Keksitkö ammattia / työtä joka olisi turn off miehellä?
Kommentit (159)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki rakennus- ja työmiehet. Ällöttää kaikki ne likaiset hommat, itselle ehdoton ei, enkä haluaisi sellaisen henkilön tulevan kotiini tai koskisi minuun niillä samoilla työmies käsillä, yök.
Mullakin tää, heti turn off tinderissäkin jos kertoo ammatikseen raksaukkeli😵Söpöä kun feminiininen toimistopoika vastailee itselleen😅
itselle ainakin rakennusmiehet ja työmiehet olisi ehdoton ei, vaikka olen kyllä akateemisesti koulutettu 31 v nainen. Ja ensimmäinen näistä vastauksista oli minun, useampi omasta ystäväpiiristä on myös samaa mieltä, joten uskoisin monen naisen kokevan näin. Ehkä enemmänkin joku raksaukkeli alapeukuttaa?
Itselle ainakin rakennusmiehet ja työmiehet on kuuminta mitä tiedän, vaikka olen akateemisesti koulutettu 26v nainen. Ja useampi ystäväpiirissä on myös samaa mieltä, joten uskoisin monen naisen kokevan näin. Ehkä enemmänkin joku toimistopoju yläpeuluttaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajuun itse kanssa tän tosi hyvin, ällöttää kaupassakin jos tulee jonossa taakse tai on koskenut johonkin, niin kierrän sen ukkelin ja tuotteen kanssa kaukaa.
mäkin pakoilen näitä kaupassa! Miksi pitäö tulla niissä paskasissa vaatteissa kauppaan?Käytkö itse töiden jälkeen aina ensin kotona vaihtamassa vaatteet ennen kuin lähdet kauppaan?
No jos tekisin paskasta duunia niin vaihtaisin jo työpaikalla, enkä menisi tietenkään sotkemaan esim julkisia niillä. Miksi niitä likaisia vaatteita ei voi jättää töihin? Itse en myöskään leikkaussalista tulleena mene niissä verisissä vaatteissa pyörimään julkisiin tai kauppaan, vaan jätän ne töihin, miksi he ei?
Ai vaihtaisin vaatteet esim ulkona keskellä kaupunkia keskellä talvea? Heillä ei aina ole mahdollisuutta vaihtaa vaatteita työmaalla vaan ulkona ollaan koko päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki rakennus- ja työmiehet. Ällöttää kaikki ne likaiset hommat, itselle ehdoton ei, enkä haluaisi sellaisen henkilön tulevan kotiini tai koskisi minuun niillä samoilla työmies käsillä, yök.
Mullakin tää, heti turn off tinderissäkin jos kertoo ammatikseen raksaukkeli😵Söpöä kun feminiininen toimistopoika vastailee itselleen😅
itselle ainakin rakennusmiehet ja työmiehet olisi ehdoton ei, vaikka olen kyllä akateemisesti koulutettu 31 v nainen. Ja ensimmäinen näistä vastauksista oli minun, useampi omasta ystäväpiiristä on myös samaa mieltä, joten uskoisin monen naisen kokevan näin. Ehkä enemmänkin joku raksaukkeli alapeukuttaa?It
Veikkaan et enemmänkin tää alapeukuttaja on joku asbestikikkelin avopuoliso joka vasta tajusi mille kaikelle altistuu itse asbestisankarin kautta?
Miksi ne ei vaihda niissä työmaakopeissa romppeitaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajuun itse kanssa tän tosi hyvin, ällöttää kaupassakin jos tulee jonossa taakse tai on koskenut johonkin, niin kierrän sen ukkelin ja tuotteen kanssa kaukaa.
mäkin pakoilen näitä kaupassa! Miksi pitäö tulla niissä paskasissa vaatteissa kauppaan?Käytkö itse töiden jälkeen aina ensin kotona vaihtamassa vaatteet ennen kuin lähdet kauppaan?
Jos olisi paskaiset vaatteet niin kävisin suihkussa ja vaihtaisin vaatteet jo työpaikalla. Jos tätä mahdollisuutta ei olisi niin kodin kautta ja suihkun jälkeen. Tietysti jos puhtaat toimistovaatteet niin menisin kauppaan saman tien.
T. Eri
Miksi minä alkaisin näkemään vaivaa tuntemattomien ihmisten psyykkisten ongelmien takia?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki oman elämänsä huutokauppakeisarit, jotka kaupittelevat homeenhajuista tavaraa.
;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi paskaiset vaatteet niin kävisin suihkussa ja vaihtaisin vaatteet jo työpaikalla. Jos tätä mahdollisuutta ei olisi niin kodin kautta ja suihkun jälkeen. Tietysti jos puhtaat toimistovaatteet niin menisin kauppaan saman tien.
T. Eri
Miksi minä alkaisin näkemään vaivaa tuntemattomien ihmisten psyykkisten ongelmien takia?
Jos vaatteissa on esimerkiksi öljyä, maalia tai rakennuspölyä, se voi tarttua kaupan tuotteisiin sekä ostoskoreihin ja kärryihin ja levitä niihin, ja se ei ole hygienian kannalta hyvä. Ihan perushuomaavaisuutta muita kohtaan tuo. Kuten joku tuossa jo aiemmin sanoi, että ei leikkaussalityöntekijäkään menee verisissä vaatteissa ruokakauppaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Eri
Miksi minä alkaisin näkemään v
Ei tää ainakaan omasta mielestä oo muuta kuin kohteliasta muita kohtaan ja itse kävisin kanssa vaihtaa vaatteet kotona/omassa autossa jos töissä ei pysty. En edes kehtaisi mennä minnekään likaisena.
"Ei tää ainakaan omasta mielestä oo muuta kuin kohteliasta muita kohtaan ja itse kävisin kanssa vaihtaa vaatteet kotona/omassa autossa jos töissä ei pysty. En edes kehtaisi mennä minnekään likaisena."
Alkaisin tuhlaamaan tunnin joka päivästä vaan että joku tuntematon ei pahoita mieltään?
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti opettaja. Naisten kiinnostus loppuu kuin seinään, kun ammatti tulee puheeksi.
Myös pappi ja poliisi
Alhaisen portaan huumekauppias.
Tutkimuksissa on todettu, että noin 1 - 2 % huipputason urheilijoista saattaa käyttää dopingaineita. Varsin pieni määrä loppujen lopuksi.
Vastaus: niin varmaan, niinhän sinä luulet. Urheilussa pyörii niin valtavat rahat että mitään sellaista tutkimusta ei ole eikä tule joka paljastaisi kuinka likaista huippu-urheilu oikeasti on. Huipulla aivan jokainen käyttää, siis aivan kaikki, siellä ei ole yhtään puhdasta urheiliaa, ei ainoatakaaan. Tämä on raaka totuus siitä mitä urheilu oikeasti on. Joka osaa katsoa, näkee sen monesti paljaalla silmälläkin että urheilijoilla on kuuri päällä. Sitten sanot että kun on ne testitkin. Siellä on lääkärit jotka tietävät miten homma tehdään, ei se testaaminen kerro yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
itselle ainakin rakennusmiehet ja työmiehet olisi ehdoton ei, vaikka olen kyllä akateemisesti koulutettu 31 v nainen. Ja ensimmäinen näistä vastauksista oli minun, useampi omasta ystäväpiiristä on myös samaa mieltä, joten uskoisin monen naisen kokevan näin. Ehkä enemmänkin joku raksaukkeli alapeukuttaa?It
Raksamies on aika kova sana kun omassa talossa asutaan. Osaavat monesti tehdä yhtä jos toistakin.
No jos tekisin paskasta duunia niin vaihtaisin jo työpaikalla, enkä menisi tietenkään sotkemaan esim julkisia niillä. Miksi niitä likaisia vaatteita ei voi jättää töihin? Itse en myöskään leikkaussalista tulleena mene niissä verisissä vaatteissa pyörimään julkisiin tai kauppaan, vaan jätän ne töihin, miksi he ei?