Olen mieslapsi ja alkoholisti
tiedän sen, kaveritkin sanoo että olen 50 vuotias mieslapsi en ole henkisesti kasvanut aikuisuuteen, en seurustellut enkä kantanut vastuuta olen pelännyt naimisiin menoa ja lastentekoa ja olen myös alkoholisti
veljeni on samanlainen, mieslapsi, ei mitään vastuuta, holtiton rahankäyttö, ei tosin alkoholisti, mutta syö ja herkuttelee rahansa ja koko ajan ihailee omaa pärstäänsä, ei mitää vastuuntuntoa
100 000 e ulosotossa hällä ja mulla pian 45 000e, en koe syyllisyyttä enkä tarvetta tai pakko mennä töihin
siskome on ainoa järkevä on perhe ja ammattinä ylilääkäri
kasvamattomuus johtunee siitä että äiti oli hyvin vaativainen ja isä selkärangaton vetäytyvä heikko mies eikä kasvatannut meitä miehiksi ei vaatinut mitään eikä koskaan edes pelannut kanssani eli ollut miehenä
se siitä haistakaa siis paska koko valtiovalta
tv A
Kommentit (11)
internet on 'näitä täynnä ja työkkäri ja ruokajono, ei kasveta aikuisuuteen ja vastuuseen, kun on helppo elää nettti-mielikuvituselämää ja tuttipullona toimii kaljapullo kuten pottukoiralla
Vierailija kirjoitti:
internet on 'näitä täynnä ja työkkäri ja ruokajono, ei kasveta aikuisuuteen ja vastuuseen, kun on helppo elää nettti-mielikuvituselämää ja tuttipullona toimii kaljapullo kuten pottukoiralla
Joo, ruokajonot joutas lopettaa ensimmäisenä.
äitini raìskasi minut harjanvarrella, joten siksi minusta tuli mielisairas feministi
-AP
Vierailija kirjoitti:
äitini raìskasi minut harjanvarrella, joten siksi minusta tuli mielisairas feministi
-AP
Ettei kuitenkin isoisäs sorvannu sua perseeseen.
Vähän samaa mutta teen Konalan parvekkeelta räp tanssia iso röllykkä maha hötkyten ja jengimerkit on sväääg. Näytän ihan nalle puhilta kun t-paita ottaa kiinni navan kohdalta.
Kehäkollit silti tietää kuka on kiiing!
En voi sietää mieslapsia!Minä olen katsokaas lapsi-nainen!
Vierailija kirjoitti:
En voi sietää mieslapsia!Minä olen katsokaas lapsi-nainen!
Sen uskon.
Pottukoira vai Daniel Hellman?
https://www.tiktok.com/@danielhellmano/video/7165602077652159749?lang=f…
Pahat pojat ovat yleensä mieslapsia!Ei jatkoon!
Olet oikeassa paikassa.