellaisessa enkä varmaan menekään, vaikka olenkin nyt sinkku, mutta jos olisin ja jos mies ylipäätään tekisi pituudestaan minkäänlaisen numeron, niin jo se vähän haittaisi. Se kertoisi, että miehellä on pituudestaan joku ongelma. Jos mies valehtelisi pituutensa suuremmaksi, hänellä olisi joku napoleonkompleksi, haluaisi olla pidempi, ja se on paljon pahempaa kuin pituudesta "puuttuvat sentit". Jos taas mies valehtelisi pituutensa pienemmäksi, se olisi tosi ikävää, koska todennäköisesti mies olisi silloin ns. aivan liian pitkä - ja silloinkin hän kokisi pituutensa jotenkin huonona asiana.

Olen itse lyhyt nainen, noin 160-senttinen, ja minusta "sopiva" miehen pituus olisi 170 - 180, ei enempää. Mutta lopultakaan pituudella ei kuitenkaan ole väliä, jos mies on hyvä mies. 

Summa summarum: pituuden valehteleminen haittaisi valehtelun takia ja siksi, koska se kertoisi, että mies ei olisi sinut pituutensa kanssa. Ei siksi, että "pettyisin" miehen todelliseen pituuteen.

Vierailija
48/49 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi saman tien siinä, ei edes niille ekoille treffeille vaan kääntyisin kannoillani ja poistuisin. 

Vierailija
49/49 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse 170cm ja pari miestä on huijannut olevasa myös 170cm. Sitten kun tulivat paikalle, niin olivatkin päätä lyhyempiä. Onkohan tää joku yleinen juttu, että monet tekee tätä🤔

Älä valehtele. En oo ikinä nähnyt 150 cm pitkää miestä? Harvinaisuus. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi