Katsooko kukaan enää dvd:itä?
Kommentit (46)
Itse suosin Blu-raytä. Soittimet on toki vähän kalliimpia, mutta kuvan- ja äänenlaadun takia on sen arvoisia. Lisäksi omalta osaltani lisään kysyntää Blu-raylle, mikä suuremmassa kuvassa voisi laskea hintoja
Vierailija kirjoitti:
Löytyy hiljattain ostetut dvd ja blu-ray soittimet. Syynä se, että verkkopalveluiden leffatarjonta suosii ylikansallista paskaa. Vähänkin indie-henkisempi tai klassisempi kama loistaa niissä poissaolollaan.
En halua pahoittaa mieltäsi, mutta et olisi tarvinnut kuin pelkästään Blu-ray-soittimen. Ne ovat taaksepäin yhteensopivia, eli toistavat Blu-rayn lisäksi myös DVD- ja CD-levyjä.
On mulla dvd:tä, mutta ei dvd-soitinta. Tosin pystyn kyllä leffoja katsomaan pleikkari nelosen avulla, mutta mulla on kyllä jäänyt leffojen katselu. Ei niitä vain jaksa enää katsella.
Kyllä on dvd-soitin tässä taloudessa ja myös pleikalla voi katsoa. Lähestulkoon kaikki lempparileffat ja -sarjat löytyy dvd:nä. Suoratoistopalveluista emme maksa.
Mulla on Tyttökultien ja Frasierin kaikki kaudet dvd:llä. Rakkain omaisuuteni.
Ei ole ollut optista asemaa varmaan kymmeneen vuoteen. Hankala katsoa ilman. Omistan yhden DVD elokuvan.