Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten aiot kuluttaa huomisen laskiaispullan?

Vierailija
14.02.2026 |

Huomenna on laskiaissunnuntai. Aiotko syödä kokonaisen laskiaispullan?

Miten aiot kuluttaa kalorit?

Minä pidän pullaperinteestä kiinni ja kävin jo tänään juoksulenkillä. Huomenna hiihtämään ja salille.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalla on jokin ongelma?

Vierailija
22/34 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salilla käyn, mutta tuskin syön yhtään pullaa tänä vuonna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En malttanut odottaa huomiseen, vaan söin toisen jo tänään! Asun yksin, joten ehkä syön sitten molemmat itse! Tarkoitus oli kutsua ystävä huomenna kahville, mutta en tiedä kehtaanko laittaa vain yhtä pullaa tarjolle. 

Siinäpä sitä sitten onkin jumppaamista, jos päädyn yksin syömään! Roskiinkaan ei raaski heittää.

Vierailija
24/34 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm... jos ruokavalio on arjessa tasapainoinen ja terveellinen, kyllä siihen mahtuu ihan normaalisti myös herkku joskus, ilman, että siitä tarvitsisi kokea jotakin syyllisyyttä, tai erikseen kuluttaa se pois. 

Terve ihminen liikkuu jokatapauksessa ihan oman hyvinvoinnin ja mielenterveyden ylläpitämiseksi, ei mitenkään erikseen pullan syötyään tai syödäkseen. 

Anteeksi, en tarkoita loukata ketään, minusta tuo aloitus vain kuulostaa hieman oudolta ajattelumallilta, en osaa samaistua siihen.

Vierailija
25/34 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön useita pullia, koska ne ovat niiin hyviä. Viime viikolla leivotut on jo syöty ja tänään tein lisää. Tänään olen syönyt 6 kpl. Pullat haihtuu juoksulenkeillä ja jumpalla, 173 cm/58 kg. 

Vierailija
26/34 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt jo kuusi pullaa etukäteen.  Ajattelin huomenna löhötä kotona, en liikuta eväänikään. 

Vierailija
27/34 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puppa on syönyt laiskiaispullia jo monta pakettia parin viikon sisällä eikä mieti tuollaisia👴👴

Vierailija
28/34 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin jo Mars-patukan keskiviikkona. En todellakaan syö kahta herkkua samalla viikolla!

Vierailija
29/34 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävää mössöä.

Vierailija
30/34 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pelkää pullaa, jos elät muutenkin jo terveellisesti. Jos et, jätä pulla väliin. Helppoa. Itse en syö pullia ollenkaan, helppoa kun päättää asian, ei tarvitse arpoa.

Vierailija
31/34 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei syödä pullaa huomenna.

Vierailija
32/34 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole syönyt laskiaispullaa moneen vuoteen

Vierailija
33/34 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon syönyt jo neljä ja mantelimassalla ja aidolla kermalla tietenkin. Huomenna en syö. En kuluta mitenkään, sillä nautin elämästäni ja herkut kuuluvat elämään. 

Vierailija
34/34 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn hiihtämässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän