Salkkareiden Tuomo vaan nussii alaikäistä tyttöä vaikka on poliisi!
Eikös se emma ole alaikäinentai ainakin just ja just 18v? Ja se Tuomokin poliisi, huh huh!
Kommentit (23)
nämä kaikki kauhukakarat voivat olla tulevaisuuden poliiseita. Vain ihmisiä. Ei siellä mitään moraalia saa ellei sitä jo ole..
uunossakin tuli, että rautakaupassa saa olla hida palvelu.
kyllä on hienoo
Älä ota niin tosissas. Ei se oo totta :)
olin just eronnut ja vietin hurjaa sinkkukesää. Eräs yhden yön hoito oli tosi miellyttävä 27v nuorimies, paljastui vain, että hän oli poliisi ja kolmen lapsen isä. Sääliksi kävi vaimoa... en siis tiennyt asiasta etukäteen.
Vierailija:
olin just eronnut ja vietin hurjaa sinkkukesää. Eräs yhden yön hoito oli tosi miellyttävä 27v nuorimies, paljastui vain, että hän oli poliisi ja kolmen lapsen isä. Sääliksi kävi vaimoa... en siis tiennyt asiasta etukäteen.
Siis näitähän on jotka olevat " mukapoliiseja" , mutta ennemmin todellakin salaavat ammattinsa vierailta.
Ehkä se, että yleisesti ottaen poliiseja pidetään kunnollisina ja rehellisinä, mutta ihmisiä hekin vain ovat. Enemmän mua kyllä järkytti se, että tyyppi oli kolmen lapsen isä.
Vierailija:
Ehkä se, että yleisesti ottaen poliiseja pidetään kunnollisina ja rehellisinä, mutta ihmisiä hekin vain ovat. Enemmän mua kyllä järkytti se, että tyyppi oli kolmen lapsen isä.
Tottakai poliisitkin pettää siinä missä muutkin, muttei ne ala mainostamaan ammattiaan ventovieraille!
mutta kertoi normaalissa keskustelussa, kun juttelimme aamuun saakka elämistämme. Sain myös asiaan vahvistuksen jälkeenpäin.
Vierailija:
mutta kertoi normaalissa keskustelussa, kun juttelimme aamuun saakka elämistämme. Sain myös asiaan vahvistuksen jälkeenpäin.
Älä nyt puhu paskaa!
tässä nyt on niin ihmeellistä, että olet noin kiukkuinen? Kaveri oli toiselta paikkakunnalta, eikä mikään Jack Bauer, jonka pitää hautaan saakka salata ammattinsa.
ja tossa yhessä aikasemmassa viestissä---tän sivun ensimmäisessä ; )
t:2+ palstailija vieraana
Musta vaan on aika kamalaa näyttää tollasta " namusetä" meininkiä telkkarissa. Kun totakin sarjaa kuitenkin nuoret kattelee. Ottavat pian mallia. ap
Vierailija:
Vierailija:
mutta kertoi normaalissa keskustelussa, kun juttelimme aamuun saakka elämistämme. Sain myös asiaan vahvistuksen jälkeenpäin.Älä nyt puhu paskaa!
sulla taitaa pikkasen sekottua tosielämä elokuviin...
Ei ne kaikki poliisit mitään SUPO:n agentteja ole :)
Jaa ei saa kertoa ammattiaan. Mukelon kaveri varmaan pitää ottaa nyt puhutteluun ja isä ilmiantaa, kun kaveri kertoi isänsä olevan poliisi. Eihän tollaista salaisuutta saa kertoa. Millainen poliisi nyt lapselleen menee kertomaan, että isä on poliisi. *reps*
Onko tullut katsottua liikaa poliisisarjoja?
Mitähän ne kaikki poliisit sanoo tekevänäs työkseen jos joku kysyy? Saako esim. päiväkodissa paljastaa että lapsen isä on poliisi, sinnehän tarvii antaa työpaikan puhelinnumerokin?
Hyi hyi! Ja soo soo! Kyllä nyt Tuomo pilaa poliisien maineen.