Mieheni haluaa, että laitan silarit ja otan huuliini täytettä, mutta ei suostu kustantamaan näitä minulle
Eli minun pitäisi pienestä palkastani maksattaa silarit ja huulitäytteet. Just joo.
Kommentit (15)
Saat kyllä tienattua niiden hinnan moninkertaisesti sitten jälkikäteen.
Kukaan terve päästään oleva mies ei halua silikonia tai botoxia " naiselleen." Tosi sairasta touhua. YÖK! kaikille tyhmille muijille
Aina ei saa mitä haluaa. Kehota miestä hankkimaan paksu lompakko ja tarkka hiusraja.
Sinusta siis suurin ongelma on se ettei mies suostu maksamaan. Jos minun mieheni sanoisi minulle että hän haluaa minulle silarit ja huulitäytteet niin näyttäisin hänelle ovea. Hän on täysin vapaa etsimään itselleen naisen jolla ne on, minun kehoa ei muokata kenenkään mielihalujen mukaan.
Niin haluaa minunkin mieheni. Ja haluaa lisäksi että laitan huulipunaa perärööriini.
M42
Voin alkaa kassaa kasvattamaan. Maksan suikkelista 6€/kerta.
Jaa. ketä kiinnostaa nobodyn tyhmä mies ja tissit?
Sinun pitää, Pentti hyvä, sanoa sille miehellesi, että silarit eivät sovi sinulle.
Eipä tulisi mieleenkään olla miehen kanssa, joka tuollaista haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Sinun pitää, Pentti hyvä, sanoa sille miehellesi, että silarit eivät sovi sinulle.
Olen sanonut että mikset sitten pane naista jos haluat tuollaista.
T. Pena
Jotkut miehet haluavat, että naisen pim*pi on posliini, mutta kukaan ei halua 5 viikon välein maksaa siitä 50-60€, jotta nainen pääsee kosmetologi lle sokerointiin.