Janne Antin joutunut homofobian ja kiusaamisen kohteeksi Orimattilassa! "Tämä on niin sisäsiittoinen ja sisäänpäin lämpiävä paikka"
Kommentit (158)
Mistä tietää että joku on homo?
Hän kertoo sen kyllä ihan itse!
Epäilen että muutama ei muuten pidä henkilöstä, ettei se ole suuntauksesta välttämättä kiinni.
Eipä sillä että ketään saisi kiusata, mutta voisiko myös miettiä vähän mistä se johtuu että päätyy aina sukset ristiin paikallisten kanssa? Ja että olisiko joku muu kuin pikkupaikkakunta parempi asumisratkaisu.
Aika vähän poliisista on näköjään apua? Eiköhän pitäisi palauttaa kansalaisille valtuuksia suojella itse itseänsä kovemmilla keinoilla?
Ei se homoilu niin ihmeellistä enää ole, että sen takia tapahtuisi noin. Antti vaikuttaa hankalalta ja ikävältä tyypiltä, joka on varmaan riitaantunut paikallisten kanssa. Tai sitten lavasti kaiken alusta alkaen.
Eli tällainen käytös että tuhotaan toisten omaisuutta yms on hyväksyttävää koska...?
Vierailija kirjoitti:
Eli tällainen käytös että tuhotaan toisten omaisuutta yms on hyväksyttävää koska...?
Ei ole, ei missään tapauksessa. Syy tähän käytökseen voi silti löytyä myös peilistä, koska sama ei tapahdu ensimmäistä kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään saa tuhota toisen omaisuutta, mistä moinen vimma muuten kumpuaa! Oliko tämä JA joka aneli joskus halauksia torilla?
Nykyään on esim trendi että avaudutaan jossain somessa ja sitten ihmetellään miksi ihmiset kiusaa tai puhuu pahaa.
Kun vain eläisi omaa elämäänsä tekemättä siitä numeroa niin harvemmin kukaan kiinnostuu.
Kaikki sympatiani hänelle. En itse ostaisi ikimaailmassa asuntoa yläkoulun vierestä. Mikähän on johtanut tuollaiseen kauppaan?
Jos alkaa pikkukylän tyhjäpäisiä kakaroita ajamaan jostain paikasta pois, niin sehän on heille vain yllykettä tehdä sitä enemmän. Muistan omasta nuoruudestani useamman tapauksen, jossa riitelevinä osapuolina oli joku meidän pikkukylän aikuinen ja kylän isommat kakarat tai teinit ja ne riidat koski sitä että missä saa nuoriso olla ja missä ei. Kylällä oli kyllä nuorisotalo mutta oli auki miten milloinkin joten jouduttiin pyörimään illat kylän raitilla. Ja kuinka ollakaan, niin ne paikat mitkä olivat nuorison suosikkeja eli ison pankin piha ja ison Postin portaat, niin niitä vahti samassa kiinteistössä asuva talkkari ja näissä molemmissa se oli iäkäs nainen. Vaikka ei pidetty mitään mekkalaa, niin nämä eukot kyttäsi että milloin on porukkaa tullut ja tulivat hirveän huudon ja haukkumisen kanssa ajamaan nuoret pois. Joku kylän kovis oli sitten.pimeän tullen kostoksi tehnyt jotain pientä piruutta näille talkkareille ja virkavalta otti koko kylän nuoret koululla puhutteluun. Josta seurasi se että nuoriso suuttui ja useampi alkoi tehdä pientä jäynää näille muoreille ja se jatkui vuosia. Lähdin itse opiskelemaan niin en tiedä että miten homma oli mennyt, ehkäpä se päättyi lopulta siihen kun muotit.jäivät eläkkeelle, kumpaakaan en enää samalla paikkakunnalla nähnyt kun olin jo aikuinen.
Löysin tällä muistelolla tarkoittaa sitä, että nuorilla pitäisi olla kunnon paikkoja missä kokoontua. Lämpimät tilat jossa voisivat viettää aikaa myöhempäänkin kun kaikilla ei ne kotiolot ole kovin kaksoset, varsinkaan viikonloppuisin jos kotona juodaan ja riidellään. Ja jos käy jostain heille sanomassa, niin asian voi esittää ihan normaalisti keskustelemalla.
Vierailija kirjoitti:
Jättäkää Janne rauhaan!
Niin just. Tännekin ilmestyy heti törkeitä kommentteja. Ei toisaalta yllätä näillä "keskustelu" palstoilla idioottien käytös.
"Kun muutin Orimattilaan, alkoi tämä kiusaaminen. Homovihaa ja kateutta. Tämä on niin sisäsiittoinen ja sisäänpäin lämpiävä paikka niin kuin minulle monet ovat kertoneet sen olevan" >> hohhoijaa, no oisko kannattanu kuunnella?!
EI ole pikkurahasta kiinni, kun laittaa asuntonsa myyntiin polkuhinnalla ja kertoo samaan syssyyn valtakunnan mediassa miten hirveä paikka se on, anellen ketä tahansa ostamaan sen. Tämän lehtijutun jälkeen korkein tarjous lienee puolet tuosta polkuhinnasta.
Vierailija kirjoitti:
EI ole pikkurahasta kiinni, kun laittaa asuntonsa myyntiin polkuhinnalla ja kertoo samaan syssyyn valtakunnan mediassa miten hirveä paikka se on, anellen ketä tahansa ostamaan sen. Tämän lehtijutun jälkeen korkein tarjous lienee puolet tuosta polkuhinnasta.
Ajattelin samaa. On varmasti kokenut kamalia, mutta olisi kannattanut avautua vasta kun talokauppa on vahvistettu ja rahat tilillä. Kukaan osta taloa tuon jälkeen, kun tietää että yläkoulun vieressä ja jatkuvaa meteliä.
Janne on aina liikaa avautunut somessa monesta asiasta, pitäisi nyt tauon, eikä reagoisi joka asiaan.
Elämä ei takuulla ole helppoa julkihomolle Suomessa, en tajua miksi marginaalissa elävä ihminen haluaa aina parrasvaloihin, onko joku tarve vai eikö osaa elää ihan tavallisesti?
Vierailija kirjoitti:
Aika vähän poliisista on näköjään apua? Eiköhän pitäisi palauttaa kansalaisille valtuuksia suojella itse itseänsä kovemmilla keinoilla?
Poliisi on täysin käsi paitsi jussi halla ahon egon loukkaukset käsittelee salamana. Kertoo paljon siitä, mitä poliisi arvostaa ja mihin kykenee. Oikeusasiamies lähettää naisiin kohdistuvat väkivaltakeissit bumerangina takaisin sillä poliisin mielestä parisuhdeväkivalta ja -r aiskaukset ovat normi elämää, eivät rikoksia.
Jättäkää Janne rauhaan!