Miten aiot kuluttaa huomisen laskiaispullan?
Huomenna on laskiaissunnuntai. Aiotko syödä kokonaisen laskiaispullan?
Miten aiot kuluttaa kalorit?
Minä pidän pullaperinteestä kiinni ja kävin jo tänään juoksulenkillä. Huomenna hiihtämään ja salille.
Kommentit (34)
Salilla käyn, mutta tuskin syön yhtään pullaa tänä vuonna.
En malttanut odottaa huomiseen, vaan söin toisen jo tänään! Asun yksin, joten ehkä syön sitten molemmat itse! Tarkoitus oli kutsua ystävä huomenna kahville, mutta en tiedä kehtaanko laittaa vain yhtä pullaa tarjolle.
Siinäpä sitä sitten onkin jumppaamista, jos päädyn yksin syömään! Roskiinkaan ei raaski heittää.
Hmm... jos ruokavalio on arjessa tasapainoinen ja terveellinen, kyllä siihen mahtuu ihan normaalisti myös herkku joskus, ilman, että siitä tarvitsisi kokea jotakin syyllisyyttä, tai erikseen kuluttaa se pois.
Terve ihminen liikkuu jokatapauksessa ihan oman hyvinvoinnin ja mielenterveyden ylläpitämiseksi, ei mitenkään erikseen pullan syötyään tai syödäkseen.
Anteeksi, en tarkoita loukata ketään, minusta tuo aloitus vain kuulostaa hieman oudolta ajattelumallilta, en osaa samaistua siihen.
Syön useita pullia, koska ne ovat niiin hyviä. Viime viikolla leivotut on jo syöty ja tänään tein lisää. Tänään olen syönyt 6 kpl. Pullat haihtuu juoksulenkeillä ja jumpalla, 173 cm/58 kg.
Olen syönyt jo kuusi pullaa etukäteen. Ajattelin huomenna löhötä kotona, en liikuta eväänikään.
Puppa on syönyt laiskiaispullia jo monta pakettia parin viikon sisällä eikä mieti tuollaisia👴👴
Söin jo Mars-patukan keskiviikkona. En todellakaan syö kahta herkkua samalla viikolla!
Älä pelkää pullaa, jos elät muutenkin jo terveellisesti. Jos et, jätä pulla väliin. Helppoa. Itse en syö pullia ollenkaan, helppoa kun päättää asian, ei tarvitse arpoa.
En ole syönyt laskiaispullaa moneen vuoteen
Oon syönyt jo neljä ja mantelimassalla ja aidolla kermalla tietenkin. Huomenna en syö. En kuluta mitenkään, sillä nautin elämästäni ja herkut kuuluvat elämään.
Aloittajalla on jokin ongelma?