Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jokainen pelaa omaa peliään täällä maailmassa

Vierailija
13.02.2026 |

On tärkeää, että ymmärrät sen omassa pelissäsi.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen on laumaeläin, joten suurin osa täällä pelaa lajityypillisesti joukkuepeliä.

Elämä ei ole joukkuelajia vaan yksilösuoritus. Sinun työpaikkasi tai puolisosi ei paljoa lauman muita yksilöitä lämmitä.

Mitähän hoitoa teille katkeroituneille hylkiöille oikein keksittäisiin? Jotain apua teille pitäisi hankkia. Itse olen vela ja vemi ja minä osaan kyllä iloita muiden lapsista ja kumppaneista. 

Vierailija
22/25 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo siinähän pyörit meidän pihassa niin ainakin varmistat itsellesi että leikit Hengelläsi. Mut jos turpaan niin kovasti haluat niin siitä vaan kokeilemaan. 

Sinuna lopettaisin naisten vainoamisen siihen paikkaan ja pysyn helvetin kaukana meidän pihapiiristä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUT MIKÄS SIINÄ JOS HALUAA OLLA MAINEELTAAN NAISTEN VAINOOJA AHDISTELIJA 

JA KERJÄÄ OIKEIN TURPAA NIIN SITÄ SAA MITÄ TILAA. 

Vierailija
24/25 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, että peliteorian "f#ck your buddy" -skenaariot ovat universaali totuus ihmisten maailmasta. No sooloilijana voinet vastata, mikä rooli yhteistyöllä on yhteiskunnassa?

Vaikuttaako siltä että meidän halutaan tehdä yhteistyötä kun jo perheenperustamisesta tehdään infernaalisen vaikeaa? Ei tämä yk halua näillä asetuksilla jatkua. Missä ja kuka tämän päätti sitä en tiedä yhtä vähän kuin Epsteinin listan mustattuja nimiä.

Vierailija
25/25 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta pelata mitään peliä, haluan vain tuhoeläimet pois nurkista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi