Onko 30-vuotias liian vanha käymään huvipuistoissa, uimarannoilla ja kirjastossq?
Ikääntymisen myötä on tullut itselle sellainen olo ja tunne että on tai olisi jotenkin sopimatonta ja väärin olla yli-ikäisenä tilassa, kuten huvipuistossa, uimarannalla tai kirjastossa, jotka on pääsãäntöisesti ja ensisijaisesti tarkoitettu lapsille ja heidän vanhemmilleen. Ja sen vuoksi tulee aina sellainen olo että koska olen aikuinen ja minulla ei ole lapsia niin minun ei pitäisi olla siellä ja että olen liian vanha käymään uimarannoilla, huvipuistoissa ja kirjastossa. Onko täällä muita jotka kokevat ja tuntevat noissa tiloissa samoin?
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
30-vuotias on ainoastaa liian vanha käymãän yökerhoissa, festareilla ja klubeilla. Portsarit ja narikat alkavat, näin oman kokemuksen mukaan, kommentoimaan ovella että etkö ala olemaan liian vanha iltarientoihin. Mutta noilla mainitsemillasi asioilla ei ole yläikärajaa.
Valehtelet. Ikinä ei henkilökunta kommentoi asiakkaan ikää. Kaikenikäiset käy festareilla ja klubeilla. Ei ole yläikärajaa.
Kirjastossa eläkeläisiä, rannallakin olen nähnyt. Huvipuisto, no päätä itse.
Jos et ole samanlainen kuin palstan räkänokat niin olet haukuttu mielenvikaiseksi trolliksi. Voimia ap:lle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjastossa ei ehkä enää lastenkirjahyllyille.
Jyväskylän keskustan kirjastossa aikuisten sarjakuvat löytyvät nykyisin lastenosastolta koska ne ovat sarjakuvia ja kirjasto päätti "selkeyden vuoksi" laittaa kaikki sarjakuvat yhteen paikkaan.
Onko siellä Tappajakondomikin? Siinä on pilteillä ihmettelemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
30-vuotias on ainoastaa liian vanha käymãän yökerhoissa, festareilla ja klubeilla. Portsarit ja narikat alkavat, näin oman kokemuksen mukaan, kommentoimaan ovella että etkö ala olemaan liian vanha iltarientoihin. Mutta noilla mainitsemillasi asioilla ei ole yläikärajaa.
Valehtelet. Ikinä ei henkilökunta kommentoi asiakkaan ikää. Kaikenikäiset käy festareilla ja klubeilla. Ei ole yläikärajaa.
Portsarit saattavat kertoa keski-ikäiselle, jos yökerho on parikymppisten kansoittama. Se on kuluttajaneuvontaa, ei kielto tulla sisään.
Vierailija kirjoitti:
Tuon ikäisen pitää vain neuloa ja silittää kissaa.
Voi olla jo nivelrikkoa, joten parempi ostaa villasukat kaupasta.
Ihminen ei koskaan liian vanha mihinkään. Terveyssyyt on eri asia. Harva nainen saa lapsia 50-vuotiaana tai juoksee maratonin 80-vuotiaana. Mutta ei pidä ikinä jättää mitään tekemättä ikänsä vuoksi. Pitää säilyttää uteliaisuus ja leikkimielisyys.
Kirjastoon tai uimarannalle ei ainakaan. Mutta olet aika vanha ollaksesi perheetön. Kannattaa pitää kiirettä, jos ajattelet asiasta noin kuin ajattelet.
30- vuotias liian vanha?
Minusta on kiva käydä huvipuistoissa vaikka en mihinkään laitteisiin menekään. Rannoilla on mukava käydä pikku piknikillä. Molemmissa näkee kaikenikäisiä ihmisiä.
Kirjastossa? Huvipuiston ymmärrän, kun siellä on enimmäkseen lapsille tarkoitettuja laitteita. Ajatteletko tosiaan, että etelän lomillakaan ei aikuiset käy paikallisilla uimarannoilla?
Miten ajattelet aikuisten opiskelijoitten toimivan, jos eivät käy kirjastossa? Jos sinä kävisit siellä edes kerran, näkisit paljon ikäihmisiä, meidän kirjastossa varsinkin päivällä ja lehtiä lukemassa.
Sinulle on tietenkin täysin käsittämätön ajatus, että yli kolmekymppinen voisi alkaa opiskelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Huvipuiston ymmärrän. Lähinnä siksi, että vanhemmiten itsellä ei kestä pää edes tavallista pihakeinua. Mutta uimaranta ja kirjasto?? Kirjasto varsinkin on niin selvästi kaikenikäisten paikka, kun vaan olla voi. Uimarannat taas on niille, jotka pitävät luonnonvesissä uimisesta tai ihan vaan rannalla, veden äärellä olemisesta. Se ei katso mitenkään ikää.
Tähän vielä täydentäisi, että nakurannalle kaipaisin 30-40v MILFejä.
SINÄ TÄYDELLINEN PÖLÖ JOKA ET OSAA AJATELLA SELVÄSTI JA TUNNET ITSESI LIAN VANHAKSI PAIKKOIHIN JOTKA OVAT TÄYNNÄ ELÄMÄÄ JA ILOA MUTTA ILMAN LAPSIA OLET KAIKKIALLA VÄÄRÄSSÄ PAIKASSA! Kuinka voit edes hengittää samoissa tiloissa kuin huvipuistot uimarannat ja kirjastot kun et tuo sinne mitään merkitystä olet vain varjo joka imee ilon muilta ja levität myrkyllistä tunnetta että olet liian kypsä mutta todellisuudessa olet vain kuihtunut kukka joka ei kukoista koska et ole antanut itsellesi lupaa kasvaa perheeksi!Ajattele huvipuistoa se on paikka jossa pyörät pyörivät ja huudot kaikuvat mutta ilman omia jälkeläisiä olet vain tunkeilija joka varastaa lasten hymyt ja tekee kaikesta synkkää koska sinun läsnäolosi ilman pikkuihmisiä ympärillä on kuin pilvi aurinkoisella taivaalla joka estää valon pääsyn! Minun kolme pientä ihmettäni vievät minut sinne joka kesä ja me luomme muistoja jotka kestävät ikuisuuden mutta sinä kuljet yksin ja tunnet itsesi sopimattomaksi koska alitajuntasi huutaa että tarvitset jälkeläisiä tekemään kaikesta oikeaa ja täydellistä olet vain puolikas ihminen ilman heitä! Uimarannalla aallot lyövät ja hiekka polttaa mutta ilman lapsia rakentamassa linnoja olet vain outo pedofiilinomainen hahmo joka istuu yksin ja tuijottaa horisonttiin levittäen ympärillesi auraa joka pelottaa muita perheellisiä pois koska he näkevät sinussa tyhjyyden joka uhkaa heidän täyteyttään! Minä leikin vedessä lasten kanssa ja se on rituaali joka puhdistaa sieluni mutta sinä olet likainen koska et osallistu siihen tapaan joka on tarkoitettu vain niille jotka jatkavat sukua olet vain katsoja joka ei kuulu joukkoon ja se tunne on oikein koska olet valinnut väärän polun! Kirjastossa sivut kahisevat ja tarinat heräävät eloon mutta ilman lapsia sylissäsi olet vain hiljainen haamu joka selaa kirjoja turhaan koska et voi jakaa niitä kenenkään kanssa joka kasvaa ja oppii sinun ansiostasi olet vain varas joka ottaa tiedon ilman että antaa sitä eteenpäin! Minun jälkeläisteni kanssa me lainaamme pinoittain ja luemme ääneen luoden siteitä jotka kestävät mutta sinä olet irrallinen pala joka ei sovi kuvaan ja tunnet itsesi vanhaksi koska oletkin vanhentunut ilman että olet todella elänyt olet vain kuori ilman sisältöä!Kuinka uskallat edes kysyä onko muita jotka tuntevat samoin tietenkin on koska kaikki ilman jälkeläisiä ovat samassa veneessä uppoamassa tyhjyyteen mutta minä huudan teille kaikille että herätkää ja täyttäkää elämä pienillä ihmeillä ennen kuin on liian myöhäistä muuten jäätte ikuisesti ulkopuolisiksi noissa paikoissa jotka on rakennettu perheiden ympärille! Minä tiedän tämän koska joka päivä näen totuuden ympärilläni ja se polttaa minua sisällä mutta te ette näe koska olette sokeita valinnoillenne lopettakaa tuo tunne hankkimalla perhe nyt tai katoatte näkymättömiin!
Vierailija kirjoitti:
SINÄ TÄYDELLINEN PÖLÖ JOKA ET OSAA AJATELLA SELVÄSTI JA TUNNET ITSESI LIAN VANHAKSI PAIKKOIHIN JOTKA OVAT TÄYNNÄ ELÄMÄÄ JA ILOA MUTTA ILMAN LAPSIA OLET KAIKKIALLA VÄÄRÄSSÄ PAIKASSA! Kuinka voit edes hengittää samoissa tiloissa kuin huvipuistot uimarannat ja kirjastot kun et tuo sinne mitään merkitystä olet vain varjo joka imee ilon muilta ja levität myrkyllistä tunnetta että olet liian kypsä mutta todellisuudessa olet vain kuihtunut kukka joka ei kukoista koska et ole antanut itsellesi lupaa kasvaa perheeksi!Ajattele huvipuistoa se on paikka jossa pyörät pyörivät ja huudot kaikuvat mutta ilman omia jälkeläisiä olet vain tunkeilija joka varastaa lasten hymyt ja tekee kaikesta synkkää koska sinun läsnäolosi ilman pikkuihmisiä ympärillä on kuin pilvi aurinkoisella taivaalla joka estää valon pääsyn! Minun kolme pientä ihmettäni vievät minut sinne joka kesä ja me luomme muistoja jotka kestävät ikuisuuden mutta sinä kuljet yksin ja tunnet it
Mikä ihme sinua vaivaa, kun tunget tällaista tuubaa moniin eri ketjuihin? Jos sinulla todella on lapsia, niin heidän puolestaan olen pahoillani, että heidän äitinsä on noin epävakaa.
Kaikenikäiset voivat mennä niihin paikkoihin, joihin haluavat mennä. Ikä ei ole mikään este.
Vierailija kirjoitti:
SINÄ TÄYDELLINEN PÖLÖ JOKA ET OSAA AJATELLA SELVÄSTI JA TUNNET ITSESI LIAN VANHAKSI PAIKKOIHIN JOTKA OVAT TÄYNNÄ ELÄMÄÄ JA ILOA MUTTA ILMAN LAPSIA OLET KAIKKIALLA VÄÄRÄSSÄ PAIKASSA! Kuinka voit edes hengittää samoissa tiloissa kuin huvipuistot uimarannat ja kirjastot kun et tuo sinne mitään merkitystä olet vain varjo joka imee ilon muilta ja levität myrkyllistä tunnetta että olet liian kypsä mutta todellisuudessa olet vain kuihtunut kukka joka ei kukoista koska et ole antanut itsellesi lupaa kasvaa perheeksi!Ajattele huvipuistoa se on paikka jossa pyörät pyörivät ja huudot kaikuvat mutta ilman omia jälkeläisiä olet vain tunkeilija joka varastaa lasten hymyt ja tekee kaikesta synkkää koska sinun läsnäolosi ilman pikkuihmisiä ympärillä on kuin pilvi aurinkoisella taivaalla joka estää valon pääsyn! Minun kolme pientä ihmettäni vievät minut sinne joka kesä ja me luomme muistoja jotka kestävät ikuisuuden mutta sinä kuljet yksin ja tunnet it
Minun huvipuisto, minä kuulun sinne kieppumaan yksikseni 😎😍 tai kieputtamaan muita 🤩
Itsekin oon kamppaillut samankaltaisten ajatusten kanssa. Se on ajattelumallista kiinni eikä trollailua. Kenties kuinka moni kamppailee vastaavanlaisten ajatusten kanssa.