Keksitkö ammattia / työtä joka olisi turn off miehellä?
Kommentit (159)
Vierailija kirjoitti:
Insinööri.
Sen kun naiselle mainitsee, niin alkaa se jankkaus kuinka tylsää ja huumorintajutonta elämää se on.
Olen naisinsinööri ja pyrin olemaan mainitsematta tuota sanaa.
Se on aivan kauhea ja stereotyyppinen.
Kukaan ei uskoisi että olen sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Insinööri.
Sen kun naiselle mainitsee, niin alkaa se jankkaus kuinka tylsää ja huumorintajutonta elämää se on.
Onko se naisen vika, jos insinööreistä on vain ikäviä kokemuksia?
Ei se ammatti, vaan työnantaja.
Sotilas Suomen armeijassa, ok. Venäjän armeijassa, ei. Jne.
Vierailija kirjoitti:
Teurastaja, poliitikko, pappi.
Miksi pappi?
Vierailija kirjoitti:
Sellainen työ, joka on tylsää rutiinia päivästä toiseen ilman minkäänlaista intohimoa itse työhön. Sellainen työ, joka ei tuo minkäänlaista sisältöä elämään vaan pikemminkin huonontaa sitä. En oikein pysty samaistumaan tai inspiroitumaan sellaisesta miehestä, jolla ei ole minkäänlaisia unelmia eikä uratavoitteita. Tuntuu, että hän ei ole vielä löytänyt itseään ja elää ilman selkeää suuntaa.
Tämä juuri! Se, että miehellä ei ole mitään intohimoa siihen työhön, mutta ei kuitenkaan tee yhtään mitään muuttaakseen sitä elämäänsä mielenkiintoisemmaksi.
Teurastaja ja itse inhoan kaikkia teknisen ja matemaattisen alan miehiä. Niillä ei ole mitään tunteita, ymmärtävät vain numeroita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pappi?
Pappi saarnaa työkseen ukkojen tuhansia vuosia sitten huumeissa kirjoittamasta kirjasta, jossa muka tapahtunut ihmetekoja. Palvovat mielikuvitusolentoa. Jännästi naiset kuitenkin poltettiin ennen vanhaan "ihmeteoista" roviolla.
Eläinkokeisiin ja huijauksiin liittyvät alat, kuten lääke- ja apteekkiala.
Sotilaat, teurastajat, ekonomistit, poliitikot, pankkimiehet, juristit, yrittäjät...
Pörssimiehet. Oksettavaa touhua. Ei mitään arvoja, eikä moraalia, rahankiilto silmissä vaan painetaan (muita alas).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pappi?
Jos itse ei ole uskova niin pappi ei taida olla se paras mahdollinen kumppani.
Kaikki suojatyöpaikoissa työskentelevät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Insinööri.
Onko se naisen vika, jos insinööreistä on vain ikäviä kokemuksia?
Kaikille niille huonoille kokemuksille on yksi yhteinen nimittäjä. Kyseinen nainen.
Lähes kaikkialla muualla kuin Suomessa on tapana, että mies leikkaa miehen hiukset.
Täällä metsämaassahan miesten parturi on verrattain uusi palvelu suuren yleisön käytössä.