Minä kysyin googlelta = söikö Michael Phelps ruokaa?
Google vastasi että = Kyllä, Michael Phelps söi aktiiviurallaan, erityisesti vuoden 2008 Pekingin olympialaisten aikaan,
erittäin suuria määriä ruokaa.
Kuinka psykoosissa oikein google on kun ei osaa vastata kysymykseen?
Minulla on vähän kyllä tai ei tyyppistä tieto Michael phelpsistä ja tämä asia pännii minua
Ensinnäkin jos ja kun Michael Phelps oli ja on eniten olympiamitaleita voittanut yhdessä olympialaisessa 2008 Pekingin olympialaisten aikaan, niin onko google sitä mieltä että erittäin suuria määriä ruokaa on ruokaa ensinnäkin ja normaali määrä ruokaa ei? Yrittääkö google näsäviisastella minulle? Jos ja kun ihminen on voittanut eniten olympiamitaleita yhdessä olympialaisessa joka on neljän vuoden välein, niin onko tämä ihminen voittanut nämä olympialaiset ylivoimaisesti syömällä erittäin suuria määriä ruokaa, vai syömällä normaali määrä ruokaa?
Minä en sano muuta että osaan uida ja ihminen ei tarvi erittäin suuria määriä ruokaa saavuttaakseen eniten mitaleita yhden olympialaisen aikana.
Jos annat minulle mahdollisuuden todistaa ajalla minulle tämän ja annat aikaa minulle, niin suomesta tulee seuraava olympialaisten ennätyksen rikkoja uinnissa
Se edellyttää sitä että tätä aloitusta ei poisteta.
Minun mielestä se on säälittävä olla googlen mielistelijä ja luulla että google on joku pomo
Ap