Pystytkö syömään enää mäkissä Epstein paljastusten jälkeen?
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä teillekkin vielä kaikki selviää, nyt on vasta pandoran lipas avattu.
Kiviäkin kiinnostaa enemmän.
Mäkkärin hormoniliha lihottaa, katsokaa vaikka teinityttöjen vatsamakkaroita.
Vierailija kirjoitti:
Mäkkärin liha tulee Euroopasta (Saksa ja Puola). Ei olisikaan mitään järkeä tuoda sitä Jenkeistä, logistiikkakustannukset olisivat liian suuret.
Niin, hyi helv en ikinä syöttäisi lapsilleni puolalaista lihaa. Meillä syödään vain kotimaista.
21 vuotta sitten eli 2005 kun olin Bangkokissa McDonaldsissa 14 vuotiaan näköinen tyttö alkoi viittailemaan mulle, menin sitten katsomasn mitä hän haluaa, ehdotti että haluatko seksiä, 10 000 bathia, meinasin että siinä on nolla liikaa, hän meinasi että se on oikea hinta kun hän on alaikäinen. Meinasin että no niin paljoa en maksaisi kestään.
Väite, että McDonald's käyttäisi ihmislihaa, on perätön ja juontaa juurensa useita vuosia vanhoista, satiirisista artikkeleista ja huhuista.
McDonald'sin pihvit valmistetaan 100-prosenttisesta naudanjauhelihasta, eikä niissä käytetä lisäaineita, täyteaineita tai arominvahventeita (paitsi suolaa ja pippuria kypsennyksen jälkeen).
Lihan alkuperä: Yhdysvalloissa käytetty liha on USDA-tarkastettua nautaa. Suomessa ja muissa Pohjoismaissa käytetty naudanliha tulee Puolasta ja Italiasta.
Ainesosat: Ainoa ainesosa pihveissä on 100 % naudanlihaa, ja lihan leikkuujätteitä, kuten etulavan ja kupeen osia, käytetään.
Väärinkäsitykset: Huhu on usein yhdistetty vanhoihin, vääriin tietoihin tai uutisiin, joissa on käsitelty muita ruokaan liittyviä ongelmia, kuten hammasta, joka löytyi ranskalaisista Japanissa vuonna 2014, tai mainintoihin rotan DNA:sta vanhoissa, kyseenalaisissa tutkimuksissa.
McDonald's on virallisilla sivuillaan ja tiedotteissaan toistuvasti kumonnut tällaiset väitteet ja vakuuttanut käyttävänsä vain aitoa lihaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkkärin liha tulee Euroopasta (Saksa ja Puola). Ei olisikaan mitään järkeä tuoda sitä Jenkeistä, logistiikkakustannukset olisivat liian suuret.
Niin, hyi helv en ikinä syöttäisi lapsilleni puolalaista lihaa. Meillä syödään vain kotimaista.
Puolalainen liha on puolalaisille kotimaista.
Hesan pikaruokaloissa henkilökunta mustaihoista.
Minulle on edelleen epäselvää miten Epstein ja mäkkärin naudanlihat liittyvät toisiinsa. Onko se muiden koiruuksien ohella käynyt injektoimassa niihin jotain NWO-kemikaaleja vai hä?
Vierailija kirjoitti:
Minulle on edelleen epäselvää miten Epstein ja mäkkärin naudanlihat liittyvät toisiinsa. Onko se muiden koiruuksien ohella käynyt injektoimassa niihin jotain NWO-kemikaaleja vai hä?
Ei, kyllä se mainitaan tuolla ketjussa. En ala toistamaan, mutta liittyy lapsiuhreihin. En kyllä söisi mäkkärin lihaa ylipäänsä. Itse olen vege muutenkin, mutta mies syö lihaa.
En ennemminkään. Amerikkalaista, läskistävää hapatusta.
Vierailija kirjoitti:
Jeffrey on syytön...
Ei, mutta vain yksi mies. Hänen takanaan on verkosto muita, paljon pahempia.
Minulta on nyt selkeästi mennyt uusimmat ja kuumimmat salaliittoteoriat ohi. Toisaalta ehkä hyvä niin..