Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isoimmat promillet mitä olette puhaltaneet?

Vierailija
14.02.2026 |

Itse puhalsin 4.5 prommilea kun ryyppäsin viime kesänä 2kk putkeen.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puppa kirjoitti:

Näinhän se menee 👴🏻🧺🐟💜

Mitä jos jo vihdoinkin suksisit syvälle suohon.

Vierailija
2/12 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeimpia promilleja en muista, mutta "parhaimmillaan" seulassa on näkynyt viisi eri ainetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa moottoriajoneuvo minkä omistan on skootteri. Noin kolme vuotta sitten jouduin elämäni ensimmäisen kerran puhallutettavaksi. Turhaan testasivat 66-vuotiasta absolutistia.

Vierailija
4/12 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korkeimpia promilleja en muista, mutta "parhaimmillaan" seulassa on näkynyt viisi eri ainetta.

Minulla näkyi 4 eri ainetta kun menin armeijaan 19 vuotiaana, taisi olla amfetamiini, metamfetamiini, kannabis, joku bentso,

Vierailija
5/12 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisin mittariin olen aina puhaltanut nollat.

6/12 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/12 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla näkyi 4 eri ainetta kun menin armeijaan 19 vuotiaana, taisi olla amfetamiini, metamfetamiini, kannabis, joku bentso,

Muuten ihan hyvä, mutta subu puuttuu.

Vierailija
8/12 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

3.9 ollut parhaimmillaan sikojen mitatessa ratissa. Ei tuntunut missään ja ihan turhaan ottivat auton pois

Vierailija
9/12 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena miehenä sain kerran turpaani tilanteessa joka tuli ns. puun takaa. Juttelin porukan kanssa ja joku kopautti minua olkapäälle ja kun käännyin niin nyrkkirauta pamahti poskeen. Tämä tapahtui Helsingin rautatieasemalla. No lanssihan siinä tuli paikalle ja puhalluttivat niin 2,4 näytti.

Vierailija
10/12 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhaltaa pystyy vaikka kuinka paljon ihan pelkästään sillä, että kurlaa ensin etanolipitoisella suuvedellä suunsa! 

11/12 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se menee 👴🏻🥩🥸

Vierailija
12/12 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen puhaltanut, ja nollat tuli. Näköjään syntymähumala ei näy noissa mittareissa.

Tällä viikolla kävin tarkemmissa tutkimuksissa. En vielä tiedä lopputulosta. Mutta tuskin sieltä promilleja löytyy niillä menetelmillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi