MIksi naiset ovat niin nirsoja ettei kelpaa tavallinen pitkä mies jolla on kaljamaha paljon velkaa ja juo alkoholia
Kommentit (34)
Kun olin nuorempi ei naisia haitannu kaljamaha ja ryyppääminen.
sitten kun on 40 v niin ei kelpaakkaa eikä tuu osumia kaikki niin muuttunut, kyllä minäkin kaipaan läheisyyttä ja seksiä
Nytkin panettaa niin että tekisi mieli kourasta farkkupyllystä naista.
Mulla on vähän eri käsitys tavallisesta miehestä. Ilmeisesti sitten vaadin liikaa jos haluan raittiin, velattoman miehen ilman elintasomahaa. Mieluummin vaikka kuolen yksin.
Vierailija kirjoitti:
sitten kun on 40 v niin ei kelpaakkaa eikä tuu osumia kaikki niin muuttunut, kyllä minäkin kaipaan läheisyyttä ja seksiä
Sokeria peliin niin jo pörrää pikkupillua ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole vuosiin varmaa saanut seksiseuraa, olen käynyt maksullisilla monta kertaa
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vähän eri käsitys tavallisesta miehestä. Ilmeisesti sitten vaadin liikaa jos haluan raittiin, velattoman miehen ilman elintasomahaa. Mieluummin vaikka kuolen yksin.
Toki minä ymmärrän sen, ei kaikki pidä kaljamahasta ja velasta, joskus ihminen tekee virheitä, minä olen juonut rahani ja velkaa on yli 35 tuhatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole vuosiin varmaa saanut seksiseuraa, olen käynyt maksullisilla monta kertaa
Se on oma valinta haluaako käydä ammattilaisella vai 'sponssata' opiskelijaa.
On maha ja juo kaljaa. Ei jatkoon.
Löydät kyllä kaltaisesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan uteliaisuudesta kysyn, että miksi pitäisi kelvata, jos on mieluisampi vaihtoehto tarjolla, joka voi olla dekin mahdollisuus, että on mieluummin sinkkuna?
Parisuhdekumppanilta kun on minusta perusteltua odottaa,että hän tuo omaan eloon "riittävän paljon" lisäarvoa
Harvalla naisella on tarvetta pariutua vain pariutumisen vuoksi.
Usukovainen mies
Ei Allu ymmärrä sun kysymystäsi, saati sitä seuraavaa pohdiskelua.
Ohis Jos joku Allu ei ymmärrä kysymystäni, niin en ihmettele kun joskus ihmettelen itsekin, että mitä ihmettä tulinkaan kirjoittaneeksi.? Enkö olisi voinut malttaa, vaikka vähän tiivistää(?)
Olen myös voimattomana, jonkun kerran havainnut, että joku on käyttänyt samaa nimimerkkiä. - Oma moka, mitäs en ole nimimerkkiäni rekisteröinyt.
Uskovainen mies
Vierailija kirjoitti:
Löydät kyllä kaltaisesi.
Sori mutta en juo kaljaa aina, no ei mua mahakas nainen haittaisi.
Vierailija kirjoitti:
Löydät kyllä kaltaisesi.
Baareissa tuopin ääressä tapaakin fiksuja naisia. Viimeksi mm. pastori ja tuli hyvässä hengessä jauhettua 'syvällisiä'.
kyllä nainen saa olla lihava jos on tyylikäs ja minun makuuni, ei haittaisi
Landeteinit täällä pätemässä alluineen :D naurattaa :D