Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 30-vuotias liian vanha käymään huvipuistoissa, uimarannoilla ja kirjastossq?

Vierailija
14.02.2026 |

Ikääntymisen myötä on tullut itselle sellainen olo ja tunne että on tai olisi jotenkin sopimatonta ja väärin olla yli-ikäisenä tilassa, kuten huvipuistossa, uimarannalla tai kirjastossa, jotka on pääsãäntöisesti ja ensisijaisesti tarkoitettu lapsille ja heidän vanhemmilleen. Ja sen vuoksi tulee aina sellainen olo että koska olen aikuinen ja minulla ei ole lapsia niin minun ei pitäisi olla siellä ja että olen liian vanha käymään uimarannoilla, huvipuistoissa ja kirjastossa. Onko täällä muita jotka kokevat ja tuntevat noissa tiloissa samoin?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin oon kamppaillut samankaltaisten ajatusten kanssa. Se on ajattelumallista kiinni eikä trollailua. Kenties kuinka moni kamppailee vastaavanlaisten ajatusten kanssa. 

Vierailija
42/44 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

30-vuotias on ainoastaa liian vanha käymãän yökerhoissa, festareilla ja klubeilla. Portsarit ja narikat alkavat, näin oman kokemuksen mukaan, kommentoimaan ovella että etkö ala olemaan liian vanha iltarientoihin. Mutta noilla mainitsemillasi asioilla ei ole yläikärajaa.

Valehtelet. Ikinä ei henkilökunta kommentoi asiakkaan ikää. Kaikenikäiset käy festareilla ja klubeilla. Ei ole yläikärajaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjastossa eläkeläisiä, rannallakin olen nähnyt. Huvipuisto, no päätä itse.

Vierailija
44/44 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole samanlainen kuin palstan räkänokat niin olet haukuttu mielenvikaiseksi trolliksi. Voimia ap:lle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän