Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haittaako, jos mies valehtelee pituutensa?

Vierailija
15.02.2026 |

Itselleni on tullut aika huijattu olo.

Pääsistkö asian yli vai olisiko juttu siinä?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlainen valehtelu aiheuttaisi sen, että kiinnostus loppuisi. Vaikka kyse olisi itselleni täysin yhdentekevästä asiasta, niin en olisi kiinnostunut jatkamaan, jos kävisi ilmi, että mies on tarkoituksella valehdellut. Tuollainen kertoo aina henkilöstä jotain negatiivista, joko itsetunnon, naiskuvan tai todennäköisesti molempien osalta. 

Vierailija
22/49 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei valehtelu anna mitenkään kovinkaan vahvaa pohjaa suhteelle. Jos jo kättelyssä valehtelee pikku jutuista niin mikä estää myöhemmin valehtelemasta suuremmista asioista. Miten voi alkaa rakentaa luottamusta jos tietää että mies on taipuvainen valehteluun. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies olisi valehdellut ikänsä tai pituutensa, niin treffit loppuisivat hyvin pikaisesti.

Vierailija
24/49 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muuta valehtelee???

Vierailija
25/49 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂 no riippumatta minkä pituuden se mies on valehdellut, niin kyllä jää auttamattomasti kasvotuksin siitä kiinni.

Vakavasti ottaen, ei ole ollenkaan ok tuollainen. Ongelma ei ole silloin enää niinkään se pituus vaan valehtelu. Kanssakäyminen perustuu rehellisyyteen. 

Vierailija
26/49 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, tulee heti pedari mieleen.

Vierailija
27/49 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaako, jos nainen valehtelee painonsa. Vois mieluummin ilmoittaa liukuman 60kg-100kg

Vierailija
28/49 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intin jälkeen voi vielä kasvaa pituutta. Minut mitattiin intissä 184 ja myöhemmin kun terveystarkastuksessa mitattiin niin olin 186.

Vierailija
29/49 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haittaako, jos nainen valehtelee painonsa. Vois mieluummin ilmoittaa liukuman 60kg-100kg

No , kukaan fiksuhan ei naisen painoa edes kysy eli se olisi aivan valtava Red flag jopa normaalipainoiselle.

Vierailija
30/49 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Intin jälkeen voi vielä kasvaa pituutta. Minut mitattiin intissä 184 ja myöhemmin kun terveystarkastuksessa mitattiin niin olin 186.

Kyllä aloittaja taisi tässä nyt tahallista ja suurempaa harhaanjohtamista tarkoittaa.

Vierailija
31/49 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaa. Se ei haittaa jos mies on lyhyt, mutta silloin voi häipyä elämästäni jos valehtelee.

Vierailija
32/49 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni kertoi aina olevansa 175 cm pitkä, kunnes hänet mitattiin terveystarkastuksessa ja olikin 3 cm pidempi eli 178 cm. 

Pitäisikö minun olla nyt loukkaantunut, vaiko uskoa, että hän oli intissä 175 cm pitkä?

Minäkin tunnen miehen, joka nelikymppisenä oli lähes 4 cm pitempi kuin nuorena. Ehkä mittaustulos voisi heittää myös alaspäin vuosien myötä.

Vierailija
33/49 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse 170cm ja pari miestä on huijannut olevasa myös 170cm. Sitten kun tulivat paikalle, niin olivatkin päätä lyhyempiä. Onkohan tää joku yleinen juttu, että monet tekee tätä🤔

Oikeasti? Voi ei! Tuo on jo aika paha. Tosi ikävää käytöstä.

Vierailija
34/49 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä millään keksi miksi pituus tulisi puheeksi. Avaatko ap hieman taustaa. Menittekö treffeille linnanmäelle vai?

En mennyt ja on minulla usein tullut puheeksi. On kiva tietää ennalta henkilön pituus ja just senkin takia, jos etsii itseään pidempää miestä

Onpa outoa. Jos mies kysyisi pituuttani tai alkaisi selostamaan omastaan, antaisi hän varsin yksinkertaisen vaikutelman. Toki täällä on eri-ikäistä porukkaa ja teini-ikäisille, jotka usein ovat omasta kehostaan epävarmoja, voivat ruumiin mittojen vertailut olla tärkeäkin aihe.

Usein treffipalstoilla profiiliin täytetään kohtia, jotka koskee ulkoista olemusta. Eikai siinä mitään kummallista ole jos sinne laittaa vaikka pituutensa. Kyllähän me livenä tavattaessakin katsotaan toisen ulkoista olemusta. 

Vierailija
35/49 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painon valehteleminen on todennäköisemmin tahatonta. Paino voi vaihdella paljonkin lyhyen ajan sisällä ja jos sitä ei mittaa niin ei voi tietää kuinka suuria muutoksia on tapahtunut. Itse en edes omista vaakaa tiedän vaan paljon olen painanut 10 vuotta sitten.  Pituus pysyy oletettavasti samana tai ei ainakaan merkittävästi pienene. Lisäksi miten ihmeessä naisen paino miehelle kuuluu? Miksi mies haluaisi tietää naisen painon? Pituuskysymys on aika selkeä jos nainen haluaa itseään pidemmän miehen ja paikalle ilmestyykin päätä lyhyempi. Paino taas itsessään ei kerro mitään kehonkoostumuksesta eikä elintavoista. 70 kg voi yhtä hyvin koostua lihaksesta tai läskistä. 

Vierailija
36/49 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä millään keksi miksi pituus tulisi puheeksi. Avaatko ap hieman taustaa. Menittekö treffeille linnanmäelle vai?

En mennyt ja on minulla usein tullut puheeksi. On kiva tietää ennalta henkilön pituus ja just senkin takia, jos etsii itseään pidempää miestä

Mulla on tää sama. Ja ennenkuin kukaan tulee huutaamaan mitään väliin, niin olen itse vain hieman päälle 150cm, että jos mies on minua lyhyempi, niin se on kyllä jo ongelma sitten! :D 

Vierailija
37/49 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä alle 166cm miehenä kasva millin vertaa sillä, että valehtelisin pituuteni. - jos niin tekisin, niin tuntuisi, että itse korostaisin vain miten typerä itse olen.

Monestihan kuulee sanottavan, ettei naisia haittaa, jos mies on lyhyempi. Arkihavainnot kyllä kertovat toista. Harvoin kohtaa pariskunta oletettua, jossa nainen on miestä huomattavasti lyhyempi. 

Mutta ehkä taustalla on useammin vain meidän miesten huonoitsetunto. Emme muka kestäisi sitä että kumppanimme olisi meitä pidempi.

No. Jos pituutensa valehtelee, niin ei se nyt ainakaan itselkeni luo kuvaa, että onpas hyväitsetuntoinen ja rehellinen  mies.....

Vierailija
38/49 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haittaa. Se ei haittaa jos mies on lyhyt, mutta silloin voi häipyä elämästäni jos valehtelee.

Mutta kuitenkin äänestät vaaleissa valehtelijaa. 

Vierailija
39/49 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä pätkälle klitoris suuhun.

Vierailija
40/49 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä pituudella on joillekkin väliä joten parempi olla valehtelematta. Eipä tarvitse omaa tai heidän aikaansa tuhlata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi