Sinä jolla on ns. ylähuuleton hymy. Miksi et ota botuliinia sen korjaamiseen?
Itse ainakin kävisin pistoshoidoissa, jos mulla olisi tuollainen ongelma.
Kommentit (190)
Hassuinta on vielä jos ylähuulettomalla henkilöllä on ns. pommi räjähtänyt suussa eli lapsena jätetty oikomishoito suorittamatta ja joka hammas sojottaa erisuuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä botuliini siihen auttaisi?
No kun laittaa sitä sinne ylähuuleen 2 dl!
Suomessa muovinen Mar a Lardo -naama näyttää luonnottomalta.
Jos niistä huulista tulee edes mitenkään kohtuulliset, niin harvoin ne sopivat sen ihmisen naamaan. Esim. koko naama on yhtä huulta, silmät näyttävät epäluonnollisen pieniltä niiden rinnalla jne.
Googlaa Karoline Leavitt. Ennen ja jälkeen fyllien.
Olen ryppyinen, ihoni on huonohko, silmäni pienet, huulet olemattomat ja hampaani kellertävät. Vaikka saisin lottovoiton niin pärstäni saisi olla sellainen kuin on. En ymmärrä maailman ulkonäkökeskeisyyttä ja nuoruuden ihannointia. Haist 🖕
Vierailija kirjoitti:
Olen 60+ ja nyt vasta tajuan että viivat suuni ympärillä eli huulet ovat vääränlaiset. Sen olen kyllä kuullut että minulla on resting bitch face, mutta että huuletkin on päin prcettä. Voi voi ja voi. Pitäisikö nyt masentua?
Nyt äkkiä tuhlaamaan säästösi kauneushoitoihin, että "kunnioitat muita ihmisiä"
(tulee amerikasta, jos et ole sattunut näkemään ko.sanontaa)
Me muut ihmiset (etenkin amerikkalaisten kauneusklinikoiden omistajat ja muotitalojen ja meikkifirmojen johtajat) olemme sitä mieltä, että meitä pitää kunnioittaa.
Viimeistään siellä vanhainkodissa tulee kuule tukalat olot, jos et ole viimeisen päälle laitettu! Elma ja Ulrikus syyttävät sinua siitä, et kunnioita heitä!
Ylähuuleton hymy on luonnollinen ja normaali, hermomyrkkyjen pistäminen huuliin jonkun kouluttamattoman tumpelon toimesta kuulostaakin tosi houkuttelevalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tekisin jotain sellaista mitä en halua tehdä vain miellyttääkseni sinua? Et ole niin tärkeä.
Ei sitä mua varten tarvitse ottaa, vaan itseään varten.
Ap
Sattuuko se kun on noin tyhmä kuin sinä?
Sä taas kuulostat vittumaiselta ja ilkeältä.
Kannattaa vissiin käydä tarkistuttamassa kuulosi siinä tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Näitä näkee esim. kaupassa käydessä. Jotkut ovat sen näköisiä, kuin olisivat saaneet turpaan / törmänneet johonkin. Luulevat sitten olevansa jotenkin kauniita (?). Toisilla se huuli on taas ihmeellinen laatta, mikä kääntyy juuri noin ylöspäin. En tiennytkään, että se on huuliflippaus. Kiitos ap:lle tästä opastuksesta. Tiedän, miten voin seuraavan kerran kehua. "Onpa sulla näyttävä huuliflippi."
Jos ap oli törkeä aloituksessaan niin et sinä ole yhtään sen parempi. Jos annettaisiin kaikille rauha olla sen näköisiä kuin haluaa, flippeineen, täytteineen tai naturellina ja pidetään mielipiteet omina varsinkaan jos ei ole mitään kaunista sanottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Hassuinta on vielä jos ylähuulettomalla henkilöllä on ns. pommi räjähtänyt suussa eli lapsena jätetty oikomishoito suorittamatta ja joka hammas sojottaa erisuuntaan.
Kosmetologit ja kampaajat: kaksi pahinta ihmisryhmää haukkumassa muiden ulkonäköä. Miksi menisin sellaiselle ihmiselle antamaan rahaa, josta tiedän että haukkuu ulkonäköäni selän takana?
Olen 2 kertaa käynyt lahjakortilla kosmetologilla ja kampaamossa käyminen loppui koronaan, kun opettelin leikkaamaan pitkät hiukset itse.
Brittiläinen yläluokkaisen ylevä jäykkä ylähuuli. Tosin Edward Mulhare oli itseasiassa kotoisin Irlannista, Corkista.
Vierailija kirjoitti:
Sulla tuntuu olevan paha kehonkuvan häiriö ja huono itsetunto, ehkä terapia auttaisi paremmin kuin itsensä piikittäminen?
Niin että jonkun mielestä nämä piikitetyt ja pingotetut naamat on paremman näköisiä kuin ihmiset? Anna mun nauraa!
Mulla on pulleat pehmeät huulet luonnostaan, mutta jos ei olisi niin muutakaan ei tulisi. Karmea tämä nykymuoti jossa kaikki näyttää samalta alienfiltteriltä! Sori ap siitä.
Ulkonäköään muokkaaville muovinaamoille ankkahuulineen pitäisi laittaa botuliinia suoraan suoneen.
Vierailija kirjoitti:
Sinun kannattaa käydä oikomassa aivosi.
Vierailija kirjoitti:
Googlaa Karoline Leavitt. Ennen ja jälkeen fyllien.
Niin. Täyteaineet on asia erikseen.
Ap
Muodit muuttuu. Huulikiillolla saa nykyään pulleat huulet, kun haluaa. Ja omat sitten kun taas haluaa normaalit. En ikinä tekisi naamaani peruuttamattomia muutoksia.
Minulla itselläni on luonnostaan aika paksut huulet, mutta en ole koskaan ymmärtänyt sitä, miksi ohuet huulet olisivat jotenkin rumemmat, tai huonommat. Mielestäni juuri sellainen kapea ylähuuli on aina ollut ihana...