Miksi terapeutti väittää, että miehet käyttävät minua hyväksi?
Käyn siis miespsykoterapeutilla, joka ei ole hetero. Minä taas olen nainen, joka tykkää kovasti seksistä. Nyt häneltä kuitenkin tulee jatkuvasti sellaista kommenttia, että miehet ovat käyttäneet minua hyväksi. Itselläni on puolestaan vähän sellainen tuntuma, että asia saattaa olla jopa päinvastoin.
Mistä tuollainen suhtautuminen tulee?
Kommentit (39)
Naiset vihaavat miehiä. Se ettet ole vielä ymmärtänyt asiaa on sun oma häpeäsi
Vierailija kirjoitti:
Kysy seuraavan kerran siltä terapeutilta.
Vaikuttaa siltä, ettei hän pysty ymmärtämään, miksi joku nainen voisi haluta seksiä miehen kanssa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minusta miehet ovat ihania ja tuntuvat ihanilta.
Ap
No leikitään nyt mukana vaikka trolli onkin. Mistä tiedät että terapeutti on homo? Ei terapeutti voi tuollaista kertoa, eikä kuulu asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa siltä, ettei hän pysty ymmärtämään, miksi joku nainen voisi haluta seksiä miehen kanssa.Ap
Hienoa, vastasit itse omaan aloituskysymykseen.
Vierailija kirjoitti:
Ja tämä liittyi aloitukseen kuinka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa siltä, ettei hän pysty ymmärtämään, miksi joku nainen voisi haluta seksiä miehen kanssa.Ap
Hienoa, vastasit itse omaan aloituskysymykseen.
Eikö olekin. Toivottavasti joku muukin osaisi vastata yhtä hyvin.
Ap
Varmaan miehet ajattelevat että jos naiselta saa, niin selän takana pitävät naista vaikka minä ja haukkuvat. Ja käyttävät tilaisuuden. Mutta jokainen tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
No leikitään nyt mukana vaikka trolli onkin. Mistä tiedät että terapeutti on homo? Ei terapeutti voi tuollaista kertoa, eikä kuulu asiaan.
Pukeutuminen, sateenkaarirekvisiitta joka puolella, olemus. Tutka pettämätön.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan miehet ajattelevat että jos naiselta saa, niin selän takana pitävät naista vaikka minä ja haukkuvat. Ja käyttävät tilaisuuden. Mutta jokainen tavallaan.
No tuo n vanhentunut ajatus. Minä saan miehiltä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pukeutuminen, sateenkaarirekvisiitta joka puolella, olemus. Tutka pettämätön.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Voi olla. Silti miehet voivat ajatella niin. Ja että he käyttävät naisia. Eivät ole uskovaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Voi olla. Silti miehet voivat ajatella niin. Ja että he käyttävät naisia. Eivät ole uskovaisia.
Minä olen uskovainen ja silti käytän miehiä seksipalveluihin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Varmaan koska h*oraat?
Eli naisella saisi olla seksiä vain toisten naisten kanssa - silloin ei huoraisi?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Minä olen uskovainen ja silti käytän miehiä seksipalveluihin.Ap
No et sinä kyllä mikään oikeasti uskovainen ole jos h*oraat ympäriinsä. Kunhan vain esität uskovaista muille että vaikuttaisit viattomalta :DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Minä olen uskovainen ja silti käytän miehiä seksipalveluihin.Ap
No et sinä kyllä mikään oikeasti uskovainen ole jos h*oraat ympäriinsä. Kunhan vain esität uskovaista muille että vaikuttaisit viattomalta :DD
Et sinä tiedä minun hengellisestä elämästäni yhtään mitään. Jumala on sitä paitsi rakkaus. Minä rakastan miehiä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan koska h*oraat?
Eli naisella saisi olla seksiä vain toisten naisten kanssa - silloin ei huoraisi?Ap
Voi jestas, etkö tajua mitä h*oraus tarkoittaa? Sitä että nussit ympäriinsä koko kylän miesten kanssa. Jos et vaihtelisi ukkoja kuin sukkia vaan vähän harvemmin niin et olisi h*ora. Jatkuva h*oraus tainnut vähän tuhota aivosolujasi?