Mikä ihmisessä tekee sen että alussa uudet ihmiset ovat hänestä kiinnostuneita ja juttelevat
Sitten se loppuu. He välttelevät tai ainakin lopettavat juttelemisen eivätkä muutenkaan halua olla tekemisissä.
Kommentit (30)
No itsellä ainakin se että näytän suht normaalilta mutta kun tajuavat arvomaailmani niin poistuvat, sillä elävät itse sen vastaisesti tai yrittävät saada minulta asioita mitä en anna.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon toi. Vaikutan varmaan ulkoisesti kiinnostavalta tai helposti lähestyttävältä mutta oon oikeesti sosiaalisesti kömpelö enkä osaa tai jaksa jutella.
Sama mulla varsinkin miesten suhteen. He kiinnostuvat mun ulkonäöstä, mutta toteavat pian, että en ole millään tavalla kiehtova tai seksikäs vaikka näytän hyvältä.
Yleensä jos ihmiset huomaavat, että tyyppi on eri aaltopituudella tai jotenkin outo.
Ei ole yhteistä puhuttavaa, vaikeasti lähestyttävä tai muuten vain koetaan vaikeaksi jutella, kaikki ei vain pidä kaikista, sosiaaliset taidot ei kohtaa. Onhan näitä syitä. Kaikkien kanssa ei vain voi aina syntyä mitään moikkailu-tasoa syvempää tuttavuutta. Ihan peruselämää mielestäni.
Mä ainakin aluksi juttelen ihmisille esim. Töissä tai koulussa mutta kun päästään tositoimiin täyttää varsinainen asia minkä takia paikalla ollaan ajatukseni ja haluan tehdä sen kunnolla joten en jaksa liikaa sosiaalisuutta
Siinä vaiheessa kun paljastat todellisen luonteesi niin ihmiset tekee päätöksen että ei halua olla sinun kanssa tekemisissä. Sinun on aivan turha syyttää muita kun itse olet semmoinen että sinun kanssa ei haluta olla tekemisissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen paljastuu tyhjäksi kuoreksi. Ei kiinnosta eikä kiinnostu. Pohjimmiltaan sosiaalisessa kanssakäymisessäkin tavoitellaan omaa etua, vähintäänkin vastavuoroisuutta. Turha tuhlata aikaa sellaiseen, mistä ei saa mitään.
Tosin voi olla aivan yhtä lailla toisinpäin, että se ghostattu osapuoli on paljon kiinnostavampi, keskustelutaitoisempi ja mukavampi osapuoli.
Älä selitä, ghostaaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen paljastuu tyhjäksi kuoreksi. Ei kiinnosta eikä kiinnostu. Pohjimmiltaan sosiaalisessa kanssakäymisessäkin tavoitellaan omaa etua, vähintäänkin vastavuoroisuutta. Turha tuhlata aikaa sellaiseen, mistä ei saa mitään.
Tosin voi olla aivan yhtä lailla toisinpäin, että se ghostattu osapuoli on paljon kiinnostavampi, keskustelutaitoisempi ja mukavampi osapuoli.
Älä selitä, ghostaaja.
Älä selitä, ghostaaja.
Pikk
uinen voisi mennä nyt päiväunille, kun noin kiukuttaa.
Riippuu keneltä kysyy. Jos yhteiset kiinnostuksen aiheet tai keskustelutaidot eivät kohtaa, niin ne eivät silloin kohtaa.