Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Samppa, 50, on hakenut yli 1 800 työpaikkaa tuloksetta yksi kommentti satuttaa eniten: Menisit töihin

Vierailija
15.02.2026 |

https://duunitori.fi/tyoelama/tyonhaku-50-vuotiaana/?fbclid=IwY2xjawP-c…

Siinäpä sitä työhaun todellisuutta tällä hetkellä.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa siellä maalla jatkossakin äänestää tahoja joita maalaiskunnat ei vois vähempää kiinnostaa. Toivottavasti nautitte nyt kovasti kun katujengit on pantu Kuusamon metsissä kuriin! :DDDDDD

Vierailija
42/52 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haku opettajan pedagogisiin? Voisi Samppa hakea sitten kouluihin töihin ja tuosta musiikillisuudestakin olisi varmaan hyötyä?

Ihan niin kuin työttömiä opettajia ei olisi pilvin pimein... Ainoa tapa työllistyä Suomessa on keksiä palveluja ulkomaalaisille, kotimaiset asiakkaat ovat käytännössä joko täysin persaukisia tai sitten jos rahaa on, eivät sitä käytä, ainakaan Suomessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joikin on pielessä jos ei pääse edes kaupungille kausityötekijäksi.

Hain viime keväänä kaupungille kesätöihin asiakaspalvelusihteeriksi. Asiakaspalvelusta/toimistotyöstä 20 vuoden kokemus. 800 haki. En päässyt edes haastatteluun. 

Että kyllä. Jokin on pielessä, jos ei pääse edes kaupungille kausityöntekijäksi. Tuskin kuitenkaan se vika on minussa.

Olipa hakijoita runsaasti. 

Itse olen ollut kaupungilla kausityöntekijänä vuodesta 2016 lähtien suurteholeikkuri kuskina ja on ollut muutamana kesänä niin että kesätyöntekijöitä on ollut niukasti tai sitten ovat olleet niitä joille on puhelin kasvanut käteen kiinni

Vierailija
44/52 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisikymppinen on saastaa työmarkkinoilla.

Vierailija
45/52 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samppa taitaa olla melkosen tyhmä

Vaiko sinä? M52

Vierailija
46/52 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, jep, olemme kansa, joka jaksaa kiusata koulussa, työpaikalla, netissä...

Vierailija
47/52 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä jaksa enää hakea töitä. Hakekoot työnantajat nyt minua

Vierailija
48/52 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuokin on muusikko. Sinne vain ostoskeskukseen kitaraa rämpyttämään hattu maassa. Jokainen euro auttaa eteenpäin? 

Vierailija
49/52 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun olen kaupungille hakenut töihin niin hyvinä aikoina on ollut se 250 muuta hakijaa ja huonoina aikoina se 800-1000 hakijaa ja nämä kaikki siis määräaikaisuuksia, toistaiseksi voimassaoleviin ei edes pyydetä haastatteluun. Hyvinä aikoina kutsutaan haastatteluun, mutta ei palkata kuitenkaan ja huonoina aikoina ei edes kutsuta haastatteluun. Olen sen parikyt vuotta kaupungille hakenut ja juossut haastatteluissa (turhaan), koskaan ei palkata jos ei saa palkkatukea tai jos ei ole sukua jollekin tai jokin pikkujulkkis. Palkkatuen jälkeen työt ei jatku vaan seuraava palkkatukilainen otetaan tilalle.

Vierailija
50/52 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joikin on pielessä jos ei pääse edes kaupungille kausityötekijäksi.

Oikeistohallitus on leikannut kuntien valtionavustuksista niitä rahoja, joilla ennen sinunkaltaisesi ääliöt palkattiin mapittamaan papereita äidin toimistoon. Sinuun pitäisi hävetä itseäsi.

Vierailija
51/52 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, jep, olemme kansa, joka jaksaa kiusata koulussa, työpaikalla, netissä...

Ja äänestämme koulukiusaajan presidentiksi.

Vierailija
52/52 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus puhunut joidenkin kanssa ja osa on luopunut toivosta kokonaan kaupungin työpaikkojen suhteen haettua ensin 20-30 vuotta kaupungilta töitä saamatta koskaan niitä töitä. Samaa mieltä itsekin nykyään. Miksi edes hakea 30 vuotta samalle työnantajalle jos ei työnantaja kertaakaan 30 vuoden aikana ole palkannut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi