Oletko saunoessa kierinyt alasti lumihangessa
Piristää kummasti ja vähän sama kuin avantouinnissa. Ei kuitenkaan voi hukkua lumihankeen.
Kommentit (36)
Tottakai! Joskus nuorempana jopa kerrostalon pihassa alasti, kun oltiin poikien kanssa kaverin luona saunomassa kaverin saunavuorolla. ;) Oli varmaan naapureilla katsomista. No, oltiin sellaisia reiluja parikymppisiä, niin taloyhtiön rouvat saivat varmaan silmäniloa.
Mökillä on muutaman kerran tullut kierittyä. Ensimmäisellä kerralla 10 vuotta sitten en aluksi meinannut uskaltaa mutta kun mieheni teki sen tein minäkin. Mukavasti kyllä virkisti.
Pikkulapsesta lähtien alk 4v oman kiinnostuksen mukaan.
5-6v "uin" löylyjen välillä reippaasti.
Vierailija kirjoitti:
En, koska en ole juntti.
Kai sinussa kuitenkin sen verran junttiutta on, että saunoa pystyt? Edes pienen hetken sähkösaunassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Palelee muutenkin 24 tuntia vuorokaudessa talvella.
Lumihanki kieriskelyn jälkeen tulee lämmin olo, se pistää veren kiertämään ja karaisee.
Ja kun olo tasoittuu, palelee vielä enemmän!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, koska en ole juntti.
Kai sinussa kuitenkin sen verran junttiutta on, että saunoa pystyt? Edes pienen hetken sähkösaunassa?
Minussa ei ole. Viimeisin saunomiskerta on keväältä 1997. Ulkosauna on ollut siitä lähtien varastona. Suihku riittää minulle.
Vierailija kirjoitti:
Luuletko, että suomalaisilla on kerrostalo asunnossa oma sauna?
Luulen, ja suurimmassa osassa on oma sauna. En edes asuisi sellasessa jos ei olisi oma sauna. Nytkin sauna lämpiää ja vähintään kaks kertaa viikossa saunon.
Viidennestä kerroksesta alasti hissillä ulos kierimään lumessa ja sitten portaita pitkin ylös, että lämpenee sopivasti.
Vierailija kirjoitti:
En, koska en ole juntti.
Vastauksestasi päätellen se juuri olet!
Kyllä vaan, 60-luvulla koululaisena öljylampun valossa. Pääsispä vielä.....
En, mutta löylyjen välissä kyllä.
En. Minun ainakin on ollut pakko tulla pois sieltä saunasta, jotta voisin kieriä lumessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko, että suomalaisilla on kerrostalo asunnossa oma sauna?
Luulen, ja suurimmassa osassa on oma sauna. En edes asuisi sellasessa jos ei olisi oma sauna. Nytkin sauna lämpiää ja vähintään kaks kertaa viikossa saunon.
Suurimmassa osassa kerrostaloasuntoja ei ole omaa saunaa
Minä teen lumityöt uimahousut jalassa ja kierin välillä lumihangessa. Löytyykö muita samanlaisia?
Ei täällä ole kenelläkään saunaa, on vain saunavuorot.