Montako Big Maccia saat syötyä kerralla?
Jokaisen aikuisen pitäisi pystyä syömään ainakin 4-5. Maailmanennätys on 32 Bic Maccia alle 40 minuutissa.
Kommentit (25)
Matt Stonie syö pik mäkin alle 10 sekunnissa
Noin puolet, sitten alkaa jo niin yököttämään ettei loppua oikein meinaa pystyä syömään. Eivät ole kovin häävin makuisia.
Yhdellä ei kieltämättä nälkä lähde normaalilla aikuisella. Eikä se taida olla tarkoituskaan.
Taitaa olla kymmenisen vuotta edellisestä Macin reissusta. Silloin söin kokonaisen ja join pirtelön. Rakastan burgereita, mutta niiden pitää olla laadukkaita burgereita.
Jaa, mä syön aina yhden kerrallaan 🤔
Varmaan 5-6. Ehkä enemmänkin. 3 tai 4 menisi ihan helposti.
Lasten' ruokaa :) ainut mikä mahan täyttää hetken aikaa on se limu.
Olen monesti syönyt neljä, kun on ollut kova nälkä ja on tehnyt niitä mieli. Edellisestä kerrasta on kuitenkin jokunen vuosi. Neljä on sellainen määrä, että siitä tulen täyteen enkä usko saavani alas viidettä.
Vain yhden kokonaisen, kahdessa erässä niin että puolisen tuntia välissä.
En alennu tuollaisen roskan syömiseen.
Vierailija kirjoitti:
Noin puolet, sitten alkaa jo niin yököttämään ettei loppua oikein meinaa pystyä syömään. Eivät ole kovin häävin makuisia.
Viime viikonloppuna söin sellaisen pitkästä aikaa ja hyi mikä etikkasötkötys se kastike nykyään on. Ei enää ole sama resepti kuin vuosia sitten.
Kyllähän niitä syö, jos tykkää paskasta.
Nuorena söin kerran krapulassa 22 kpl euron juustohampurilaista. Nykyään "euron juusto" maksaa kolme euroa.
Vierailija kirjoitti:
En alennu tuollaisen roskan syömiseen.
Samma här. Jag brukar äta litet finare mat.
Vaikea sanoa. En ole nähnyt elämäni aikana yhtään Big Mac-hampurilaista. Vain kauppojen hampurilaisia olen syönyt ja enimmillään kaksi peräkkäin.
Missä viipyy se 'En ymmärrä.........syöjiä'?
Vedän aina 2 + isot ranut. Varmaan menis joku 6-7.