Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, onko äänekäs seksi harjoittelun tulos vai onko se luontaista?

Vierailija
13.02.2026 |

Jotkut naiset kyllä voihkivat todella kovaa ja kiihottavasti.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni huoakailee ja saattaa takaapäin vinkaista kun oikeen syvälle menee. Mutta sitten kun orgasmi tulee vapisee, tärisee, silmät pyörii päässä niin kiljuminen on melkoista. Joskus jopa purskahtanut hervottomaan itkuun orgasmin jälkeen. itse on sanononut että, en voi mitään ja hävettääkin. Olen aina sanonut , ole vain omaitsesi anna tulla kun tulee. itse kyllä nautin vaimon kovista orkuista ja on kiva katsoa kun tekee naiselle hyvää. ( Kieltämättä nostaa myös itse tuntoa kun on tuottanut tämän naiselleen)

Vierailija
22/23 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni huoakailee ja saattaa takaapäin vinkaista kun oikeen syvälle menee. Mutta sitten kun orgasmi tulee vapisee, tärisee, silmät pyörii päässä niin kiljuminen on melkoista. Joskus jopa purskahtanut hervottomaan itkuun orgasmin jälkeen. itse on sanononut että, en voi mitään ja hävettääkin. Olen aina sanonut , ole vain omaitsesi anna tulla kun tulee. itse kyllä nautin vaimon kovista orkuista ja on kiva katsoa kun tekee naiselle hyvää. ( Kieltämättä nostaa myös itse tuntoa kun on tuottanut tämän naiselleen)

Hienosti kirjoitettu, tälläisiä on mukava lukea eikä mitään provokaattoreiden paskaa. N45.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa ainakin tulee just sen verran ääntä kuinka hyvältä tuntuu. Joskus se on hiljempaa voihkimista ja välillä kovempaa mutta aina nautin.