Joku mummo osti kaupasta 7 purkkia punaista maitoa
Mihin se yksi ihminen tarvitsee niin monta? Herranjumala.
Kommentit (31)
soita mt polille tarvitset pikaista apua.
Mikä sinua vaivaa. Joku päivä siten kirjoitit mummosta joka osti 7 kiloa sokeria.
En ole 50 vuoteen juonut maitoa, aivan kamalan makuista. Ja se on tarkoitettu lehmänpoikasille eikä ihmiselle. Hävetkää, vasikkaparat juovat jotain rehulitkua, kun äiskän maito jaetaan mummoille.
Onhan tuo paljon parempi, kuin 12 tölkkiä olutta. Näitä oluen ostajia näkee kaupassa todella usein.
Kulinaristin juomaa lienee, rasvaa, suolaa, sokeria kunhan maistuu "hyvälle" on tärkein.
Mun puolisoni on maalaistalosta ja tavatessamme joi 2 litraa punaista maitoa joka päivä. Kun sain opetettua tavoille ilman maidon juomista (toki muita maitotuotteita käytetään), josta tuli jotain 800 ylimääräistä kaloria päivässä, niin hän hoikentui sitten 10 kiloa ja alkoi urheilla enemmän. Ja on pysynyt hoikkana jo kymmeniä vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leivontaa ja ruoanlaittoa viikonloppuna. Ihmisillä on pakastimia.
Ei maitotuotteita voi pakastaa
Mitenkäs sitten jäätelö?
Minä ostin 8 pakettia pekonia ja 8 levyä tummaa suklaata. Miksi siitä ei ole kukaan tehnyt aloitusta av-palstalle?
Ehkä siksi kun en ole mummo?
90-vuotias sukulaiseni käy kerran viikossa taksilla kaupassa 30km:n päässää. Maalla ei ole enää kauppoja eikä julkista liikennettä. Normisetti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leivontaa ja ruoanlaittoa viikonloppuna. Ihmisillä on pakastimia.
Ei maitotuotteita voi pakastaa
Ei kaikkia ole suotavaa mutta maitoa voi hyvin pakastaa.
Mummo innostunut uutuudesta, minä juon kyllä valkoista maitoa!