Onko miehen käytös parisuhteessa normaalia? Neuvoja kaivataan.
Frendeiltä ei voi kysyä, koska vastaus olisi että olen herkkänahkainen ja luota nyt siihen ukkoos. Ei ole luottamuksen puutteesta kyse....
Kahden vuoden ajan olen vähitellen huomannut miehessä niitä huonoja piirteitä, joista yksi nousee esiin ikävällä tavalla. Jos mies suuttuu niin tämä syyttää minua kaikesta ja kaikki ongelmat ovat aina minun syytä, tämän lisäksi mies käyttäytyy törpösti, juoruilee bestikselleen (mies) ja jälkeenpäin saan aina kuulla vitseinä tältä kaverilta kaiken mitä mies on hänelle kertonut ja bestis nauraa räkättää meidän sohvalla että olette tekin hassu pariskunta jossa nainen on herkkis. Miehen bestis on muuten mukava ukko ja huumoria riittää.
Olen alkanut miettiä onko vika minussa vai olenko liian tosikko? Mies siis hyökkää sanoin kimppuuni suuttuessa ja alkaa sättiminen ties mistä ja lähtee aina ulos, joskus juomaan ja joskus (useimmiten) bestikselle. illalla tai viimeistään maanantaina töiden jälkeen tulee häntä koipien välissä kukkapuska kädessä ja sanoo ettei ollut tosissaan eli ei koskaan pyydä anteeksi koska miehen mielestä kukat riittää eikä sanoja tarvita.
Porvoossa ei eletä mutta onko mun ukko nyt tahditon mäntti vai missä vika? Aikuisia olemme mutta ikäeroa on 9 vuotta mutta ei se selitä miehen käytöstä. Auttakaa.
Kommentit (23)
Aikuiset ihmiset eivät riitele huutamalla. Ja hän ei näköjään osaa yksin selvittää päätään vaan tarvitsee siihen kaverinsa, jonka saa AINA puolelleen tulitueksi sua vastaan. Hän ei ole aikuinen ihminen, et ole herkkis.
Ota se miehen bestis, niin et tarvitse välikätenä sättivää ukkoa. Kuulostaa jo siltä, että se bestis on muutenkin jo ihastunut. Ukko mäkeen, bestis tilalle.
Siis mies on ilmeisesti siis 9v vanhempi?
Epävarma suhteestanne. Huono itsetunto. Siksi kiukkuaa sinulle ja koettaa tuhota sinun itsetuntosi että et jättäisi sitä.
Kokeile joskus maanantai-iltapäivänä, ettet otakaan kukkia vastaan vaan käske painua takaisin kaverilleen. Jos oikeasti osaa puhua kuin aikuinen, ei raivostu tai anele, vaan pyytää ihan sanallisesti ja aidosti anteeksi. Sun ei tarvii kelpuuttaa vajaata anteeksipyyntöä, jos se ei sulle riitä.
Vierailija kirjoitti:
#spermaviemäritnäkyväksi
#spermasäiliöilmoittautui
Annan vertailukohteen. Ollaan oltu 15 vuotta yhdessä, ja kertaakaan ei ole kumpikaan korottanut ääntään toiselle. Nada, ei kertaakaan. Viimeisin erimielisyys oli, kun ei kumpikaan muistanut kiinnittää pörssisähkösopimusta ja nyt tulee isompi lasku. Mies sanoi, että hänhän pyysi katsomaan niitä tarjouksia viime viikolla. Sanoin, että kyllä, katsoin tarjouksia, mutten nähnyt niissä paljoa järkeä, kun vaihtoaikaa menee se kaksi viikkoa. Ja en yksinkertaisesti muistanut kiinnitysmahdollisuutta. Puoli tuntia touhuiltiin omiamme, mietittiin, ja päädyttiin siihen, että se oli vahinko kummaltakin. Kumpikaan meistä ei soittanut äidille tai kaverille, lähtenyt talosta ovet paukkuen tai korkannut. Sanoisin, että tällainen on aikuisten ihmisten parisuhde.
Kuulostaa ihan siltä että sun ukollasi on suhde sen bestiksen kanssa ja sinä olet se kolmas pyörä.
Mä muuten olen herkkis. En todellakaan ikinä kuuntelisi tuollaista käytöstä keneltäkään. Lempeä mies rinnalla jo 20 v.
Voimia sulle eroprosessiin, koska tilanne ei tule tuosta valitettavasti muuttumaan. Empatiakyvytön on empatiakyvytön loppuun asti eikä hänen kanssa voi keskustella asioita paremmaksi. Tulee laittamaan kaiken sun syyksi erotessakin, mutta ole vahva ja tiedä että olet riittävä ja rakkautta ansaitseva ihminen Narsistin peruskaava menee niin että koskaan ei pyydetä suoraan anteeksi, toisen syyksi käännetään kaikki mitä itse tehdään, syyllistetään, pilkataan ja haetaan ympärille tukijoukkoja jotta saadaan itselle maksimaalinen hyöty. Tässä tapauksessa hyöty on se että epäilet itseäsi ja jäät suhteeseen ja mies saa edelleen seksiä, ruokaa, puhtaan kodin ym. Sekin että ei puhu asioita sun kanssa vaan juoruaa bestikselleen on itselleni sellainen redflag että lähtisin jo sen takia. Mun mies ei ikinä puhu meidän yksityisiä asioita kuten riitoja eteenpäin kenellekään enkä minäkään. Ne asiat ei kuulu muille jos toista aidosti rakastaa
Mieti, ap, miten kaunis kahden herkän suhde olisi. Kumpikin tuntee nahoissaan toisen tunteet, ja tietää että jos tekee näin, toinen tuntee asian noin. Ja herkät kunnioittavat toisten rauhaa ja tunteita. Sun miehes ei ole herkkä, sinä olet ja se ei ole mikään pois heitettävä ominaisuus!
Lähde sinä jonnekkin seuraavan kerran kun mies suuttuu. Menet sitten maanantaina töiden jälkeen kotiin porkkanapussin kanssa.
Ja lisäyksenä vielä nuo reissut joille lähtee bestiksensä kanssa. Tuon kaavan nähneenä hällä todennäköisesti on muita naisia siellä. Perustelu pettämiseen on että olet muka niin hankala ja ansaitsee vähän irroittelua. Kehittelee riitoja että pääsee pois ja hämää sekä hämmentää tässäkin. Et edes epäile pettämistä kun olet niin hämmentynyt kaikesta muusta ja mietit vaan ootko oikeasti syyllinen vai mitä ihmettä tapahtuu.
Seuraavan kerran kun lähtee, niin lähdepä sinäkin. Äläkä palaa.
Et sä miehen kanssa ole liitossa vaan poikasen.
Miettisin myös niitä sun kavereita, kuinka hyviä ne loppuviimein ovat... Jos mun kaveri kertoisi tuollaista, en todellakaan sanoisi herkkikseksi ja käskisi vaan sietää, en todellakaan! Lue vielä itse tuo aloitus, ihan kuin ystäväsi (siis aito ystävä, jota rakastat) olisi sen kirjoittanut. Miten itse vastaisit? Niinpä. Ala etsiä ihmisiä, jotka vastaisivat tähän kuten sinäkin. Ja skippaa kaikki muut!
Miksi hyväksyt sen, että riidan jälkeen katoaa? Ja tulee jonkun kukkapuskan kanssa?
Ei toi tule tosta muuttumaan. Jos hankit lapset tollasen kanssa, niin jäät sitten aina lasten kanssa ihmettelemään missä äijä luuraa.
Oletteko kotoisin pohjoisesta? Siellä toi käytös on ihan normaalia, vaikka ei todellakaan ole oikeasti normaalia.
Etkö sinä koskaan ajattele asiaa niin päin, että se on miehen oma vika, kun ei ole saanut parempaa vaimoa? Miehen huonoutta se on, kun on niin huonon akan ottanut, että siinä on paljon moittimista.
Kun sinä nyt niin kauhean huono olet ja tunnet kovasti syyllisyyttä, että teet miehen elämän vaikeaksi, helpota toki hänen elämäänsä lopeta kiusaaminen! Jätä hänet etsimään sellaista puolisoa, jota ei tarvitse moittia.
Ja sinäkin voisit löytää paljon mukavamman kumppanin. Siinä vaiheessa sinä katuisit ankarasti sitä, että tehnyt sitä ratkaisua aikaisemmin
voi luoja! jätä se sika ja äkkiä!!