Voinko ottaa julkisista vessoista paperia mukaan vai voiko siitä jäädä kiinni?
Onko kenelläkään kokemusta, olisi hyvä säästö keino ei tarvitsisi itse ostaa wc paperia.
Kommentit (14)
On siellä kamerat ja kasvojentunnistus...
Vierailija kirjoitti:
Mistä ne voi tietää että minä juuri ne otin jos pistän ne laukkuun piiloon? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ne voi tietää että minä juuri ne otin jos pistän ne laukkuun piiloon? Ap
Vessapapereissa on seurantasiru.
Eipä tuossa paljoa säästä, rullahinta on muutama kymmenen senttiä.
Aina sitä joku vie. Mut jos käy niin. Et aamulla täydet rullat katoaa ennen iltapäivää. Liian usein. Silloin tulee muutos.
Vähän kuin meidän saunan kellot. Patterit kesti 4 päivää. Uusia ei tullut. Sit toisesta katosi koneisto.
Olin siivoojana yhdessä firmassa ja laitoin vessoihin vessapaperirullia sellaiselle tasolle valmiiksi, mutta lopetin, kun rullat hävisivät sieltä nopeaan tahtiin.
Vierailija kirjoitti:
Olin siivoojana yhdessä firmassa ja laitoin vessoihin vessapaperirullia sellaiselle tasolle valmiiksi, mutta lopetin, kun rullat hävisivät sieltä nopeaan tahtiin.
Ihan henkilökunnan vessa kyseessä?
Miksi rupeaisit varkaaksi näin mitättömän summan takia? Säästä jossakin muussa.
Tottakai voit. Aikamoiset määrät saat kyllä pölliä, jotta saat riittävästi paperia.
Eihän sitä paperia tahdo saada edes kuin yhden arkin kerrallaan niistä laitteista. Nessupaketti on itsellä oltava aina käsilaukussa siltä varalta, että julkisissa joutuu käymään.
Muutenkaan ei ihmisen kannata varastaa mitään, koska se on väärin.
Vierailija kirjoitti:
Eihän sitä paperia tahdo saada edes kuin yhden arkin kerrallaan niistä laitteista. Nessupaketti on itsellä oltava aina käsilaukussa siltä varalta, että julkisissa joutuu käymään.
Muutenkaan ei ihmisen kannata varastaa mitään, koska se on väärin.
Mulla sama, aina Nessupaketti mukana käsilaukussa, kun niistä laitekoteloiduista rullista ei meinaa tulla kuin 2 arkkia vaikka miten hiljaa tai lujaa kiskoisi.