Sinä jolla on ns. ylähuuleton hymy. Miksi et ota botuliinia sen korjaamiseen?
Itse ainakin kävisin pistoshoidoissa, jos mulla olisi tuollainen ongelma.
Kommentit (190)
Vierailija kirjoitti:
Ap, onko sulla botuliinia huulissasi tai muualla pärstässäsi?
Ei vielä, mutta todennäköisesti jossain vaiheessa laitatan sitä otsaani.
Ap
Miksi tekisin jotain sellaista mitä en halua tehdä vain miellyttääkseni sinua? Et ole niin tärkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ap, mutta mulla on. Aika aggressiivinen tuntuu olevan ihmisten suhtautuminen asiaan ainakin tässä ketjussa.
Minua ei pätkääkään haittaa mitä sinulla on naamassasi. Mutta jos tulet MYYMÄÄN omaa palveluasi siten, että alat haukkumaan muiden ulkonäköä, niin totta kai sanon suorat sanat siitä mitä mieltä olen tavastasi tehdä työtäsi.
En minäkään sisustussuunnittelijana kiertele netissä ihmisten kuvia katsomassa ja haukkumassa muiden sisustusta ja kehota ostamaan palvelujani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vielä, mutta todennäköisesti jossain vaiheessa laitatan sitä otsaani.
Ap
Ruiskuta oikein kunnolla korvien väliin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ap, mutta mulla on. Aika aggressiivinen tuntuu olevan ihmisten suhtautuminen asiaan ainakin tässä ketjussa.
Minua ei pätkääkään haittaa mitä sinulla on naamassasi. Mutta jos tulet MYYMÄÄN omaa palveluasi siten, että alat haukkumaan muiden ulkonäköä, niin totta kai sanon suorat sanat siitä mitä mieltä olen tavastasi tehdä työtäsi.
En minäkään sisustussuunnittelijana kiertele netissä ihmisten kuvia katsomassa ja haukkumassa muiden sisustusta ja kehota ostamaan palvelujani.
Aika sherlock saa olla että tämän ketjun perusteella löytää ap:n oletetun yrityksen😂 Mistä toi oletus edes lähti että tässä myydään jotain?
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Millainen se on?
Esim. Eräällä suomalaisella lumilautailun maailmanmestarilla ja olympiamitalistilla on sellainen.
Ap
Samoin eräällä Beatalla.
Mieluummin ilman ylähuulta, kuin ylisuuret ankkahuulet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aggressiivinen suhtautuminen on ap:n vikinään muiden ulkonäöstä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tekisin jotain sellaista mitä en halua tehdä vain miellyttääkseni sinua? Et ole niin tärkeä.
Ei sitä mua varten tarvitse ottaa, vaan itseään varten.
Ap
Ei siihen pistokset auta jos kudosmateriaalia ei vaan yksinkertaisesti riitä peittämään ikeniä ja ylähampaita. Kävin lääkärillä jolla oli tämä ongelma, yritin katsoa häntä silmiin mutta huomio karkasi niihin ikeniin.
Päättelin henkilön itsekin tiedostaneen asian ja opiskelleen siksi lääkäriksi että hänet otettaisiin todesta ammattinsa takia ei suoraan teilattaisi joksikin kehariksi suun takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä botuliini siihen auttaisi?
Rentouttaa ylähuulen lihaksia ja saa sen rullautumaan kevyesti ylöspäin.
Ap
Se nimenomaan ei rentouta vaan aivan päinvastoin..............kuka muuten haluaisi ylöspäin rullautuvat Repe-sorsa huulet?
Olen 60+ ja nyt vasta tajuan että viivat suuni ympärillä eli huulet ovat vääränlaiset. Sen olen kyllä kuullut että minulla on resting bitch face, mutta että huuletkin on päin prcettä. Voi voi ja voi. Pitäisikö nyt masentua?
Vierailija kirjoitti:
Nämä ei ole ainoat vaihtoehdot. Itselläni ei ole kumpiakaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen se on?
Esim. Eräällä suomalaisella lumilautailun maailmanmestarilla ja olympiamitalistilla on sellainen.
Ap
No tämä ei kyllä auttanu yhtään 😅
Auttaa, jos osaa kirjoittaa (tai kopioida) googleen nuo kolme ensimmäistä sanaa.
Ap
Googlasin "esim. eräällä suomalaisella" eikä se kyllä todellakaan auttanut yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä mua varten tarvitse ottaa, vaan itseään varten.
Ap
Niin minkä takia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä botuliini siihen auttaisi?
Googlaa lip flip
No hyi. Todella typerän näköistä, kun jotkut ankat kulkevat tällainen naamallaan. Sivulta just näkee, että huuli on "flipattu" epäluonnoliseen ja typerään asentoon. Itsehän sitä eivät edestäpäin näe, mutta sivulta katsottuna on törkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä ei ole ainoat vaihtoehdot. Itselläni ei ole kumpiakaan.
Ap
Miksi oikeastaan kirjoitit suolloksesi?
Käsittely pitää uusia muutaman kk välein eli ei kiitos vaikka saisin maailman kauneimmat huulet 🐡