Halukkuudesta ja seksin määrästä G
Mikä on paljon seksiä ja mikä sopivasti seksiä?
Seksipalstalla kay kai suht aktiivisia ihmisiä, mutta sielläkin viime aikoina olen ihmetellyt kun 1 krt päivässä on liikaa seksiä joillekin kirjoittajille. Onko teidän mielestä se paljon seksiä? Minulle se on hyvin lähellä puutteessa elämistä. Sopivasti seksiä minulle on 3-4 kertaa päivässä ja paljon seksiä on sitten 5 kertaa tai enemmän -sitäkin on onneksi suht usein. Seksi synnyttää seksiä ja pitää nuorena.
Hampaat irvessä ei toki seksiä kannata harrastaa, onneksi olen tilanteessa, jossa kysyntä ja tarjonta kohtaa hyvin pitkästä suhteesta huolimatta. Ja jos joskus ei kohtaa niin oma käsi on kätevä apu.
Sinkkukaverit kun ovat joskus kehuskelleet saannillaan niin on ollut pokassa pitelemistä kun on käynyt esille, että seksiä heillä on kuukaudessa vähemmän kuin minulla päivässä. No, kukin tavallaan...
Seksi on iloinen asia, toivottavasti.
Mikä Sinusta on sopiva määrä ja mikä on paljon?
t. mään, +40v
Kommentit (11)
Tai onnistuu tietysti viikonloppuna, ja niin että lapset ei oo maisemissa. Mutta kyllä mun mielestä 7krt/vko on paljon, tosin sopiva määrä mulle, mutta kyllä joku 3-4krt/vko olis myös ihan riittävä. Ymmärrän että normaalissa parisuhteessa voi olla aikoja, jolloin seksi ei niin kiinnosta, ja silloin seksiä saattaa olla joku kerran viikossa, mutta jos menee siihen että seksiä on kerran kahdessa viikossa, tai harvemmin, niin mun mielestä silloin jossain mättää.
N25
Tietysti eriasia jos mies kestää jonkun pari minuuttia, niin tottakai sitä aikaa sitten on.
Mikä on paljon seksiä ja mikä sopivasti seksiä?
Seksipalstalla kay kai suht aktiivisia ihmisiä, mutta sielläkin viime aikoina olen ihmetellyt kun 1 krt päivässä on liikaa seksiä joillekin kirjoittajille. Onko teidän mielestä se paljon seksiä? Minulle se on hyvin lähellä puutteessa elämistä. Sopivasti seksiä minulle on 3-4 kertaa päivässä ja paljon seksiä on sitten 5 kertaa tai enemmän -sitäkin on onneksi suht usein. Seksi synnyttää seksiä ja pitää nuorena.
Hampaat irvessä ei toki seksiä kannata harrastaa, onneksi olen tilanteessa, jossa kysyntä ja tarjonta kohtaa hyvin pitkästä suhteesta huolimatta. Ja jos joskus ei kohtaa niin oma käsi on kätevä apu.Sinkkukaverit kun ovat joskus kehuskelleet saannillaan niin on ollut pokassa pitelemistä kun on käynyt esille, että seksiä heillä on kuukaudessa vähemmän kuin minulla päivässä. No, kukin tavallaan...
Seksi on iloinen asia, toivottavasti.
Ei varmaankaan kukaan usko että jotkut nai niin paljon, me ollaan 20v oltu kimpassa ja joka päivä useita kertoja. 7kertaakin saatta olla samana päivän.
Mikä Sinusta on sopiva määrä ja mikä on paljon?
t. mään, +40v
vartin, tunnin, kaksi tai neljä. Aikuinen mies pystyy säätelemään orkkuaan. Ja orkku ei suinkaan tarkoita etteikö seisoisi enää...
Me ei juurikaan katsota tvtä, joten aikaa on seksiin ihan mukavasti, kyse on priorisoinnista. En ymmärrä ihmisiä, jotka katsovat telkkaria monta tuntia päivässä ja valittavat ajanpuutetta. seksiin on aina aikaa jos siitä pitää...
t. mään
vartin, tunnin, kaksi tai neljä. Aikuinen mies pystyy säätelemään orkkuaan. Ja orkku ei suinkaan tarkoita etteikö seisoisi enää...
Me ei juurikaan katsota tvtä, joten aikaa on seksiin ihan mukavasti, kyse on priorisoinnista. En ymmärrä ihmisiä, jotka katsovat telkkaria monta tuntia päivässä ja valittavat ajanpuutetta. seksiin on aina aikaa jos siitä pitää...
t. mään
Meille se on sopivasti.Aika usein kaksi kertaa päivässa,lapsen päiväuni aikaan ja kun lapsi on yöunilla.
Joskus on viikkoja jolloin ei harrasteta kun 3-4 krt niin silloin ollaan molemmat jo pahasti puutteessa ja asia täytyy korjata pikimiten.
Seksin harrastamiseen löytyy kyllä aikaa jos vaan haluaa.Mutta jos nukkuminen tai vaikka siivoaminen on tärkeämpää niin sitten seksi jää..
En minä ainakaan. Etkö pidä esileikeistä lainkaan? Minulla on tapana nuolla ja antaa vaimolle orgasmi tai pari ennen yhdyntää. Yhdynnässäkin vielä saa, mutta eipä ole valittanut...
Tietysti eriasia jos mies kestää jonkun pari minuuttia, niin tottakai sitä aikaa sitten on.
päiväuniaikaan??
Meillä on 4 lasta (12, 7, 6 ja 1v) ja mies töissä 8t päivästä (tekee 3-vuorotyötä). Olis ihan utopistista ajatella, että meillä hässittäs 3-5x päivässä! Minusta se ei olis edes mukavaa, voisin kuvitella, että paikatkin olis hellänä, jos _joka_päivä_ naitas sen 3-5 kertaa.
Meillä on todella loistava ja tyydyttävä seksielämä ja seksiä on vaihdellen 1-10x viikossa. Tavallisin lienee n. 6kertaa. Yleensä siis illalla, kun lapset on saatu nukkumaan. Viikonloppuisin joskus aamullakin, jos isommat lapset katsoo telkkua ja pienempi on myös pois jaloista. Ja sillointällöin käydään kyllä ihan keskellä päivää pikaisilla esim. saunassa, kun lapset ei huomaa.. Mutta että 3-5xpäivässä.. ei ikinä, kiitos!
Ja tosiaan... taitaa olla melkoinen äiti ja isä, jos JATKUVASTI seksi tärkeämpää kuin lapset, siivoaminen tai ruuan laitto. Nimittäin jos sessiot kestää sen vartin-4 tuntia, ja sitä tehdään 3-5x päivässä, niin seksiin menee silloin aikaa 45min-20t /päivä... Hmmmm... Jo joku 3t päivässä kyllä joko verottaa yöunia aika karulla kädellä tai sitten oikeasti ne TÄRKEÄT asiat jää tekemättä.
oli niiiiin katkera viesti, otan osaa.
Tuo kirjoitukseni oli vastine noille ylemmille, jotka oikeasti(?) väittää, että lapsiperheessä on mahdollista sekstata vaikka suurin osa päivää!
10
Välillä 2 kertaa. tyytyväisiä ollaan, vajaa 20v. yhdessä.
En tiedä kuinka perheellisiltä onnistuu tuo 3-5 tai enemmän päivässä? Aamulla kun herää klo 6.00, aamupalat, lapset ylös, hoitoon, kouluun, töihin, töistä kotiopäin, lapsien haku, kaupassa, ruokaa pöytään, lasten kavereita kylässä, suihkuun, klo 20.30 iltapala, iltasadut ja lapset nukkumaan. Siitä sitten seksiä tommonen 4 kertaa, palttiarallaa puolituntia per nykäsy, ja muutama käteenveto lisäksi kun noin vähiin paneskelut jää.
Joillain elämään kuuluu em. lisäksi muutakin, harrastuksia, koiran lenkit, vieraita, erilaiset työvuorot, siivousta...